Alza.cz má za sebou (další) rekordní rok

24. 1. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Podle předběžných výsledků dosáhla Alza.cz v roce 2016 rekordních tržeb ve výši 17,4 miliardy korun bez DPH (21 miliard korun včetně DPH). Meziroční růst činil 22 %.

„V závěru roku u nás zákazníci nakoupili za jediný den zboží v hodnotě přes 200 milionů korun, padla i hranice miliardové tržby za jediný týden. Zavedli jsme celou řadu nových služeb a spotřebitelé nám již podruhé udělili ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku. Je to právě důvěra zákazníků, která nás žene dopředu a nutí nás se neustále zlepšovat,“ uvedl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alzy.

O více než milion vzrostl Alze meziročně počet vyřízených objednávek. Výrazně vzrostl také počet návštěv e-shopu z mobilních zařízení. Meziročně šlo o skokový 70% nárůst. V závěru roku zahájil dětmi oblíbený mimozemšťan Alza provoz zcela nového dětského portálu Alza ProDěti.

Novinkou ve službách Alzy bylo zavedení doručování o sobotách a nedělích a rozšíření otevírací doby o víkendové dny. „Splnili jsme tím vůbec nejčastější přání zákazníků,“ sdělil Havryluk. Alza také jako první e-shop zavedla non-stop výdej. Před Vánoci pak největší on-line prodejce u nás přišel s další novinkou, když vyslal do regionů pojízdné Alza StreetShopy.

V prosinci se pak první kamenné prodejny dočkali také zákazníci mimo území České republiky a Slovenska. „K otevření první zahraniční kamenné prodejny jsme směřovali od počátku naší zahraniční expanze. Volba padla na Budapešť, mimozemšťana Alzu tak učíme mluvit maďarsky,“ dodal Havryluk.

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více