Alza.cz přichází s vlastní značkou AlzaPower

5. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český internetový prodejce Alza.cz rozšířil sortiment o vlastní značku IT a elektro příslušenství. Pod názvem AlzaPower nabízí baterie, nabíječky a datové kabely, další produkty budou postupně přibývat.

S myšlenkou privátní značky pracuje Alza.cz už delší dobu – příkladem je vlastní řada herních PC sestav Alza GameBox. S AlzaPower se nově zaměří i na oblast energie a nabíjení a ve stejnojmenné sekci na webu nabídne vše od kabelů, alkalických baterií přes powerbanky, redukce USB až po zařízení pro rychlé či bezdrátové nabíjení. Ceny startují od 89 Kč.

„Zákazníkům chceme přinášet spolehlivé zboží prvotřídní kvality, které sami testujeme a používáme. Na zahraničních veletrzích proto osobně vytipováváme potenciální továrny schopné vyrobit pro nás ty nejlepší produkty; zásadním měřítkem je přitom kvalita. Díky vlastnímu brandu můžeme ovlivnit podobu produktu, obal, poprodejní servis i konečnou cenu, a ta bude víc než přívětivá,“ přiblížil filozofii nové značky obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „Našim produktům věříme natolik, že na ně budeme mít prodlouženou záruku a u některých z nich (např. u nabíječek na notebooky) dokonce záruku doživotní.“

První položky pod značkou AlzaPower se v nabídce e-shopu objevily bez komunikace v létě jako pilotní test zákaznického zájmu.  Výsledky předčily všechna očekávání: „Zpětná vazba od lidí je skvělá. Většina našich produktů má hodnocení daleko převyšující konkurenci a např. v kategorii nabíječek na mobilní telefony jsme se velmi rychle dostali mezi TOP 3 neprodávanější chargery na celém e-shopu Alza.cz. Stejné je to i s nabíjecími kabely typu lightning – každý třetí prodaný datový kabel aktuálně nese značku AlzaPower,“ dodal Jan Rajdl, produktový manažer Alza.cz.

Při designování vlastního obalu se firma držela zásad společenské odpovědnosti – produkty k zákazníkům putují v originálním ekologickém a plně recyklovatelném balení z pevného papíru bez plastových blistrů, chemických lepidel a s potiskem na bázi sójových bobů, což je v současnosti asi nejšetrnější řešení inkoustového tisku. I těmito drobnými detaily se chce Alza odlišit – sama šetří přírodu a zdroje a učí tomu i své zákazníky.

Privátní značka bude k dostání ve všech zemích, kde Alza působí. Na AlzaPower brzy naváže i privátní brand hobby vybavení.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více