Fujiitsu bude prodávat několika obchodními kanály
Fujitsu zavede systém prodeje pro příští generace, který poprvé umožní prodej hned několika obchodními kanály. Integrované místo prodeje umožní maloobchodníkům získat v obchodě přístup k více prodejním kanálům a řeší problém fragmentace v místě prodeje.
Fujitsu oznámilo, že vyvinulo vlastní řešení integrovaného místa prodeje příští generace, které poprvé maloobchodníkům umožní zavést přístup do obchodu pro zákazníka prostřednictvím několika kanálů, včetně přístupu on-line, pomocí mobilu a prostřednictvím katalogu. Cílem společnosti je zlepšit a usnadnit celý proces řízení obchodu, zdokonalit místa maloobchodního prodeje a poskytnout maloobchodníkům úplný přehled o kompletních skladových zásobách v místě prodeje v reálném čase.
Zákazníci si oblíbili stále se rozšiřující přístup k nakupování prostřednictvím několika zdrojů a kanálů. Spolu s tím však začali být maloobchodní prodejci vystaveni riziku, že ztratí celkový obraz o chování zákazníka a promeškají tak příležitosti ke zvýšení prodeje.
„Vyvíjíme integrované globální maloobchodní řešení, které je přizpůsobeno i regionálním potřebám. Maloobchodníci a jejich zákazníci jistě ocení rozsáhlý přístup a přehled o kompletních zásobách zboží, čímž se omezí počet nezrealizovaných obchodů a zvýší se efektivita při správě zásob. Pracovníci obchodu budou tak v budoucnu moci přijmout i objednávky na zboží, které není momentálně na skladě, protože budou díky informacím o zásobách v reálném čase vědět, že zboží je lokálně k dispozici,“ uvedl Richard Clarke, viceprezident oddělení globální maloobchodní strategie společnosti Fujitsu.
Fujitsu umožní realizovat maloobchodní prodej hned z několika zdrojů s pomocí integrovaného místa prodeje. Současný software GlobalStore, je systémem pro správu místa prodeje, hotovosti a řízení, který lze upravovat podle požadavků zákazníka a který zajišťuje hladký přístup zákazníka prostřednictvím všech aplikací, zařízení a kanálů. Na jeho základě společnost Fujitsu buduje systém nové generace. Ten maloobchodníkům umožní otevřít přístup k několika prodejním kanálům, jako je například prodej on-line, výběr v obchodě a nákup on-line, vrácení do obchodu i zajištění integrace s řešeními SAP.
Společnost Fujitsu má přes 30 let zkušeností v maloobchodním sektoru, spolupracuje s více než 500 maloobchodníky a 82 000 obchody po celém světě. Všem poskytuje kompletní řešení prodeje, která zahrnují nejen obchod, ale také s ním související aplikace a infrastrukturní produkty a služby. Hlavní řešení Fujitsu pro maloobchod bude představeno příští měsíc na výstavě Eurocis 2013 v německém Düsseldorfu.