Alza spustila B2B nabídku pro školy a stát

17. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko.

Programem Pro školy a stát, který oficiálně startuje právě v těchto dnech, navazuje e-shop na úspěšný pilot. V něm Alza pomohla např. kompletně vybavit PC učebny v ZŠ Meteorologická na Praze 4, na Střední škole teleinformatiky v Ostravě nebo v Gymnáziu ve slovenském městě Martin. Úzkou spolupráci navázala také s Českým institutem informatiky, robotiky a kybernetiky (CIIRC), kam firma postupně dodala již desítky Alza PC, monitorů, setů pro virtuální realitu a dalšího vybavení.

„Vyhráli jsme už mnoho výběrových řízení, od nejmenších v řádu tisíců korun, až po ty větší, jako byla dodávka PC a tabletů pro výuku anebo mobilních telefonů pro potřeby univerzity. Nyní chceme spolupráci se školami ještě více prohloubit a být pro ně jasnou volbou vždy, když se rozhodnou pro investici do nového vybavení. Jako spolehlivý partner jim nabízíme speciální ceník pro výhodnější nákupy, zboží k testování nebo osobního obchodníka, který jim bude k dispozici 24/7,“ představil výhody nového B2B programu finanční ředitel Alza.cz Jiří Ponrt.

Přihlášení do programu funguje zcela intuitivně – stačí, aby se žadatel z řad veřejných institucí registroval na webu e-shopu v nové záložce Pro školy a stát a napsal stručný požadavek do formuláře. Poté ho již kontaktuje obchodník Alzy a „přepne“ zákazníka do speciálního ceníku, nebo mu rovnou sestaví nabídku na míru. Školám pak Alza dokáže zprostředkovat a doporučit produkty vhodné speciálně do výuky – od edukačních pomůcek, přes sportovní vybavení, až po elektroniku a customizované konfigurace hardwaru. Standardem je rychlé dodání (až 95 % objednávek do druhého dne), instalace v místě či pomoc s administrativou, a to včetně veřejných zakázek či rámcových smluv na dodávky.

Propojení Alzy a škol ovšem nebude probíhat jen na byznysové úrovni. E-shop pro partnerské instituce chystá exkurze ve svých provozech. Jako první to bude zhruba 1,5hodinová prohlídka holešovického showroomu, kde průvodci studentům představí fungování prodejny, přilehlého skladu a zavedou je i do populární VR a Game zóny. Zde si zájemci vyzkoušejí virtuální realitu a herní novinky.

Štítky: 

Podobné články

Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun

29. 1. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Alza podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2019 obratu 29,3 miliardy korun bez DPH (1,14 miliardy eur). Rekordní rok přinesl 12,3 milionu objednávek, přes 37 milionů prodaných kusů zboží a báze unikátních zákazníků překročila hranici čtyř milionů. Čtěte více

Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky

22. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku. Čtěte více

Alza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky

26. 7. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem. Čtěte více

Ředitelem obsahu e-shopu Alza.cz je Michal Krčmář

20. 6. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Management Alza.cz posílil Michal Krčmář, který v Alze působí jako content director a má na starosti strategické i operativní vedení celého contentového oddělení a zastřešuje veškerý webový obsah, překlady a SEO aktivity pro největší e-shop v ČR a všechny jeho jazykové mutace v zahraničí. Čtěte více