Čtečky a tablety zlevňují, fotoaparáty a hry zdražují

18. 10. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Heureka.cz)
Od loňského roku z elektroniky nejvíce zlevnily čtečky knih, jejichž cena klesla téměř o třetinu, a tablety, u kterých cena klesla o 27 %. Vyplývá to z dat webu Heureka.cz.

„Pokles ceny je způsoben také tím, že se na trhu objevilo hodně nových producentů těchto produktů. Například průměrná cena tabletů je 6 582 Kč,“ vysvětlil Kamil Demuth z internetového srovnávače Heureka.cz.

V září už lidé hledali na internetu zimní pneumatiky, jejich vyhledávání oproti srpnu vzrostlo o 79 %, o 15 % více vyhledávali také notebooky. Naopak naprostý propad zájmu zaznamenaly školní potřeby a zboží určené pro letní sezónu – u školních batohů klesl zájem o 60 %, u sekaček o 32 %. GPS navigace se vyhledávaly o 26 % méně.

Ke změnám cen došlo v září u digitálních fotoaparátů. Jejich cena se zvýšila o 15 %, cena počítačových her vzrostla o 12 %.

Štítky: 

Podobné články

Kdo se může pochlubit titulem ShopRoku od Heureky?

20. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Celkem 200 000 hlasů rozhodlo v letošním, už dvanáctém, ročníku soutěže ShopRoku o jejím vítězi. Více než tisíc přihlášených e-shopů a šest milionů recenzí, tak zní shrnutí tří hlavních kategorií, které Heureka každoročně vyhlašuje v soutěži ShopRoku. Čtěte více

Komunikaci celé skupiny Heureka Group vede Martin Žabka

14. 4. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Komunikační tým skupiny Heureka Group od března 2021 vede Martin Žabka, který nastoupil na nově vytvořenou pozici Group Head of Communications. Ve své nové roli je zodpovědný za mediální komunikaci, interní komunikaci, sociální sítě a za oblast firemní odpovědnosti pro skupinu devíti zemí střední a východní Evropy, ve kterých Heureka Group působí. Čtěte více

Vloni se v Česku na internetu prodalo zboží a služby za 196 miliard korun

8. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Internetové obchody zažily v roce 2020 podle očekávání rekordní rok. Podle Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a nákupního rádce Heureka.cz dosáhly obraty e-shopů 196 miliard korun, což znamená meziroční růst 26 %. Podíl české e-commerce na maloobchodu v ČR přesáhl 16 %, což znamená skokový růst o přibližně tři procentní body. Čtěte více

Infografika: Koronavirus a nákupy on-line? 51 % Čechů nakoupilo zboží navíc

5. 1. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Rok 2020 byl ve znamení on-line nákupů. Češi rekordně utráceli a e-commerce se na celém maloobchodě podílela z 16 %. Změny v běžném životě, které přinesl koronovirus a související omezení, ale znamenaly také potřebu pořídit si nové zboží, ať již šlo o více času stráveného doma, home office, distanční výuku či sportování. Čtěte více