eD´system Czech spustil personalizovaný eD Shop

9. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: eD' system Czech)
Společnost eD´ system Czech spustila novou verzi svého B2B e-shopu. Díky novým funkcím e-shop pracuje s technologií sledování a vyhodnocování nákupního chování zákazníků, čímž přispívá k lepšímu zacílení komunikace a zvyšuje spokojenost zákazníka při nákupu.

Díky sadě nových funkcí „Maya“ dokáže portál zákazníkovi nabízet zboží podle jeho zájmu. Využívá k tomu zákazníkovy oblíbené kategorie, znalost jeho nákupního chování a informace o tom, co si zákazník prohlížel minule. Umí doporučit nejrelevantnější zboží nebo upozornit na zajímavé produkty, které nakoupili zákazníci s podobnými zájmy.

„Díky sadě funkcionalit Maya jsme schopni poskytovat cílené informace a personalizovaný obsah jednotlivým zákazníkům, a to i se stále se rozšiřující nabídkou našich produktů a služeb. Jinými slovy, i když neustále rosteme, budeme poskytovat informace jako specialista pro každého zákazníka“ uvedl k benefitům pro zákazníky nového eD Shopu e-business manager společnosti eD´system Czech Michal Pavlorek.

Maya pracuje na principu sběru dat o komplexním chování návštěvníků na daném webu (reakce na e-mailové newslettery, historie nákupů či komunikace), jejich vyhodnocování a následném rozdělení uživatelů do segmentů. Pro každý segment pak využívá personalizovanou distribuci sdělení a obsahu skrze širokou škálu komunikačních kanálů, jako např. e-mail, dynamicky upravený obsah webu nebo přímá komunikace přes telefon. 

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více