Alza.cz má čtyřicet poboček

6. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
V Opavě otevřela Alza.cz svoji čtyřicátou pobočku. V České republice tak jde o třicátou pobočku; deset poboček funguje na Slovensku. Služeb prodejní sítě Alza.cz využijí ročně téměř tři miliony zákazníků.

„Morava a Slezsko jsou pro naši prodejní síť strategické regiony. Za poslední měsíce jsme nejvíce posílili právě v této části České republiky, když jsme otevřeli dvě nové pobočky v Brně, pobočku v Ostravě, Frýdku-Místku a nyní v Opavě,“ řekl ředitel prodejní sítě Alza.cz Tomáš Richter. Pobočky ve Frýdku-Místku i v Opavě jsou umístěny přímo v centru, s výbornou dostupností MHD, možností parkování, jsou vybaveny objednávkovými terminály a platebními automaty PayBox a zákazníkům nabízejí wi-fi připojení zdarma.

„Rozšiřování pobočkové sítě se odvíjí od potřeb našich zákazníků. Je ovlivněno především vysokou oblibou osobního odběru zboží, možností prohlédnout si a na místě zakoupit nejžádanější příslušenství nebo vystavené produkty a konzultovat svůj nákup s odborníkem. Zákazník má také možnost na kterékoliv z našich poboček zboží reklamovat a využít dalších poprodejních služeb přímo ve svém regionu,“ dodal Richter.

Osobní odběr zboží na pobočce patří dlouhodobě k nejoblíbenějšímu způsobu doručení zboží. V roce 2013 Alza.cz tímto způsobem doručila více než dvě třetiny všech objednávek. Vlajkovými loděmi mezi pobočkami Alza.cz jsou showroomy v Praze a Bratislavě s milionovou návštěvností zákazníků.

„V roce 2014 budeme dál posilovat pobočkovou síť v České republice i na Slovensku a na základě přání našich zákazníků přineseme také další možnosti doručení zboží,“ uvedl Richter.

Štítky: 

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více