Alza.cz má za sebou (další) rekordní rok

24. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla Alza.cz v roce 2016 rekordních tržeb ve výši 17,4 miliardy korun bez DPH (21 miliard korun včetně DPH). Meziroční růst činil 22 %.

„V závěru roku u nás zákazníci nakoupili za jediný den zboží v hodnotě přes 200 milionů korun, padla i hranice miliardové tržby za jediný týden. Zavedli jsme celou řadu nových služeb a spotřebitelé nám již podruhé udělili ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku. Je to právě důvěra zákazníků, která nás žene dopředu a nutí nás se neustále zlepšovat,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alzy.

O více než milion vzrostl Alze meziročně počet vyřízených objednávek. Výrazně vzrostl také počet návštěv e-shopu z mobilních zařízení. Meziročně šlo o skokový 70% nárůst. V závěru roku zahájil dětmi oblíbený mimozemšťan Alza provoz zcela nového dětského portálu Alza ProDěti.

Novinkou ve službách Alzy bylo zavedení doručování o sobotách a nedělích a rozšíření otevírací doby o víkendové dny. „Splnili jsme tím vůbec nejčastější přání zákazníků,“ sdělil Havryluk. Alza také jako první e-shop zavedla non-stop výdej. Před Vánoci pak největší on-line prodejce u nás přišel s další novinkou, když vyslal do regionů pojízdné Alza StreetShopy.

V prosinci se pak první kamenné prodejny dočkali také zákazníci mimo území České republiky a Slovenska. „K otevření první zahraniční kamenné prodejny jsme směřovali od počátku naší zahraniční expanze. Volba padla na Budapešť, mimozemšťana Alzu tak učíme mluvit maďarsky,“ dodal Havryluk.

Podobné články

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více