Elko EP spustilo nový e-shop

21. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Elko Ep)
Nový web společnosti Elko EP se může pochlubit přepracovaným vzhledem, responzivním designem, rychlejší odezvou, fulltextovým vyhledáváním, rychlejším průběhem objednávky, novým způsobem registrace uživatelů, registrací sériových čísel do věrnostního programu a dalšími novinkami.

Změnou viditelnou na první pohled je přepracovaný vzhled s responzivním designem, který ocení zejména uživatelé mobilních zařízení. Všichni uživatelé také ocení rychlejší odezvu a přehlednější prostředí. Vylepšeno bylo také vyhledáváním, kdy díky fulltextu získá informace i v případě, že si není jistý podrobnostmi produkty a neví, zdali bude vyhledávat podle kódu produktu, názvu či EAN. Přehled s aktualitami byl pak přemístěn hned na úvodní stránku.

Do nákupního košíku lze nově vložit jednotlivé položky už z náhledu v dané kategorii, aniž by bylo nutné otevírat detail. Dále po vložení do košíku uživatel díky pop-up oknu vidí, co přidal a také, že se přidání podařilo. Naopak, jestliže není výrobek dostupný, najde zde uživatel informaci o dalších, až třech termínech dodání. Samozřejmostí jsou reporty stavu objednávek.

Propracovanější je i způsob registrace zákazníků. Například nyní lze registrovat více osob na jednu firmu. Nakupující se dále mohou připojit ke konkrétním provozovnám dané firmy. Pokud není zákazník operátor firmy, vidí jen doklady ze svých provozoven. Registrace také umožňuje dát určitým osobám pravomoc k nakupování a jiným ne. Jednodušší je i registrování sériových čísel do věrnostního programu Elfko – nejen dle názvu, ale nově i dle EAN kódu.

Štítky: 

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více