Balíky pro zákazníky z e-shopů k vyzvednutí v trafikách

23. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PNS)
Už i První novinová společnost, nebo-li PNS, se vrhla do byznysu, který rozšiřuje služby e-shopů a zákazníkům nabízí možnost vyzvednout si balík na různých místech v ČR. Baliczech, jak se služba jmenuje, umožňuje objednané zboží vyzvednout a případně i uhradit v prodejnách tisku.

Výdejní síť Baliczech v současné době zahrnuje 250 míst po celé České republice. V současné době službu využívá například Datart. Díky propojení s rozvozem tisku distribuuje PNS zásilky z e-shopů do výdejní sítě během jediné noci. Zboží, které si zákazník přes e-shop objedná, tak může být připraveno k vyzvednutí na prodejně již druhý den ráno, a to i v sobotu. Služba Baliczech nabízí e-shopům možnost rychlého dodání zboží do své výdejní sítě za ceny od 30 Kč. V průběhu roku 2015 plánuje společnost PNS rozšířit síť na 1 000 výdejních míst.

Výdejní síť Baliczech si klade za cíl být všude - nejen ve velkých městech, ale i na málo frekventovaných místech, kde je horší dostupnost nákupních možností či kde zákazníci spoléhají jen na jediného přepravce. PNS a služba Baliczche má za cíl zjednodušit všem zákazníkům přístup k zásilkám elektronických obchodů a to bez ohledu na místo jejich bydliště - stejně jako je tomu už nyní s dostupností tisku.

„Jedinečnost služby Baliczech spočívá v tom, že celý logistický proces z e-shopu do prodejny tisku netrvá déle než 12 hodin. Navíc zboží na výdejní místa zavážíme šest dní v týdnu,“ řekl novinku Radomil Juda, generální ředitel PNS, a dodal: „Baliczech nabízí možnost spolupráce velmi širokému spektru e-shopů. Ty totiž jistě uvítají dostupnost a šíři naší výdejní sítě, cenu, rychlost dodání i rozměrové a hmotnostní limity, které vyhoví většině z nich. Prodejny tisku tak umožňují výdej drobného zboží, přes knihy až po rozměrnější elektroniku jako jsou například menší televizory.“

Výdejní místa Baliczech jsou označena logem, jejich seznam je uveden na webových stránkách služby Baliczech.cz, na stránkách partnerských e-shopů a také v mapách portálu Seznam.cz. Výdejní síť zahrnuje vedle klasických kamenných prodejen tisku i stánky, čerpací stanice, prodejny potravin či drogerie. Společnost PNS obsluhuje celou Českou republiku a není limitována lokalitou ani typem výdejního místa. Do služby Baliczech se může zapojit jakákoliv prodejna či místo nabízející služby, určující je pouze minimální velikost skladovacích prostor a atraktivita dané lokality pro zákazníky. Více informací naleznete na www.baliczech.cz.

Štítky: 

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více