Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?

2. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: kevin.)
Společnost kevin., poskytovatel platební infrastruktury nové generace pro přímé a bezpečné finanční P2P transakce, navázala spolupráci se společností Monet+ a její softwarovou platformou Switchio spravující tisíce platebních terminálů v Evropě. Díky tomu budou platby z účtu na účet (A2A) firmy kevin. dostupné na všech POS terminálech připojených k platformě Switchio.

Řešení platební infrastruktury A2A (account-to-account) společnosti kevin. bylo vytvořeno za účelem rychlé změny z nákladných plateb kartou na platby spojené přímo s bankovními účty zákazníků bez použití poskytovatelů třetích stran. Technologie společnosti kevin. se proto hodí pro podniky jakékoliv velikosti napříč odvětvími, včetně maloobchodu, módy, car-sharingu, parkování, doručování, pojišťovnictví a mnoha dalších. Společnost kevin. se zaměřuje na mobilní platby a platby na prodejních místech, kde zákazníci v současné době platí převážně kartami. Její platební infrastruktura je založena na otevřeném bankovnictví regulovaném evropskou směrnicí PSD2, která vyžaduje, aby všechny banky a finanční instituce v Evropském hospodářském prostoru otevřely své API pro licencované poskytovatele třetích stran. Řešení kevin. vyvíjí pouze vlastní připojení k bankám bez využití agregátorů třetích stran.

V současnosti služby společnosti využívá více než 6 000 obchodníků na 18 trzích, včetně ČR, Dánska, Švédska, Polska, Španělska, Nizozemska, Pobaltí a Portugalska, kde společnost pokrývá více než 95 % klientů bank. Do konce roku 2022 budou služby firmy dostupné ve 28 zemích Evropského hospodářského prostoru (EHP). Společnost kevin. má rozsáhlý tým více než 170 zaměstnanců ve 14 zemích a v roce 2022 plánuje rozšířit počet svých expertů na více než 370.

Integrací infrastruktury společnosti kevin. do platformy Switchio se Monet+ stává první společností, která může klientům a partnerům nabídnout platby A2A v kamenných obchodech, a umožňuje tak podnikům přijímat platby bezpečně, okamžitě a za férovou cenu.

Monet+ integruje platby A2A společnosti kevin. pro POS terminály do své platformy Switchio, což znamená, že podniky využívající jejich služby nebudou potřebovat žádné další investice, aby mohly začít přijímat platby A2A v obchodech, protože jsou kompatibilní se stávajícími terminály. Obchodníci navíc budou moci výrazně snížit své transakční náklady a zároveň zajistit stejně skvělou zkušenost, na jakou jsou jejich zákazníci zvyklí.

Chtějí-li klienti používat ke svým účelům A2A platby pro POS, stačí, aby si propojili svůj bankovní účet v mobilní aplikaci obchodníka (případně jiné aplikaci podporující A2A platby společnosti kevin.). Jakmile tak učiní, mohou zákazníci dokončit své platby prostřednictvím technologie NFC přiložením svého mobilního zařízení k POS terminálu, jak to obvykle dělají při bezkontaktních platbách.

Podobné články

Z-BOXy od Zásilkovny jsou nově v obchodech Žabka, dostupné i o svátcích

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Nakoupit si pečivo a rovnou vyzvednout balíček? Ano. Zásilkovna a Žabka propojují své služby a přinášejí zákazníkům pohodlí 21. století – výdejní Z-BOX uvnitř prodejny. A to i ve svátky nebo pozdě večer. Čtěte více

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více