Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů

14. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Nesprávné informace o dostupnosti produktu, špatná a pomalá komunikace nebo arogantní chování zaměstnanců e-shopu. To jsou nejčastější prohřešky, kterých se české e-shopy dopouštějí. A většina zákazníků je netoleruje.

Získat, a také udržet zákazníka je v dnešní době a vysoké konkurenci každodenní boj. E-shopy samy si často hází pomyslné klacky pod nohy. „V době desítek tisíc e-shopů na českém trhu můžou rozhodovat zdánlivé maličkosti – slušné chování k zákazníkům, uvádění pravdivých informací, přímá a včasná komunikace,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: „Až 83 % zákazníků netoleruje u e-shopů lživé informace o dostupnosti produktů, dalších 77 % uvedlo jako největší problém pomalou či nulovou komunikaci e-shopů.“

Třetím nejčastějším problémem, který netoleruje 75 % zákazníků, je arogantní chování ze strany zaměstnanci e-shopu. „Stejně jako v kamenných obchodech je přístup zaměstnanců k zákazníkovi velmi důležitým parametrem. Arogantní přístup, neochota pomoci a vyjít zákazníkovi vstříc může e-shop stát zákazníka a ještě si vyslouží negativní recenzi,“ doplnil Jan Kriegel.

Podobné články

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více