Cloudová služba pro multikanálovou komunikaci firem se zákazníky od Canonu

26. 10. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Služba Customer Communications Management Online (CCM Online) umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky.

Systém nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.

„Potřeba efektivně komunikovat se zákazníkem roste už několik let. Získat a udržet pozornost zákazníka napříč segmenty, distribučními a komunikačními kanály je velmi náročné i pro firmy s velkými rozpočty,“ řekl Graham Page, ředitel prodeje aplikací pro region EMEA společnosti Canon Europe. „Mnoho společností ale jednoduše nemá dostatečné zdroje na to, aby mohly přivést k životu a udržovat v chodu vlastní řešení pro CCM. Navíc se dnes klade stále větší důraz na nepřetěžování a sladění všech komunikačních kanálů se zákazníky. Spolu s rostoucím očekáváním zákazníků ohledně hladkého průběhu komunikace a efektivity jejího fungování to vede k tomu, že některé podniky nejsou schopny naplno využít veškeré potenciální výhody svých systémů CCM.“

Efektivní a snadné doručení

Cloudové řešení CCM Online zahrnuje celou řadu služeb včetně zpracování hromadné personalizované komunikace, doručování komunikace e-mailem, případně pokud se e-maily vrátí nedoručitelné, jejich rozeslání poštou (služba Bounce To Print), dále tisk a rozesílání dopisů poštou. Zároveň posílá oznámení o stavu komunikace do CRM pro pracovníky call centra.

Osobnější se díky komplexnímu balíku služeb stává i dosud čistě transakční komunikace se zákazníky, jako jsou například uvítací dopisy, výpisy z účtů, faktury a různé upomínky a oznámení.

Pro využívání CCM Online přitom není třeba platit za žádné licence na podpůrný software, další vybavení či najímat nové IT specialisty. Provozní náklady na řešení jsou předvídatelné, a firmám tak nevznikají další nečekané překážky v podobě vysokých jednorázových nákladů nebo složité integrace.  Není potřeba nová IT infrastruktura a minimalizují se požadavky na součinnost interních IT specialistů. Náklady na správu systému CCM Online nese společnost Canon.

„Současná „doba spotřebitelská“ není žádným přechodným obdobím, ale jde o silný a dlouhodobý vývojový trend,“ vysvětlil Ondřej Valeš odpovědný za uvedení služby v České republice. „Zákazníci teď mají natolik rychlý přístup k informacím i alternativám, že podniky musí přijmout nový způsob myšlení, který ze zákazníka udělá středobod všeho, co firmy dělají. Výdaje na CRM a CCM řešení dnes figurují na prvních místech v žebříčcích nákladů firem – ať už jde o současné náklady na služby nebo plánované výdaje. Jinak řečeno, CCM se rychle stává klíčovým prvkem na cestě digitální transformací. Jsme hrdí, že můžeme nabídnout nástroj, který firmám pomůže zlepšit služby zákazníkům a získat novou konkurenční výhodu v rámci svého podnikání.”

Chytré a flexibilní řešení pro firmy

Služba CCM Online díky cloudovému modelu umožňuje firmám zvolit si agilnější strategii a otevírá prostor pro rozvoj nových příležitostí. Jednotné kontaktní místo (SPOC) zajistí zákazníkům rychlé vyřešení jakéhokoli výpadku, zatímco snížené náklady na profesionální služby přinesou firmám úspory času a prostředků.

Navíc byla celá služba navržena tak, aby bylo možné komunikovat prostřednictvím nových kanálů a naplno využívat ty nejaktuálnější a nejvhodnější způsoby komunikace se zákazníkem. Systém CCM Online je v souladu s evropskými směrnicemi GDPR ohledně ochrany osobních údajů. Základem systému je infrastruktura, která splňuje bezpečnostní standardy a principy společnosti Canon. Vědomí, že systém řeší nejen bezpečnost, ale také soulad se všemi platnými předpisy, tak právem přináší klid v duši nejen v oblasti IT.

Podobné články

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více

Annex NET a innovaphone představily novinky z oblasti podnikové spolupráce

19. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Annex Net)
Společnosti Annex NET a innovaphone pozvaly své obchodní partnery na představení technologických novinek v příjemném golfovém prostředí Bistra Green v pražské Hostivaři. Účastníci se mohli seznámit se softwarovou platformou myApps, řešením innovaphone Conferencing i dalšími produkty a službami. Čtěte více

Umělá inteligence ovládla mítinky ve firmách

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Capgemini )
AI je tématem číslo jedna v 96 % mítinků ve firmách. A manažeři firem se domnívají, že právě umělá inteligence posune jejich zaměstnance dál. Tomuto trendu věří podle průzkumu společnosti Capgemini celkem 70 % z nich. Čtěte více

Komunikace pomocí cloudu vytváří spokojenější zákazníky i věrnější zaměstnance

3. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Získat, a hlavně udržet zákazníka v konkurenčním prostředí představuje náročný oříšek. Kvalitní produkt či služba v současné době – více než kdy jindy – představuje sice nutnou, ale nikoliv postačující podmínku. O tom, jestli spotřebitel zůstane, nebo odejde ke konkurenci, v první řadě rozhoduje, zákaznická zkušenost. A ta se rodí z komunikace. Čtěte více