eD´system Czech spustil personalizovaný eD Shop

9. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD' system Czech)
Společnost eD´ system Czech spustila novou verzi svého B2B e-shopu. Díky novým funkcím e-shop pracuje s technologií sledování a vyhodnocování nákupního chování zákazníků, čímž přispívá k lepšímu zacílení komunikace a zvyšuje spokojenost zákazníka při nákupu.

Díky sadě nových funkcí „Maya“ dokáže portál zákazníkovi nabízet zboží podle jeho zájmu. Využívá k tomu zákazníkovy oblíbené kategorie, znalost jeho nákupního chování a informace o tom, co si zákazník prohlížel minule. Umí doporučit nejrelevantnější zboží nebo upozornit na zajímavé produkty, které nakoupili zákazníci s podobnými zájmy.

„Díky sadě funkcionalit Maya jsme schopni poskytovat cílené informace a personalizovaný obsah jednotlivým zákazníkům, a to i se stále se rozšiřující nabídkou našich produktů a služeb. Jinými slovy, i když neustále rosteme, budeme poskytovat informace jako specialista pro každého zákazníka“ uvedl k benefitům pro zákazníky nového eD Shopu e-business manager společnosti eD´system Czech Michal Pavlorek.

Maya pracuje na principu sběru dat o komplexním chování návštěvníků na daném webu (reakce na e-mailové newslettery, historie nákupů či komunikace), jejich vyhodnocování a následném rozdělení uživatelů do segmentů. Pro každý segment pak využívá personalizovanou distribuci sdělení a obsahu skrze širokou škálu komunikačních kanálů, jako např. e-mail, dynamicky upravený obsah webu nebo přímá komunikace přes telefon. 

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více