Cloudová služba pro multikanálovou komunikaci firem se zákazníky od Canonu

26. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Služba Customer Communications Management Online (CCM Online) umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky.

Systém nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.

„Potřeba efektivně komunikovat se zákazníkem roste už několik let. Získat a udržet pozornost zákazníka napříč segmenty, distribučními a komunikačními kanály je velmi náročné i pro firmy s velkými rozpočty,“ řekl Graham Page, ředitel prodeje aplikací pro region EMEA společnosti Canon Europe. „Mnoho společností ale jednoduše nemá dostatečné zdroje na to, aby mohly přivést k životu a udržovat v chodu vlastní řešení pro CCM. Navíc se dnes klade stále větší důraz na nepřetěžování a sladění všech komunikačních kanálů se zákazníky. Spolu s rostoucím očekáváním zákazníků ohledně hladkého průběhu komunikace a efektivity jejího fungování to vede k tomu, že některé podniky nejsou schopny naplno využít veškeré potenciální výhody svých systémů CCM.“

Efektivní a snadné doručení

Cloudové řešení CCM Online zahrnuje celou řadu služeb včetně zpracování hromadné personalizované komunikace, doručování komunikace e-mailem, případně pokud se e-maily vrátí nedoručitelné, jejich rozeslání poštou (služba Bounce To Print), dále tisk a rozesílání dopisů poštou. Zároveň posílá oznámení o stavu komunikace do CRM pro pracovníky call centra.

Osobnější se díky komplexnímu balíku služeb stává i dosud čistě transakční komunikace se zákazníky, jako jsou například uvítací dopisy, výpisy z účtů, faktury a různé upomínky a oznámení.

Pro využívání CCM Online přitom není třeba platit za žádné licence na podpůrný software, další vybavení či najímat nové IT specialisty. Provozní náklady na řešení jsou předvídatelné, a firmám tak nevznikají další nečekané překážky v podobě vysokých jednorázových nákladů nebo složité integrace.  Není potřeba nová IT infrastruktura a minimalizují se požadavky na součinnost interních IT specialistů. Náklady na správu systému CCM Online nese společnost Canon.

„Současná „doba spotřebitelská“ není žádným přechodným obdobím, ale jde o silný a dlouhodobý vývojový trend,“ vysvětlil Ondřej Valeš odpovědný za uvedení služby v České republice. „Zákazníci teď mají natolik rychlý přístup k informacím i alternativám, že podniky musí přijmout nový způsob myšlení, který ze zákazníka udělá středobod všeho, co firmy dělají. Výdaje na CRM a CCM řešení dnes figurují na prvních místech v žebříčcích nákladů firem – ať už jde o současné náklady na služby nebo plánované výdaje. Jinak řečeno, CCM se rychle stává klíčovým prvkem na cestě digitální transformací. Jsme hrdí, že můžeme nabídnout nástroj, který firmám pomůže zlepšit služby zákazníkům a získat novou konkurenční výhodu v rámci svého podnikání.”

Chytré a flexibilní řešení pro firmy

Služba CCM Online díky cloudovému modelu umožňuje firmám zvolit si agilnější strategii a otevírá prostor pro rozvoj nových příležitostí. Jednotné kontaktní místo (SPOC) zajistí zákazníkům rychlé vyřešení jakéhokoli výpadku, zatímco snížené náklady na profesionální služby přinesou firmám úspory času a prostředků.

Navíc byla celá služba navržena tak, aby bylo možné komunikovat prostřednictvím nových kanálů a naplno využívat ty nejaktuálnější a nejvhodnější způsoby komunikace se zákazníkem. Systém CCM Online je v souladu s evropskými směrnicemi GDPR ohledně ochrany osobních údajů. Základem systému je infrastruktura, která splňuje bezpečnostní standardy a principy společnosti Canon. Vědomí, že systém řeší nejen bezpečnost, ale také soulad se všemi platnými předpisy, tak právem přináší klid v duši nejen v oblasti IT.

Podobné články

Budoucnost pracovní komunikace? Bude nám radit AI

6. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lifesize)
Umělá inteligence (AI) a strojové učení již zasahují nebo v nejbližší době vstoupí do mnoha oblastí našeho běžného i pracovního života. Budou zasahovat také do analýzy a plánování pracovních jednání, kde například zhodnotí stávající schůzky a navrhnou optimální délku, čas i složení těch příštích, říká studie společnosti Lifesize 2019 Impact of Video Conferencing Report. Čtěte více

Cisco představilo novinky z oblasti bezpečnosti, sítí i komunikace

15. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Mezi novinky patří Talos Incident Response – ucelený soubor aktivních a reaktivních služeb, které pomáhají připravit se na možný kybernetický útok, reagovat na něj a následně obnovit provoz. Dále sem patří inovace v portfoliu nástrojů pro spolupráci nebo nové produkty z rodiny Meraki tvořící jednoduchou, bezpečnou a inteligentní platformu pro budování a správu sítí pro digitální podniky. Čtěte více

Téměř polovina profesionálů používá videokonference častěji než před dvěma lety

13. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lifesize)
Růst video komunikace na měnícím se moderním pracovišti je ovlivněn zejména trendy flexibilní a vzdálené práce a preferencemi zaměstnanců mileniálů a generace Z, říká studie Impact of Video Conferencing Report 2019. Čtěte více

Cisco Webex integruje oblíbená cloudová úložiště a nabízí nové možnosti využití videa

25. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Zákazníci společnosti Cisco budou mít k dispozici nové integrace s úložišti, propojenější volání s nástroji třetích stran a budou moci své cloudové služby lépe propojit i se svým on-premise prostředím. Nová rozšíření se týkají i videa a uživatelé budou moci sdílet svůj video obsah se vzdálenými uživateli mnohem snadněji. Čtěte více