Chytré předání od DPD zajistí e-shopům zpětnou vazbu od zákazníků

27. 5. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští na českém trhu službu Chytré předání. Díky ní mohou e-shopy využít další prodejní kanál a získat zpětnou vazbu od zákazníků.
Foto: Freeimages.com

Zatímco v kamenných obchodech je osobní styk se zákazníky samozřejmostí, provozovatelé e-shopů tuto výhodu dosud neměli. Společnost DPD se proto rozhodla, že pomůže novým způsobem propojit e-shopy s příjemci zásilek a prostřednictvím svých kurýrů jim umožní dozvědět se o zákazníkovi více.

Jak to funguje?

Kurýr při předání zásilky využívá skenovací zařízení, na kterém se může zobrazit text v podobě otázek s různým obsahem. Pomocí skeneru lze například provést průzkum a zjistit, jak byl zákazník spokojen s nákupem. Další možností je prodej dodatečného zboží e-shopu na základě preferencí nebo potřeb zákazníka zjištěných při doručení. Skener dále může zobrazit důležité informace a pokyny pro doručení a vyzvednutí zásilky nebo multimediální obsah, například logo firmy s poděkováním. Výsledky jsou následně e-shopu na pravidelné bázi reportovány.

„Spolupráce s e-shopy je pro nás velmi důležitá, a to nejen co se týče přepravy jako takové. Za zajímavou považujeme také oblast podpory prodeje, ve které se snažíme pravidelně přicházet s novinkami, jež e-shopům zjednoduší práci se zákazníkem a přinesou jim nové možnosti,” řekl Ondřej Vaňha, výkonný ředitel DPD CZ.

„Od projektu očekáváme více informací o zkušenostech a preferencích našich zákazníků. Chceme zjišťovat jejich spokojenost a rozpoznat potenciál pro další nákupy“vysvětlil Marek Ingr, tiskový mluvčí Euronics.

Chytré předání v současné době běží jako pilotní projekt.

Štítky: 

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více