DPD spouští podej zásilek přes stovky výdejních míst i samoobslužné boxy

28. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní společnost DPD nově umožňuje svým zákazníkům posílat balíčky z většiny svých výdejních míst Pickup, a to včetně nových samoobslužných DPD boxů, které jsou v provozu 24 hodin denně. V případě vracení zboží do e-shopu je tak odeslání balíčku mnohem jednodušší a přizpůsobuje se časovým možnostem zákazníka.

Pro podání balíků přes výdejní síť Pickup, jejíž nedílnou součástí jsou i samoobslužné boxy, je samozřejmostí doručení následující pracovní den a pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy. Zákazník má možnost využít i dobírku.

Příjemce pak při doručení na adresu ví na hodinu přesně, kdy balíček dorazí. Má také možnost změny adresy i termínu doručení prostřednictvím aplikace DPD Kurýr, ve které může sledovat kurýra na mapě, jak se blíží s balíčkem.

Cena služby startuje již na 89 Kč za balík a je automaticky vypočítána dle zadaných parametrů. Po zadání všech údajů zaplatí zákazník kartou online a následně je mu automaticky zaslán QR kód. Ten pak naskenuje na samoobslužném boxu nebo ukáže na výdejním místě Pickup. Ani v jednom z případů se nemusí starat o tisk přepravního štítku, který bude vytištěn přímo boxem nebo na výdejním místě. Výdejní místa i samoobslužné boxy jsou schopny přijmout zásilky o váze až 15 kg.

„Jedna skupina zákazníků si ráda počká doma na kurýra, ta druhá ale stále raději využívá výdejní místa v blízkosti svého bydliště. Jsem proto rád, že se nám právě jim podařilo vyjít vstříc a spustit podej na výdejních místech ještě před letošní vánoční sezónou. Samozřejmě obrovskou výhodou je, že balíčky jdou bez problému posílat i přes naše samoobslužné boxy, jejichž síť hodláme postupně rozšiřovat,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Na webu zrukydoruky.dpd.cz je pro zákazníky k dispozici přehledný návod, jak služba funguje. Pak už stačí pouze vybrat velikost (od S po XL), vyplnit údaje, zaplatit, zásilku zabalit a přinést ji do nejbližšího Pickup pointu nebo DPD boxu.

Štítky: 

Podobné články

Z-BOXy od Zásilkovny jsou nově v obchodech Žabka, dostupné i o svátcích

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Nakoupit si pečivo a rovnou vyzvednout balíček? Ano. Zásilkovna a Žabka propojují své služby a přinášejí zákazníkům pohodlí 21. století – výdejní Z-BOX uvnitř prodejny. A to i ve svátky nebo pozdě večer. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více