Alza.cz má čtyřicet poboček

6. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
V Opavě otevřela Alza.cz svoji čtyřicátou pobočku. V České republice tak jde o třicátou pobočku; deset poboček funguje na Slovensku. Služeb prodejní sítě Alza.cz využijí ročně téměř tři miliony zákazníků.

„Morava a Slezsko jsou pro naši prodejní síť strategické regiony. Za poslední měsíce jsme nejvíce posílili právě v této části České republiky, když jsme otevřeli dvě nové pobočky v Brně, pobočku v Ostravě, Frýdku-Místku a nyní v Opavě,“ řekl ředitel prodejní sítě Alza.cz Tomáš Richter. Pobočky ve Frýdku-Místku i v Opavě jsou umístěny přímo v centru, s výbornou dostupností MHD, možností parkování, jsou vybaveny objednávkovými terminály a platebními automaty PayBox a zákazníkům nabízejí wi-fi připojení zdarma.

„Rozšiřování pobočkové sítě se odvíjí od potřeb našich zákazníků. Je ovlivněno především vysokou oblibou osobního odběru zboží, možností prohlédnout si a na místě zakoupit nejžádanější příslušenství nebo vystavené produkty a konzultovat svůj nákup s odborníkem. Zákazník má také možnost na kterékoliv z našich poboček zboží reklamovat a využít dalších poprodejních služeb přímo ve svém regionu,“ dodal Richter.

Osobní odběr zboží na pobočce patří dlouhodobě k nejoblíbenějšímu způsobu doručení zboží. V roce 2013 Alza.cz tímto způsobem doručila více než dvě třetiny všech objednávek. Vlajkovými loděmi mezi pobočkami Alza.cz jsou showroomy v Praze a Bratislavě s milionovou návštěvností zákazníků.

„V roce 2014 budeme dál posilovat pobočkovou síť v České republice i na Slovensku a na základě přání našich zákazníků přineseme také další možnosti doručení zboží,“ uvedl Richter.

Štítky: 

Podobné články

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více

České e-commerce se daří, průměrná měsíční útrata na zákazníka v e-shopech opět rostla

16. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak ukázal pravidelný měsíční výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi spotřebiteli, chuť Čechů nakupovat na internetu stále roste. Průměrná měsíční útrata jednoho on-line nakupujícího dosáhla téměř 5 000 korun, což je o necelých 300 více než v roce 2024. Nejvíce přitom utráceli spotřebitelé v kategorii 25 – 34 let. Čtěte více

Skip Pay se na Slovensku integroval do platebních bran GoPay a Comgate

15. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech ČSOB, na Slovensku potvrzuje, že chytré financování má i za hranicemi Česka své místo. Vedle úspěšné integrace do platebních bran GoPay a Comgate rozšířil fintech své služby také do kamenných poboček cestovní agentury Invia a navázal spolupráci s novými e-shopy. Slovenští zákazníci si také oblíbili nákup na Třetinu. Čtěte více