Chování uživatelů na vašem webu rozklíčuje Zeerat

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zeerat)
Sledujete chování uživatelů na svém webu, ať již jde o firemní prezentaci, nebo třeba e-shop, ale údaje z Google Analytics a podobných statistických služeb jsou pro vás málo? Vyzkoušejte Zeerat, cloudovou službu, která je schopna nahrát chování návštěvníků na video a následně jej podrobně analyzovat.

Řečeno ve zkratce představuje Zeerat nástroj, který umožňuje nahrát na video návštěvu každého jednoho návštěvníka webové stránky, generuje heatmapy a zároveň díky dotazníkům dokáže zjistit i pocity návštěvníků internetových stránek. Vše probíhá zcela automaticky, bez nutnosti cokoli nastavovat nebo do procesu jakkoli nastavovat. Implementace služby do konkrétní stránky probíhá pomocí vložení speciálního vygenerovaného kódu, podobně jako například u Google Analytics.

Řešení není závislé na konkrétní platformě, umožňuje nahrávat uživatele počítačů, tabletů i chytrých telefonů. Kromě samotného videa služba automaticky vytváří také heatmapy, které názorně vykreslí aktivity uživatele na stránce. Dalším sledovaným parametrem je scrollování, které poskytuje přesný údaj o tom, kolik uživatelů si prohlédlo určitou část stránky a kolik jich došlo až na konec. Služba umožňuje samozřejmě i podrobné monitorování jednotlivých stránek webu.

„Zajímavé jsou případy z e-shopů, kdy se často stane, že zákazník nedokončí nákup i přes fakt, že již má položky vložené do košíku. Pokud se data správně uchopí a podpora se v rychlosti podívá na jeho video, může jej oslovit a nabídnout mu řešení. Častým problémem je například nefunkční tlačítko či špatně umístěné ovládací prvky. I takové maličkosti mohou rozhodovat mezi dokončením a nedokončením nákupu,“ uvedl Michael Repetný, CEO Zeerat.com.

Oproti konkurenci Zeerat poskytuje kvalitnější heatmapy, uchovává i starší videa a nabízí funkce, jako jsou filtry či triggery, které umožňují vyhledat užitečné a potřebné záznamy ze všech pořízených, kterých mohou být i stovky či tisíce.

V souhrnu si provozovatel webu může díky získaným informacím lépe vyhodnotit, jak návštěvníci přemýšlejí, kolik času tráví nad určitými informacemi nebo sekcemi webu a také, které součásti či prvky webu mohou být pro návštěvníky problematické, či dokonce chybové.

Nástroj je dostupný na adrese www.zeerat.com, kde si jej může každý bezplatně vyzkoušet. Pro vážnější zájemce jsou připraveny i prémiové verze, jejichž ceny se odvíjejí od počtu pořízených nahrávek.

Štítky: 
Fotogalerie: 

Podobné články

Úspěšnost vašeho online marketingu závisí i na vaší reputaci

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy se velká část obchodu přesunula na internet, závisí úspěšnost podnikatelů na úspěšnosti jejich online marketingu. Společnosti investují do získávání nových zákazníků skrze placenou reklamu, PPC a SEO, ale z pohledu návratnosti investic a dlouhodobého růstu podnikání je zcela zásadní e-mailový marketing. Čtěte více

Samsung nabízí letní bonus až 3 000 Kč

10. 7. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Zákazníci, kteří si pořídí vybrané modely smartphonů, tabletů nebo chytrých hodinek od společnosti Samsung, mají možnost získat zpět až 3 000 Kč. Nabídka platí od 3. do 27. července 2020 nebo do vyčerpání registrací. Čtěte více

Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?

26. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí? Čtěte více

Zákazníci při nákupech spoléhají na uživatelské recenze. Pomůže jim nová aplikace

23. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cyrrus Advisory)
Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku. S výběrem produktů nově pomáhá aplikace „Opinio – hodnocení produktů“. Čtěte více