eD´system Czech spustil personalizovaný eD Shop

9. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD' system Czech)
Společnost eD´ system Czech spustila novou verzi svého B2B e-shopu. Díky novým funkcím e-shop pracuje s technologií sledování a vyhodnocování nákupního chování zákazníků, čímž přispívá k lepšímu zacílení komunikace a zvyšuje spokojenost zákazníka při nákupu.

Díky sadě nových funkcí „Maya“ dokáže portál zákazníkovi nabízet zboží podle jeho zájmu. Využívá k tomu zákazníkovy oblíbené kategorie, znalost jeho nákupního chování a informace o tom, co si zákazník prohlížel minule. Umí doporučit nejrelevantnější zboží nebo upozornit na zajímavé produkty, které nakoupili zákazníci s podobnými zájmy.

„Díky sadě funkcionalit Maya jsme schopni poskytovat cílené informace a personalizovaný obsah jednotlivým zákazníkům, a to i se stále se rozšiřující nabídkou našich produktů a služeb. Jinými slovy, i když neustále rosteme, budeme poskytovat informace jako specialista pro každého zákazníka“ uvedl k benefitům pro zákazníky nového eD Shopu e-business manager společnosti eD´system Czech Michal Pavlorek.

Maya pracuje na principu sběru dat o komplexním chování návštěvníků na daném webu (reakce na e-mailové newslettery, historie nákupů či komunikace), jejich vyhodnocování a následném rozdělení uživatelů do segmentů. Pro každý segment pak využívá personalizovanou distribuci sdělení a obsahu skrze širokou škálu komunikačních kanálů, jako např. e-mail, dynamicky upravený obsah webu nebo přímá komunikace přes telefon. 

Podobné články

Stabilní start pro českou e-commerce: První čtvrtletí přineslo 4% meziroční růst

25. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Česká e-commerce zaznamenala v prvním čtvrtletí roku 2025 meziroční růst ve výši čtyř procent. Zatímco v lednu a únoru zůstávala výkonnost pod očekáváním, výrazné zlepšení přišlo v březnu, kdy došlo k meziročnímu růstu. Zvýšený zájem byl především v sezónních kategoriích jako zahrada, cyklistické vybavení a obecně vybavení na venkovní sporty. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více