Alza.cz má čtyřicet poboček

6. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
V Opavě otevřela Alza.cz svoji čtyřicátou pobočku. V České republice tak jde o třicátou pobočku; deset poboček funguje na Slovensku. Služeb prodejní sítě Alza.cz využijí ročně téměř tři miliony zákazníků.

„Morava a Slezsko jsou pro naši prodejní síť strategické regiony. Za poslední měsíce jsme nejvíce posílili právě v této části České republiky, když jsme otevřeli dvě nové pobočky v Brně, pobočku v Ostravě, Frýdku-Místku a nyní v Opavě,“ řekl ředitel prodejní sítě Alza.cz Tomáš Richter. Pobočky ve Frýdku-Místku i v Opavě jsou umístěny přímo v centru, s výbornou dostupností MHD, možností parkování, jsou vybaveny objednávkovými terminály a platebními automaty PayBox a zákazníkům nabízejí wi-fi připojení zdarma.

„Rozšiřování pobočkové sítě se odvíjí od potřeb našich zákazníků. Je ovlivněno především vysokou oblibou osobního odběru zboží, možností prohlédnout si a na místě zakoupit nejžádanější příslušenství nebo vystavené produkty a konzultovat svůj nákup s odborníkem. Zákazník má také možnost na kterékoliv z našich poboček zboží reklamovat a využít dalších poprodejních služeb přímo ve svém regionu,“ dodal Richter.

Osobní odběr zboží na pobočce patří dlouhodobě k nejoblíbenějšímu způsobu doručení zboží. V roce 2013 Alza.cz tímto způsobem doručila více než dvě třetiny všech objednávek. Vlajkovými loděmi mezi pobočkami Alza.cz jsou showroomy v Praze a Bratislavě s milionovou návštěvností zákazníků.

„V roce 2014 budeme dál posilovat pobočkovou síť v České republice i na Slovensku a na základě přání našich zákazníků přineseme také další možnosti doručení zboží,“ uvedl Richter.

Štítky: 

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více