Fujitsu doplnilo své cloudové portfolio o správu IT jako službu

3. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fujitsu)
Díky řešení Fujitsu ITMaaS získávají organizace operativní přehled nezbytný pro poskytování efektivnějších, vstřícnějších a spolehlivějších služeb zákazníkům a koncovým uživatelům s cloudovými i necloudovými IT infrastrukturami. Cloudová řešení pro monitoring a service desk od společnosti CA Technologies budou poskytovat lepší služby podnikům všech velikostí i nezávislým dodavatelům softwaru (ISV). V porovnání s vnitropodnikovým řešením se významně snižují náklady na provoz a správu systémů.

Společnost Fujitsu pomáhá podnikům všech velikostí i nezávislým dodavatelům softwaru (ISV) získat větší přehled o jejich ICT operacích. S dostupností řešení správy IT jako služby (ITMaaS) od společnosti Fujitsu, podporuje Fujitsu modernizace jejich infrastruktur a zavádění inovací do obchodních služeb.

Společnost Fujitsu v současnosti dokončila mezinárodní uvedení své nabídky ITMaaS, která do komplexního cloudového portfolia Fujitsu přináší inovační řešení pro monitoring a service desk od společnosti CA Technologies. Prostřednictvím sítě datových center po celém světě poskytuje společnost infrastrukturu jako službu (IaaS) – včetně virtuální ICT infrastruktury, například serverů a úložišť dat. Podnikovým zákazníkům a ISV tak nově nabízí spolehlivý a ekonomicky efektivní přístup ke konfigurovatelným ICT prostředkům.

Společnost Fujitsu integrovala řešení CA Nimsoft Monitor a CA Nimsoft Service Desk do svého portfolia, které bude zajišťováno prostřednictvím platformy Fujitsu Cloud IaaS Trusted Public S5, dříve označované jako Fujitsu Global Cloud Platform. Tato služba doplňuje rychle rostoucí nabídku řešení softwaru jako služby (SaaS) od Fujitsu. Zákazníci společnosti Fujitsu mohou využívat přístupu k funkčně bohatým, snadno implementovatelným, standardizovaným a předem nakonfigurovaným možnostem ITMaaS, které je možné všestranně využít v privátních, veřejných i hybridních cloudových prostředích a také u klasické IT infrastruktury.

Služba Fujitsu Service Desk as a Service poskytuje komplexní řešení správy IT služeb na bázi SaaS. Toto řešení přichází s již integrovanými praktikami založenými na standardech ITIL a automatizovanými akčními workflow pro správu, koordinaci a optimalizaci všech aspektů při poskytování služeb. Fujitsu Service Desk as a Service odstraňuje nutnost pracného kódování díky rychlé konfiguraci přizpůsobené konkrétním firemním potřebám, která je rychlejší a vyžaduje nižší náklady.

Oceňované řešení Fujitsu Monitoring as a Service nabízí jediné unifikované rozhraní pro sledování všech životně důležitých dynamických prostředků, na které se firmy spoléhají – ať už cloudových, vnitropodnikových, nebo jejich kombinaci. Řešení Fujitsu Monitoring as a Service nabízí komplexní monitoring a přehled nezbytný k zajištění nepřetržitého optimálního fungování obchodních služeb.

Správa IT jako služba přináší organizacím pružnější alternativu k tradičnímu softwaru pro správu IT. To je důležité ze dvou důvodů. Pokud se pracovní zátěž přesouvá do cloudu, nástroje pro správu IT se mohou přesouvat s ní. Správa IT jako služba také chrání organizace před dalšími problémy s aktualizacemi a údržbou. Proč tedy používat software pro správu IT, který zvyšuje režii na správu IT?“ uvedl Dennis Callaghan, vrchní analytik podnikového softwaru, 451 Research.

Fujitsu pokračuje ve spolupráci s předními organizacemi, abychom našim zákazníkům pomohli využít a implementovat ta nejlepší řešení na bázi cloudu. Řešení Fujitsu ITMaaS kombinuje technologii firmy CA Nimsoft s cloudovou infrastrukturou, zkušenostmi se správou služeb a integračními schopnostmi společnosti Fujitsu. Je  lákavým produktem pro podniky a firmy, které hledají pružná řešení v oblasti správy IT,“ Cameron McNaught, výkonný viceprezident, Solutions, International Business, Fujitsu.

IT organizace, stejně jako ISV, jsou pod ohromným tlakem, aby plnili obchodní požadavky, které se neustále rozšiřují a vyvíjejí, a to při současném snižování nákladů a lepším zabezpečování služeb. Díky využití technologie CA Nimsoft pro monitoring a service desk v rámci širší strategie řešení těchto zákaznických výzev si společnost Fujitsu zajistila schopnost dodávat řešení správy jako služby s mimořádně vysokou hodnotou a zároveň potvrdila svou přední pozici na celosvětovém trhu správy IT,“ uvedl Chris Dickson, viceprezident, Solution Sales, CA Technologies.

Štítky: 
Fujitsu

Podobné články

Vylepšené úložiště Fujitsu Eternus DX

29. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Fujitsu)
Fujitsu vylepšilo datová úložiště Eternus DX, která rozšiřují možnosti jejich využití při náročných výkonech, jako je například obchodní analytika, databáze a on-line zpracování transakcí (OLTP). Čtěte více

Cloudová strategie Fujitsu

26. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Fujitsu)
S využitím svých zkušeností s ICT a z mezinárodního působení, se Fujitsu vydalo směrem ke globální cloudové strategii a posílilo všechny aspekty svého komplexního portfolia služeb a řešení pro cloud. Čtěte více

Fujitsu vnáší do HPC jednoduchost a cenovou dostupnost

22. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Fujitsu)
Fujitsu představilo novou iniciativu, která firmám usnadní zavádění a používání aplikací HPC (High Performance Computing). Vyvinulo řešení, které firmám umožní rychlejší vývoj produktů a zkrátí dobu uvedení produktů na trh. Zároveň nabízí nové intuitivní uživatelské rozhraní a doposud nejdostupnější cenu kompletního systému. Čtěte více
Foto: SXC.hu

Kamenné prodejny budou i nadále důležité

30. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fujitsu)
Navzdory vzestupu online obchodování zůstává kamenná prodejna i nadále centrálním místem pro setkávání se zákazníky. Podle průzkumu společnosti Fujitsu mezi vedoucími pracovníky evropských maloobchodů si rostoucí konkurenční tlak vyžaduje, aby maloobchodníci dokázali kombinovat efektivní procesy s poskytováním hodnotné zákaznické zkušenosti. Čtěte více