CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů

4. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod.

CZC dále posiluje svou divizi CZC.Business, jejíž obrat v posledních měsících setrvale roste. V roce 2023 se chce zaměřit na prohlubování vztahů s B2B partnery a navázání spolupráce s dalšími lokálními i celorepublikovými dodavateli. Kromě rozšiřování sortimentu sofistikovaného profesionálního hardwaru se společnost stala prodejcem serverových systémů Fujitsu, které dodává včetně komplexních služeb na území celé České republiky. CZC se tak po 25 letech své existence zařazuje mj i mezi systémové integrátory.

Nejvíce firmy kupují hardware, roste však i význam služeb

V současné době generuje víc než polovinu obratu divize CZC.Business prodej hardwaru a počítačových komponent, dalších přibližně 15 % tvoří tiskárny a také spotřební materiál. Nezanedbatelným sortimentem je také nehardwarové kancelářské vybavení, které se do celkových prodejů firmám promítá asi 10% podílem. V této oblasti je velmi významnou součástí nabídky CZC vlastní značka CZC.Office zahrnující kromě hotových i konfigurovatelných počítačů, spotřebního materiálu, myší a klávesnic také například kancelářské stoly a židle.

Vztahy s firemními zákazníky rozvíjíme dlouhodobě a náš program CZC.Business jim podle objemu nákupů, které realizují během roku, nabízí čtyři úrovně členských výhod. Do teď nás nicméně společnosti vnímaly zejména jako dodavatele hardwaru. S nástupem letošního roku jsme začali segment B2B významně posouvat směrem ke koncepci, díky níž můžeme firmám nabídnout mnohem víc. Živnostníkům například umožňujeme nakoupit se splatností a při prodeji na IČO přidáváme k většině produktům 24měsíční záruku. V té souvislosti jsme si také stanovili měřitelný cíl meziročního navýšení podílu prodeje firemním zákazníkům, který nám pomůže vyhodnotit, jestli jsme se vydali správným směrem. V první fázi se zaměříme na rozšíření nabídky menším a středním firmám a s dalším rozvojem služeb se budeme přibližovat i větším společnostem,“ uvedl Vojtech Sedlák, B2B manažer společnosti CZC.

Po zapojení do programu CZC.Business mohou firmy využívat například možnost zrychleného vyřízení reklamace nebo vrácení nerozbaleného i rozbaleného zboží. U větších nákupů mohou společnosti řešit své individuální potřeby s osobním vyhrazeným obchodníkem. V individuálně posuzovaných případech mohou firmy také využívat nákupy na fakturu se splatností či využít odborné poradenství ohledně možnosti využití státních dotací pro podniky a instituce.

Podobné články

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více

Mobilní aplikace mění pravidla hry - Češi přesouvají nákupy do telefonu

15. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Datart)
Zkušenosti s online nákupem elektroniky a IT techniky dnes deklaruje zhruba 66 % Čechů. Mění se však způsob, jakým lidé k online nákupům přistupují. Zatímco dříve dominoval počítač, dnes více než polovina objednávek probíhá přes mobilní telefony, často přímo v aplikacích konkrétních prodejců. Nadále si však důležitost drží i kamenné prodejny. Čtěte více

Heureka upravuje model služby „Ověřeno zákazníky“

13. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Skupina Heureka oznámila změny u své klíčové služby „Ověřeno zákazníky“, který vstoupí v platnost v září 2025 pro Česko a Slovensko. Zavedení nového, odstupňovaného modelu je strategickým rozhodnutím, jehož cílem je zajistit dlouhodobou udržitelnost této funkce. Čtěte více