Balíky pro zákazníky z e-shopů k vyzvednutí v trafikách

23. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: PNS)
Už i První novinová společnost, nebo-li PNS, se vrhla do byznysu, který rozšiřuje služby e-shopů a zákazníkům nabízí možnost vyzvednout si balík na různých místech v ČR. Baliczech, jak se služba jmenuje, umožňuje objednané zboží vyzvednout a případně i uhradit v prodejnách tisku.

Výdejní síť Baliczech v současné době zahrnuje 250 míst po celé České republice. V současné době službu využívá například Datart. Díky propojení s rozvozem tisku distribuuje PNS zásilky z e-shopů do výdejní sítě během jediné noci. Zboží, které si zákazník přes e-shop objedná, tak může být připraveno k vyzvednutí na prodejně již druhý den ráno, a to i v sobotu. Služba Baliczech nabízí e-shopům možnost rychlého dodání zboží do své výdejní sítě za ceny od 30 Kč. V průběhu roku 2015 plánuje společnost PNS rozšířit síť na 1 000 výdejních míst.

Výdejní síť Baliczech si klade za cíl být všude - nejen ve velkých městech, ale i na málo frekventovaných místech, kde je horší dostupnost nákupních možností či kde zákazníci spoléhají jen na jediného přepravce. PNS a služba Baliczche má za cíl zjednodušit všem zákazníkům přístup k zásilkám elektronických obchodů a to bez ohledu na místo jejich bydliště - stejně jako je tomu už nyní s dostupností tisku.

„Jedinečnost služby Baliczech spočívá v tom, že celý logistický proces z e-shopu do prodejny tisku netrvá déle než 12 hodin. Navíc zboží na výdejní místa zavážíme šest dní v týdnu,“ řekl novinku Radomil Juda, generální ředitel PNS, a dodal: „Baliczech nabízí možnost spolupráce velmi širokému spektru e-shopů. Ty totiž jistě uvítají dostupnost a šíři naší výdejní sítě, cenu, rychlost dodání i rozměrové a hmotnostní limity, které vyhoví většině z nich. Prodejny tisku tak umožňují výdej drobného zboží, přes knihy až po rozměrnější elektroniku jako jsou například menší televizory.“

Výdejní místa Baliczech jsou označena logem, jejich seznam je uveden na webových stránkách služby Baliczech.cz, na stránkách partnerských e-shopů a také v mapách portálu Seznam.cz. Výdejní síť zahrnuje vedle klasických kamenných prodejen tisku i stánky, čerpací stanice, prodejny potravin či drogerie. Společnost PNS obsluhuje celou Českou republiku a není limitována lokalitou ani typem výdejního místa. Do služby Baliczech se může zapojit jakákoliv prodejna či místo nabízející služby, určující je pouze minimální velikost skladovacích prostor a atraktivita dané lokality pro zákazníky. Více informací naleznete na www.baliczech.cz.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna doručuje do AlzaBoxů

6. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz Zásilkovně nově poskytne volné sloty tak, aby její zákazníci měli větší možnost vyzvednout své zásilky. Počet propůjčených schránek se bude zvyšovat, v průběhu dvou týdnů se plánuje rozšíření na více než sto AlzaBoxů napříč celou Českou republikou. Čtěte více

E-shopy rozšiřují služby, ale řada z nich přitom nestíhá

30. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ShrtCut Studio)
Opatření vlády kvůli pandemii koronaviru ze dne na den přesunula většinu obchodů z kamenných prodejen na internet. Zároveň také změnila chování mnoha spotřebitelů. Jak uvádějí největší české e-shopy, tak například nárůst prodeje elektroniky, zejména počítačů, tiskáren nebo webkamer, v březnu meziročně stoupl o stovky procent. Čtěte více

Koronavirus podpořil razantní růst e-commerce v celé Evropě

28. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
E-shopy díky krizi způsobené koronavirem posilují jak v České republice, tak i v celé Evropě. Nakupování on-line objevuje řada nových zákazníků, jen v Itálii přibylo internetovým obchodům dva miliony nakupujících. Řada odvětví zaznamenala nárůst v řádech desítek až stovek procent, naopak přibližně pětina obchodníků na internetu zaznamenala pokles prodejů. Čtěte více

Kvůli koronavirové krizi kleslo využívání B2B zásilek i dobírky

23. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balikobot.cz)
V průběhu března klesl v ČR objem odeslaných B2B zásilek zhruba o šestinu a o 14 % se snížil také podíl nákupů na dobírku. Vyplývá to z údajů služby Balikobot.cz, která pomáhá firmám agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek. Čtěte více