Elko EP spustilo nový e-shop

21. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Elko Ep)
Nový web společnosti Elko EP se může pochlubit přepracovaným vzhledem, responzivním designem, rychlejší odezvou, fulltextovým vyhledáváním, rychlejším průběhem objednávky, novým způsobem registrace uživatelů, registrací sériových čísel do věrnostního programu a dalšími novinkami.

Změnou viditelnou na první pohled je přepracovaný vzhled s responzivním designem, který ocení zejména uživatelé mobilních zařízení. Všichni uživatelé také ocení rychlejší odezvu a přehlednější prostředí. Vylepšeno bylo také vyhledáváním, kdy díky fulltextu získá informace i v případě, že si není jistý podrobnostmi produkty a neví, zdali bude vyhledávat podle kódu produktu, názvu či EAN. Přehled s aktualitami byl pak přemístěn hned na úvodní stránku.

Do nákupního košíku lze nově vložit jednotlivé položky už z náhledu v dané kategorii, aniž by bylo nutné otevírat detail. Dále po vložení do košíku uživatel díky pop-up oknu vidí, co přidal a také, že se přidání podařilo. Naopak, jestliže není výrobek dostupný, najde zde uživatel informaci o dalších, až třech termínech dodání. Samozřejmostí jsou reporty stavu objednávek.

Propracovanější je i způsob registrace zákazníků. Například nyní lze registrovat více osob na jednu firmu. Nakupující se dále mohou připojit ke konkrétním provozovnám dané firmy. Pokud není zákazník operátor firmy, vidí jen doklady ze svých provozoven. Registrace také umožňuje dát určitým osobám pravomoc k nakupování a jiným ne. Jednodušší je i registrování sériových čísel do věrnostního programu Elfko – nejen dle názvu, ale nově i dle EAN kódu.

Štítky: 

Podobné články

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více