Balíky pro zákazníky z e-shopů k vyzvednutí v trafikách

23. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PNS)
Už i První novinová společnost, nebo-li PNS, se vrhla do byznysu, který rozšiřuje služby e-shopů a zákazníkům nabízí možnost vyzvednout si balík na různých místech v ČR. Baliczech, jak se služba jmenuje, umožňuje objednané zboží vyzvednout a případně i uhradit v prodejnách tisku.

Výdejní síť Baliczech v současné době zahrnuje 250 míst po celé České republice. V současné době službu využívá například Datart. Díky propojení s rozvozem tisku distribuuje PNS zásilky z e-shopů do výdejní sítě během jediné noci. Zboží, které si zákazník přes e-shop objedná, tak může být připraveno k vyzvednutí na prodejně již druhý den ráno, a to i v sobotu. Služba Baliczech nabízí e-shopům možnost rychlého dodání zboží do své výdejní sítě za ceny od 30 Kč. V průběhu roku 2015 plánuje společnost PNS rozšířit síť na 1 000 výdejních míst.

Výdejní síť Baliczech si klade za cíl být všude - nejen ve velkých městech, ale i na málo frekventovaných místech, kde je horší dostupnost nákupních možností či kde zákazníci spoléhají jen na jediného přepravce. PNS a služba Baliczche má za cíl zjednodušit všem zákazníkům přístup k zásilkám elektronických obchodů a to bez ohledu na místo jejich bydliště - stejně jako je tomu už nyní s dostupností tisku.

„Jedinečnost služby Baliczech spočívá v tom, že celý logistický proces z e-shopu do prodejny tisku netrvá déle než 12 hodin. Navíc zboží na výdejní místa zavážíme šest dní v týdnu,“ řekl novinku Radomil Juda, generální ředitel PNS, a dodal: „Baliczech nabízí možnost spolupráce velmi širokému spektru e-shopů. Ty totiž jistě uvítají dostupnost a šíři naší výdejní sítě, cenu, rychlost dodání i rozměrové a hmotnostní limity, které vyhoví většině z nich. Prodejny tisku tak umožňují výdej drobného zboží, přes knihy až po rozměrnější elektroniku jako jsou například menší televizory.“

Výdejní místa Baliczech jsou označena logem, jejich seznam je uveden na webových stránkách služby Baliczech.cz, na stránkách partnerských e-shopů a také v mapách portálu Seznam.cz. Výdejní síť zahrnuje vedle klasických kamenných prodejen tisku i stánky, čerpací stanice, prodejny potravin či drogerie. Společnost PNS obsluhuje celou Českou republiku a není limitována lokalitou ani typem výdejního místa. Do služby Baliczech se může zapojit jakákoliv prodejna či místo nabízející služby, určující je pouze minimální velikost skladovacích prostor a atraktivita dané lokality pro zákazníky. Více informací naleznete na www.baliczech.cz.

Štítky: 

Podobné články

Obliba nákupů přes internet nepřetržitě roste

10. 10. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČSÚ)
Tržby internetových a zásilkových obchodů rostou od roku 2000 a neovlivnila je ani hospodářská krize. Tempo růstu internetového prodeje dle Českého statistického úřadu v posledních letech navíc zrychluje. Čtěte více

Jídlo na e-shopech nakupuje každý třetí Čech a doménou e-shopů je erotické zboží

18. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Acomware )
Více než třetina Čechů nakupuje na internetu potraviny, z toho 16 % alespoň jednou měsíčně. Zájem o internetové nákupy však sílí bez ohledu na druh zboží – již 21 % Čechů přiznává, že nakupuje převážně v e-shopech. Nejvíce je lidé preferují u erotického zboží. Čtěte více

Zrecenzované produkty se prodávají výrazně lépe

3. 9. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lesensky)
Zákazník při výběru zboží mnohem více věří produktům, které jsou recenzované. Pokud navíc své zkušenosti se zbožím předává vlivná osoba, kterou zákazník zná a věří jí, pravděpodobnost nákupu markantně roste. Dobře jsou si toho vědomy i velké e-shopy, které do svých řad vábí ta největší jména na trhu a do obsahu pod svou značkou investují nemalé finanční prostředky. Čtěte více

Během prvního pololetí utratili Češi v e-shopech 58 miliard korun

19. 8. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka a APEK)
Češi v e-shopech nakupují rádi, každý rok o něco více. Potvrdil to obrat českých e-shopů v první polovině letošního roku, který meziročně vzrostl o 13 %. V uplynulém pololetí nechali Češi v e-shopech 58 miliard korun, tedy o 6,5 miliardy více než vloni. Čtěte více