Chování uživatelů na vašem webu rozklíčuje Zeerat

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zeerat)
Sledujete chování uživatelů na svém webu, ať již jde o firemní prezentaci, nebo třeba e-shop, ale údaje z Google Analytics a podobných statistických služeb jsou pro vás málo? Vyzkoušejte Zeerat, cloudovou službu, která je schopna nahrát chování návštěvníků na video a následně jej podrobně analyzovat.

Řečeno ve zkratce představuje Zeerat nástroj, který umožňuje nahrát na video návštěvu každého jednoho návštěvníka webové stránky, generuje heatmapy a zároveň díky dotazníkům dokáže zjistit i pocity návštěvníků internetových stránek. Vše probíhá zcela automaticky, bez nutnosti cokoli nastavovat nebo do procesu jakkoli nastavovat. Implementace služby do konkrétní stránky probíhá pomocí vložení speciálního vygenerovaného kódu, podobně jako například u Google Analytics.

Řešení není závislé na konkrétní platformě, umožňuje nahrávat uživatele počítačů, tabletů i chytrých telefonů. Kromě samotného videa služba automaticky vytváří také heatmapy, které názorně vykreslí aktivity uživatele na stránce. Dalším sledovaným parametrem je scrollování, které poskytuje přesný údaj o tom, kolik uživatelů si prohlédlo určitou část stránky a kolik jich došlo až na konec. Služba umožňuje samozřejmě i podrobné monitorování jednotlivých stránek webu.

„Zajímavé jsou případy z e-shopů, kdy se často stane, že zákazník nedokončí nákup i přes fakt, že již má položky vložené do košíku. Pokud se data správně uchopí a podpora se v rychlosti podívá na jeho video, může jej oslovit a nabídnout mu řešení. Častým problémem je například nefunkční tlačítko či špatně umístěné ovládací prvky. I takové maličkosti mohou rozhodovat mezi dokončením a nedokončením nákupu,“ uvedl Michael Repetný, CEO Zeerat.com.

Oproti konkurenci Zeerat poskytuje kvalitnější heatmapy, uchovává i starší videa a nabízí funkce, jako jsou filtry či triggery, které umožňují vyhledat užitečné a potřebné záznamy ze všech pořízených, kterých mohou být i stovky či tisíce.

V souhrnu si provozovatel webu může díky získaným informacím lépe vyhodnotit, jak návštěvníci přemýšlejí, kolik času tráví nad určitými informacemi nebo sekcemi webu a také, které součásti či prvky webu mohou být pro návštěvníky problematické, či dokonce chybové.

Nástroj je dostupný na adrese www.zeerat.com, kde si jej může každý bezplatně vyzkoušet. Pro vážnější zájemce jsou připraveny i prémiové verze, jejichž ceny se odvíjejí od počtu pořízených nahrávek.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb. Čtěte více

Proč se v marketingu nevyhýbat vyhledávači Bing

15. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Proč Bing zařadit do marketingového mixu? Protože vyhledávač od Microsoftu v řadě ohledů šlape na paty Googlu. Díky inovacím, jako je integrace Chatu GPT, se snaží získat větší podíl uživatelů a Microsoft Ads má druhý největší podíl na světovém trhu vyhledávačů s placenou reklamou a inzerce zde vám může pomoci zvýšit dosah za nižší cenu než u Googlu. Čtěte více

Deset klíčových pravidel pro úspěšný e-mailový marketing

28. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
E-mailový marketing je důležitým nástrojem pro úspěšné podnikání. Ale jak zajistit, aby vaše e-mailové kampaně byly skutečně účinné a udržely vaše zákazníky spokojené? Úspěch závisí na mnoha faktorech, a proto vám přinášíme 10 klíčových pravidel, která vám pomohou vytvořit zajímavé e-maily a dosáhnout maximální efektivnosti. Čtěte více