CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů

4. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod.

CZC dále posiluje svou divizi CZC.Business, jejíž obrat v posledních měsících setrvale roste. V roce 2023 se chce zaměřit na prohlubování vztahů s B2B partnery a navázání spolupráce s dalšími lokálními i celorepublikovými dodavateli. Kromě rozšiřování sortimentu sofistikovaného profesionálního hardwaru se společnost stala prodejcem serverových systémů Fujitsu, které dodává včetně komplexních služeb na území celé České republiky. CZC se tak po 25 letech své existence zařazuje mj i mezi systémové integrátory.

Nejvíce firmy kupují hardware, roste však i význam služeb

V současné době generuje víc než polovinu obratu divize CZC.Business prodej hardwaru a počítačových komponent, dalších přibližně 15 % tvoří tiskárny a také spotřební materiál. Nezanedbatelným sortimentem je také nehardwarové kancelářské vybavení, které se do celkových prodejů firmám promítá asi 10% podílem. V této oblasti je velmi významnou součástí nabídky CZC vlastní značka CZC.Office zahrnující kromě hotových i konfigurovatelných počítačů, spotřebního materiálu, myší a klávesnic také například kancelářské stoly a židle.

Vztahy s firemními zákazníky rozvíjíme dlouhodobě a náš program CZC.Business jim podle objemu nákupů, které realizují během roku, nabízí čtyři úrovně členských výhod. Do teď nás nicméně společnosti vnímaly zejména jako dodavatele hardwaru. S nástupem letošního roku jsme začali segment B2B významně posouvat směrem ke koncepci, díky níž můžeme firmám nabídnout mnohem víc. Živnostníkům například umožňujeme nakoupit se splatností a při prodeji na IČO přidáváme k většině produktům 24měsíční záruku. V té souvislosti jsme si také stanovili měřitelný cíl meziročního navýšení podílu prodeje firemním zákazníkům, který nám pomůže vyhodnotit, jestli jsme se vydali správným směrem. V první fázi se zaměříme na rozšíření nabídky menším a středním firmám a s dalším rozvojem služeb se budeme přibližovat i větším společnostem,“ uvedl Vojtech Sedlák, B2B manažer společnosti CZC.

Po zapojení do programu CZC.Business mohou firmy využívat například možnost zrychleného vyřízení reklamace nebo vrácení nerozbaleného i rozbaleného zboží. U větších nákupů mohou společnosti řešit své individuální potřeby s osobním vyhrazeným obchodníkem. V individuálně posuzovaných případech mohou firmy také využívat nákupy na fakturu se splatností či využít odborné poradenství ohledně možnosti využití státních dotací pro podniky a instituce.

Podobné články

DPD a GLS si v Česku vzájemně otevírají sítě svých výdejních boxů

22. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnosti DPD a GLS se domluvily na sdílení svých sítí zhruba 2 100 výdejních boxů. Zákazníkům obou společností tak přibyde mnohem více možností, kde si své balíčky mohou vyzvedávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o první spolupráci tohoto typu na českém trhu – dosavadní doručování do partnerských sítí probíhá vždy jednostranně. Čtěte více

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více