Chování uživatelů na vašem webu rozklíčuje Zeerat

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zeerat)
Sledujete chování uživatelů na svém webu, ať již jde o firemní prezentaci, nebo třeba e-shop, ale údaje z Google Analytics a podobných statistických služeb jsou pro vás málo? Vyzkoušejte Zeerat, cloudovou službu, která je schopna nahrát chování návštěvníků na video a následně jej podrobně analyzovat.

Řečeno ve zkratce představuje Zeerat nástroj, který umožňuje nahrát na video návštěvu každého jednoho návštěvníka webové stránky, generuje heatmapy a zároveň díky dotazníkům dokáže zjistit i pocity návštěvníků internetových stránek. Vše probíhá zcela automaticky, bez nutnosti cokoli nastavovat nebo do procesu jakkoli nastavovat. Implementace služby do konkrétní stránky probíhá pomocí vložení speciálního vygenerovaného kódu, podobně jako například u Google Analytics.

Řešení není závislé na konkrétní platformě, umožňuje nahrávat uživatele počítačů, tabletů i chytrých telefonů. Kromě samotného videa služba automaticky vytváří také heatmapy, které názorně vykreslí aktivity uživatele na stránce. Dalším sledovaným parametrem je scrollování, které poskytuje přesný údaj o tom, kolik uživatelů si prohlédlo určitou část stránky a kolik jich došlo až na konec. Služba umožňuje samozřejmě i podrobné monitorování jednotlivých stránek webu.

„Zajímavé jsou případy z e-shopů, kdy se často stane, že zákazník nedokončí nákup i přes fakt, že již má položky vložené do košíku. Pokud se data správně uchopí a podpora se v rychlosti podívá na jeho video, může jej oslovit a nabídnout mu řešení. Častým problémem je například nefunkční tlačítko či špatně umístěné ovládací prvky. I takové maličkosti mohou rozhodovat mezi dokončením a nedokončením nákupu,“ uvedl Michael Repetný, CEO Zeerat.com.

Oproti konkurenci Zeerat poskytuje kvalitnější heatmapy, uchovává i starší videa a nabízí funkce, jako jsou filtry či triggery, které umožňují vyhledat užitečné a potřebné záznamy ze všech pořízených, kterých mohou být i stovky či tisíce.

V souhrnu si provozovatel webu může díky získaným informacím lépe vyhodnotit, jak návštěvníci přemýšlejí, kolik času tráví nad určitými informacemi nebo sekcemi webu a také, které součásti či prvky webu mohou být pro návštěvníky problematické, či dokonce chybové.

Nástroj je dostupný na adrese www.zeerat.com, kde si jej může každý bezplatně vyzkoušet. Pro vážnější zájemce jsou připraveny i prémiové verze, jejichž ceny se odvíjejí od počtu pořízených nahrávek.

Štítky: 
Fotogalerie: 

Podobné články

Zákazníci při nákupech spoléhají na uživatelské recenze. Pomůže jim nová aplikace

23. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cyrrus Advisory)
Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku. S výběrem produktů nově pomáhá aplikace „Opinio – hodnocení produktů“. Čtěte více

Zrecenzované produkty se prodávají výrazně lépe

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lesensky)
Zákazník při výběru zboží mnohem více věří produktům, které jsou recenzované. Pokud navíc své zkušenosti se zbožím předává vlivná osoba, kterou zákazník zná a věří jí, pravděpodobnost nákupu markantně roste. Dobře jsou si toho vědomy i velké e-shopy, které do svých řad vábí ta největší jména na trhu a do obsahu pod svou značkou investují nemalé finanční prostředky. Čtěte více

Češi dávají e-mailům osm sekund

30. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware)
Téměř třetinu e-mailů zavřou Češi v prvních osmi sekundách. Delší dobu strávíme čtením zpráv v mobilním telefonu než na monitoru počítače, ovšem z hlediska konverzí stále vedou počítače. Nejpopulárnější jsou české e-mailové klienty například od Seznamu a s rostoucím využitím Gmailu a Apple zařízení budou častěji nasazovány interaktivní e-maily. Čtěte více

Péče o zákazníka? Těchto sedm rad je dobré mít na paměti

29. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nordic Telecom)
Ne nadarmo se říká „náš zákazník – náš pán“. Snad každá společnost na světě dělá vše pro to, aby si své zákazníky udržela. Věrnost zákazníků však není samozřejmostí. Je potřeba se o ně patřičně starat a snažit se maximálně vyhovět všem jejich požadavkům. Protože jen spokojený zákazník může být věrný. Čtěte více