Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower

5. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český internetový prodejce Alza.cz rozšířil sortiment o vlastní značku IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky a datové kabely, další produkty budou postupně přibývat.

S myšlenkou privátní značky pracuje Alza.cz už delší dobu – příkladem je vlastní řada herních PC sestav Alza GameBox. S AlzaPower se nově zaměří i na oblast energie a nabíjení a ve stejnojmenné sekci na webu nabídne vše od kabelů, alkalických baterií přes powerbanky, redukce USB až po zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. Ceny startují od 89 Kč.

„Zákazníkům chceme přinášet spolehlivé zboží prvotřídní kvality, které sami testujeme a používáme. Na zahraničních veletrzích proto osobně vytipováváme potenciální továrny schopné vyrobit pro nás ty nejlepší produkty; zásadním měřítkem je přitom kvalita. Díky vlastnímu brandu můžeme ovlivnit podobu produktu, obal, poprodejní servis i konečnou cenu, a ta bude víc než přívětivá,“ přiblížil filozofii nové značky obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní.“

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily bez komunikace v létě jako pilotní test zákaznického zájmu.  Výsledky předčily všechna očekávání: „Zpětná vazba od lidí je skvělá. Většina našich produktů má hodnocení daleko převyšující konkurenci a např. v kategorii nabíječek na mobilní telefony jsme se velmi rychle dostali mezi TOP 3 neprodávanější chargery na celém e-shopu Alza.cz. Stejné je to i s nabíjecími kabely typu lightning – každý třetí prodaný datový kabel aktuálně nese značku AlzaPower,“ dodal Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

Při designování vlastního obalu se firma držela zásad společenské odpovědnosti – produkty k zákazníkům putují v originálním ekologickém a plně recyklovatelném balení z pevného papíru bez plastových blistrů, chemických lepidel a s potiskem na bázi sójových bobů, což je v současnosti asi nejšetrnější řešení inkoustového tisku. I těmito drobnými detaily se chce Alza odlišit – sama šetří přírodu a zdroje a učí tomu i své zákazníky.

Privátní značka bude k dostání ve všech zemích, kde Alza působí. Na AlzaPower brzy naváže i privátní brand hobby vybavení.

Podobné články

Česká e-commerce by letos mohla růst až o 18 %, koronavirus může paradoxně pomoci

31. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: PackWay)
Tuzemská e-commerce scéna loni meziročně rostla o 15 %. V letošním roce odborníci odhadují růst až o 18 %. K ještě vyšším číslům může segmentu pomoci i aktuální dění kolem pandemie koronaviru. Vyšší prodeje vedle potravin totiž hlásí také další prodejci například ze segmentu potřeb pro domácnost. Nárůst tržeb lze očekávat i v segmentu firem, které pro oblast e-commerce poskytují logistické a další služby. Čtěte více

Objem rozesílaných e-mailů narostl o desítky procent. Co dělat, pokud je musíte posílat také?

26. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně. Co odborníci vysledovali a co vám radí? Čtěte více

E-shopy jsou v plném provozu a dopravci minimalizují osobní kontakt se zákazníky

23. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Zatímco řada kamenných obchodů musela v současné době na základě vyhlášeného nouzového stavu svůj provoz přerušit, e-shopy dodávají zboží zákazníkům dál. A je na ně, stejně jako na dopravce, kladena nečekaná zátěž. V některých segmentech přesahují prodeje předvánoční úroveň, přitom musí on-line obchody i doručovatelé dbát na přísná hygienická pravidla. Čtěte více

ShopRoku 2019: Lidl-shop, Spokojenýpes.cz a další

13. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Heureka.cz už pojedenácté vyhlásila výsledky soutěže ShopRoku. Nejkvalitnějším e-shopem na českém trhu (Absolutní vítěz Ceny kvality) se stal e-shop Spokojenýpes.cz, který po třech letech vystřídal na první příčce tuzemského giganta s parfémy e-shop Notino.cz. V Ceně popularity udělili letos zákazníci 180 000 hlasů, „zlatý hattrick“ získal e-shop ONLINESHOP.cz. Jak si vedly další obchody? Čtěte více