Heureka.cz se zaměřila na nejčastější prohřešky e-shopů

14. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Nesprávné informace o dostupnosti produktu, špatná a pomalá komunikace nebo arogantní chování zaměstnanců e-shopu. To jsou nejčastější prohřešky, kterých se české e-shopy dopouštějí. A většina zákazníků je netoleruje.

Získat, a také udržet zákazníka je v dnešní době a vysoké konkurenci každodenní boj. E-shopy samy si často hází pomyslné klacky pod nohy. „V době desítek tisíc e-shopů na českém trhu můžou rozhodovat zdánlivé maličkosti – slušné chování k zákazníkům, uvádění pravdivých informací, přímá a včasná komunikace,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portálu Heureka.cz, a pokračuje: „Až 83 % zákazníků netoleruje u e-shopů lživé informace o dostupnosti produktů, dalších 77 % uvedlo jako největší problém pomalou či nulovou komunikaci e-shopů.“

Třetím nejčastějším problémem, který netoleruje 75 % zákazníků, je arogantní chování ze strany zaměstnanci e-shopu. „Stejně jako v kamenných obchodech je přístup zaměstnanců k zákazníkovi velmi důležitým parametrem. Arogantní přístup, neochota pomoci a vyjít zákazníkovi vstříc může e-shop stát zákazníka a ještě si vyslouží negativní recenzi,“ doplnil Jan Kriegel.

Podobné články

Jak může vašemu e-shopu prospět e-promoter?

14. 5. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Conectart)
Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. S rostoucí oblibou e-commerce stoupá zároveň potřeba po kvalitním zákaznickém servisu, jenž v obchodech běžně obstarávají prodejní asistenti. V on-line prostředí by tento požadavek mohl řešit nástroj e-promoter. Čtěte více

ATC Náhradník pomůže při vyhledávání alternativních produktů

30. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers spustila na svém webu novou funkci nazvanou Náhradník, která ušetří váš čas. Jedním kliknutím na tlačítko „Najdi náhradníka – alternativu“ si můžete u vámi vyhledaného produktu zobrazit náhradníky, a to podle těch nejdůležitějších parametrů – jednoduše tak naleznete ideální náhradu požadovaného zboží. Čtěte více

Nejlepší cesta k zákazníkům vede přes e-mail aneb výhody e-mail marketingu

23. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mail Komplet)
Cena, efektivita, ziskovost. Tak by se daly krátce popsat hlavní důvody, proč si e-mailing dlouhodobě udržuje výsostné postavení mezi online marketingovými kanály. Mohlo by se zdát, že v konkurenci sociálních médií již e-mail marketing nemá co nabídnout, výzkumy však hovoří jinak. Čtěte více

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více