CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů

4. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod.

CZC dále posiluje svou divizi CZC.Business, jejíž obrat v posledních měsících setrvale roste. V roce 2023 se chce zaměřit na prohlubování vztahů s B2B partnery a navázání spolupráce s dalšími lokálními i celorepublikovými dodavateli. Kromě rozšiřování sortimentu sofistikovaného profesionálního hardwaru se společnost stala prodejcem serverových systémů Fujitsu, které dodává včetně komplexních služeb na území celé České republiky. CZC se tak po 25 letech své existence zařazuje mj i mezi systémové integrátory.

Nejvíce firmy kupují hardware, roste však i význam služeb

V současné době generuje víc než polovinu obratu divize CZC.Business prodej hardwaru a počítačových komponent, dalších přibližně 15 % tvoří tiskárny a také spotřební materiál. Nezanedbatelným sortimentem je také nehardwarové kancelářské vybavení, které se do celkových prodejů firmám promítá asi 10% podílem. V této oblasti je velmi významnou součástí nabídky CZC vlastní značka CZC.Office zahrnující kromě hotových i konfigurovatelných počítačů, spotřebního materiálu, myší a klávesnic také například kancelářské stoly a židle.

Vztahy s firemními zákazníky rozvíjíme dlouhodobě a náš program CZC.Business jim podle objemu nákupů, které realizují během roku, nabízí čtyři úrovně členských výhod. Do teď nás nicméně společnosti vnímaly zejména jako dodavatele hardwaru. S nástupem letošního roku jsme začali segment B2B významně posouvat směrem ke koncepci, díky níž můžeme firmám nabídnout mnohem víc. Živnostníkům například umožňujeme nakoupit se splatností a při prodeji na IČO přidáváme k většině produktům 24měsíční záruku. V té souvislosti jsme si také stanovili měřitelný cíl meziročního navýšení podílu prodeje firemním zákazníkům, který nám pomůže vyhodnotit, jestli jsme se vydali správným směrem. V první fázi se zaměříme na rozšíření nabídky menším a středním firmám a s dalším rozvojem služeb se budeme přibližovat i větším společnostem,“ uvedl Vojtech Sedlák, B2B manažer společnosti CZC.

Po zapojení do programu CZC.Business mohou firmy využívat například možnost zrychleného vyřízení reklamace nebo vrácení nerozbaleného i rozbaleného zboží. U větších nákupů mohou společnosti řešit své individuální potřeby s osobním vyhrazeným obchodníkem. V individuálně posuzovaných případech mohou firmy také využívat nákupy na fakturu se splatností či využít odborné poradenství ohledně možnosti využití státních dotací pro podniky a instituce.

Podobné články

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více

Skip Pay zavádí možnost rozesplátkovat vyúčtování

22. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje možnosti svých odložených plateb. Přibyla nabídka rozložit si vyúčtování na splátky po dobu 4–⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 měsíců. Je určena především pro nečekané výdaje, které nejdou jednoduše pokrýt z běžného rozpočtu – například stěhování nebo nákladné opravy. Na rozdíl od klasických splátkových produktů na e-shopech zákazník získává větší volnost. Čtěte více