DPD s novým logem a strategií

20. 3. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
GeoPost, mateřská společnost DPD, představila novou globální strategii a v zájmu rozvoje svých aktivit odhalila i mezinárodní značku DPDgroup.

Obrat společnosti GeoPost se v loňském roce zvýšil o 13,3 % na 4,9 miliardy eur a celkový objem zásilek vzrostl o 10,7 %. „GeoPost potvrdil druhou pozici na evropském trhu kurýrních a přepravních služeb. V průběhu posledních deseti let znásobil GeoPost celkový objem zásilek více než 2,5 krát na 864 milionů zásilek za loňský rok. V roce 2013 i 2014 rostl GeoPost dvakrát rychleji než trh,“ shrnul výsledky Paul-Marie Chavanne.

V souvislosti s cílem získat silnější postavení na evropském trhu GeoPost představil obchodní značku pro mezinárodní přepravní síť DPDgroup. Veškeré aktivity na trhu kurýrních a přepravních služeb budou sdruženy pod touto značkou a budou využívat reputaci a sílu mezinárodní sítě DPD v evropském měřítku. Všechny dceřiné společnosti zavádějí společnou vizuální identitu a sjednotí se pod značkou DPDgroup. Nová identita značky bude od 18. března 2015 používaná ve 22 evropských zemích.

Ambicí DPDgroup je navázat na silnou pozici na trhu B2B, rozšířit a upevnit pozici na trhu B2C a stát se měřítkem kvality na trhu doručování na soukromé adresy. Cílem je být partnerem pro firmy, zejména na trhu e-commerce a podpořit je v jejich mezinárodním rozvoji a příjemcům zásilek nabídnout co nejlepší zkušenost s doručením díky jednoduchým a příjemným službám.

Pro splnění těchto cílů staví GeoPost svou strategii na dvou pilířích: interaktivní doručení se službou Predict a rozvoj sítě výdejních míst. Díky službě Predict (v České republice je Predict součástí služby DPD Private) příjemce zásilky předem zná hodinový interval, kdy bude zásilka doručena. Pokud mu tento čas nevyhovuje, může si jednoduše změnit doručení online, například z mobilního telefonu. Se službou Predict se stává DPDgroup jedinou přepravní sítí, která bude ve 20 zemích své zákazníky předem informovat o doručení s přesností na jednu hodinu. Pickup (dříve DPD ParcelShop) je nové označení sítě výdejních míst DPD, kde si mohou příjemci osobně vyzvednout svou zásilku. Napříč Evropou je již více než 16 000 výdejních míst, v letošním roce se rozšíří na 22 000, v roce 2016 na 26 000.

Štítky: 

Podobné články

DPD u Pardubic otevřelo své největší depo v Česku. Odbaví 5 000 balíků za hodinu

29. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD otevřela v Dolních Ředicích nedaleko Pardubic své rozlohou doposud největší depo v Česku. Nové depo, které se nachází na strategickém místě u dálnice D35, má zastavěnou plochu větší než 5 100 m2 a je schopno odbavit 5 000 balíků za hodinu. Čtěte více

Geopost začne poskytovat přesnější informace o doručování mezinárodních zásilek

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Přepravní síť Geopost, jejíž součástí je i česká DPD, přináší službu pro mezinárodní doručování Day Definite, která poskytuje významné zpřesnění doby mezinárodního doručení i českým zákazníkům. Čtěte více

Na výdejní místa pravidelně objednává polovina Čechů

21. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: E-shopper Barometer + GeoPost)
Geopost (dříve DPDgroup) na základě svého každoročního průzkumu E-shopper Barometer analyzoval nákupní chování zákazníků napříč Evropou. Průzkum ukázal, že vyzvedávání balíčků mimo domov se stává v Česku skutečným fenoménem podobně jako tomu je již dlouhodobě v případě dobírky. Roste však i obliba samoobslužných boxů. Čtěte více

DPD rozšířilo svou síť o tisíc AlzaBoxů

24. 6. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD díky nové spolupráci s Alzou doručuje do více než tisícovky AlzaBoxů. Zákazníci je najdou po celém Česku a mohou si zde vyzvedávat balíčky z e-shopů. Síť DPD Pickup tak naroste na více než 2 500 výdejních míst a samoobslužných boxů. Čtěte více