DPD spouští podej zásilek přes stovky výdejních míst i samoobslužné boxy

28. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní společnost DPD nově umožňuje svým zákazníkům posílat balíčky z většiny svých výdejních míst Pickup, a to včetně nových samoobslužných DPD boxů, které jsou v provozu 24 hodin denně. V případě vracení zboží do e-shopu je tak odeslání balíčku mnohem jednodušší a přizpůsobuje se časovým možnostem zákazníka.

Pro podání balíků přes výdejní síť Pickup, jejíž nedílnou součástí jsou i samoobslužné boxy, je samozřejmostí doručení následující pracovní den a pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy. Zákazník má možnost využít i dobírku.

Příjemce pak při doručení na adresu ví na hodinu přesně, kdy balíček dorazí. Má také možnost změny adresy i termínu doručení prostřednictvím aplikace DPD Kurýr, ve které může sledovat kurýra na mapě, jak se blíží s balíčkem.

Cena služby startuje již na 89 Kč za balík a je automaticky vypočítána dle zadaných parametrů. Po zadání všech údajů zaplatí zákazník kartou online a následně je mu automaticky zaslán QR kód. Ten pak naskenuje na samoobslužném boxu nebo ukáže na výdejním místě Pickup. Ani v jednom z případů se nemusí starat o tisk přepravního štítku, který bude vytištěn přímo boxem nebo na výdejním místě. Výdejní místa i samoobslužné boxy jsou schopny přijmout zásilky o váze až 15 kg.

„Jedna skupina zákazníků si ráda počká doma na kurýra, ta druhá ale stále raději využívá výdejní místa v blízkosti svého bydliště. Jsem proto rád, že se nám právě jim podařilo vyjít vstříc a spustit podej na výdejních místech ještě před letošní vánoční sezónou. Samozřejmě obrovskou výhodou je, že balíčky jdou bez problému posílat i přes naše samoobslužné boxy, jejichž síť hodláme postupně rozšiřovat,“ vysvětlil Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Na webu zrukydoruky.dpd.cz je pro zákazníky k dispozici přehledný návod, jak služba funguje. Pak už stačí pouze vybrat velikost (od S po XL), vyplnit údaje, zaplatit, zásilku zabalit a přinést ji do nejbližšího Pickup pointu nebo DPD boxu.

Štítky: 

Podobné články

Logistika ve stínu ekonomického poklesu a vyhlídky pro rok 2024

27. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geis)
V uplynulém roce se firmy potýkaly s obtížnou ekonomickou situací a svůj nemalý podíl na tom měly nepříznivé globální události. Velká část firem sledovala propad v objednávkách a růst nákladů, což je vedlo k aktivnímu hledání úspor. Jak se to promítlo do logistiky, která je přímo spjata s nejrůznějšími odvětvími? A co lze v tomto oboru očekávat letos? Čtěte více

Firmy vnímají bezdrátové připojení jako cestu k vyšší produktivitě, některé problémy ale přetrvávají

14. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic Connect Europe)
Nejnovější průzkum společnosti Panasonic Connect Europe zjistil, že firmy očekávají od investic do bezdrátových technologií průměrné zvýšení své produktivity o 32 % během tří let od implementace. Více než třetina respondentů (36 %) uvedla, že 5G je nejdůležitější investicí do bezdrátových technologií v jejich podnikání, přičemž soukromé sítě v kampusech jsou populárnější než sítě veřejné. Čtěte více

Doručování v přesnou hodinu je čím dál oblíbenější

2. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
V prostředí dnešní e-commerce již v boji o zákazníky nestačí pouze pestrá nabídka zboží s co nejnižší cenovkou a efektivní marketing, ale stále častěji je kladen důraz na kvalitu logistiky. Podle odborníků z technologicko-logistické společnosti DODO je jednou z čím dál prosazovanějších inovací doručování v konkrétních časových intervalech. Čtěte více

Skupina Packeta, mateřská firma Zásilkovny, mění majitele

29. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Společníci skupiny Packeta, mateřské společnosti české technologicko-logistické firmy Zásilkovna, uzavřeli smlouvu o prodeji 100% podílu společnosti Packeta s.r.o. konsorciu CVC Capital Partners a Emma Capital s kapitálovou podporou R2G. Čtěte více