Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?

2. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: kevin.)
Společnost kevin., poskytovatel platební infrastruktury nové generace pro přímé a bezpečné finanční P2P transakce, navázala spolupráci se společností Monet+ a její softwarovou platformou Switchio spravující tisíce platebních terminálů v Evropě. Díky tomu budou platby z účtu na účet (A2A) firmy kevin. dostupné na všech POS terminálech připojených k platformě Switchio.

Řešení platební infrastruktury A2A (account-to-account) společnosti kevin. bylo vytvořeno za účelem rychlé změny z nákladných plateb kartou na platby spojené přímo s bankovními účty zákazníků bez použití poskytovatelů třetích stran. Technologie společnosti kevin. se proto hodí pro podniky jakékoliv velikosti napříč odvětvími, včetně maloobchodu, módy, car-sharingu, parkování, doručování, pojišťovnictví a mnoha dalších. Společnost kevin. se zaměřuje na mobilní platby a platby na prodejních místech, kde zákazníci v současné době platí převážně kartami. Její platební infrastruktura je založena na otevřeném bankovnictví regulovaném evropskou směrnicí PSD2, která vyžaduje, aby všechny banky a finanční instituce v Evropském hospodářském prostoru otevřely své API pro licencované poskytovatele třetích stran. Řešení kevin. vyvíjí pouze vlastní připojení k bankám bez využití agregátorů třetích stran.

V současnosti služby společnosti využívá více než 6 000 obchodníků na 18 trzích, včetně ČR, Dánska, Švédska, Polska, Španělska, Nizozemska, Pobaltí a Portugalska, kde společnost pokrývá více než 95 % klientů bank. Do konce roku 2022 budou služby firmy dostupné ve 28 zemích Evropského hospodářského prostoru (EHP). Společnost kevin. má rozsáhlý tým více než 170 zaměstnanců ve 14 zemích a v roce 2022 plánuje rozšířit počet svých expertů na více než 370.

Integrací infrastruktury společnosti kevin. do platformy Switchio se Monet+ stává první společností, která může klientům a partnerům nabídnout platby A2A v kamenných obchodech, a umožňuje tak podnikům přijímat platby bezpečně, okamžitě a za férovou cenu.

Monet+ integruje platby A2A společnosti kevin. pro POS terminály do své platformy Switchio, což znamená, že podniky využívající jejich služby nebudou potřebovat žádné další investice, aby mohly začít přijímat platby A2A v obchodech, protože jsou kompatibilní se stávajícími terminály. Obchodníci navíc budou moci výrazně snížit své transakční náklady a zároveň zajistit stejně skvělou zkušenost, na jakou jsou jejich zákazníci zvyklí.

Chtějí-li klienti používat ke svým účelům A2A platby pro POS, stačí, aby si propojili svůj bankovní účet v mobilní aplikaci obchodníka (případně jiné aplikaci podporující A2A platby společnosti kevin.). Jakmile tak učiní, mohou zákazníci dokončit své platby prostřednictvím technologie NFC přiložením svého mobilního zařízení k POS terminálu, jak to obvykle dělají při bezkontaktních platbách.

Podobné články

České e-shopy využívají internetová tržiště ve velkém, tržby zde ale často nepřesáhnou ani 10 %

6. 8. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina českých a slovenských e-shopů prodává své zboží přes některý marketplace, který působí na lokálním trhu. A další se na to chystají. Jenže zkušenosti těch, kteří tuto cestu už vyzkoušeli, jsou velmi rozpačité. Čtěte více

Česká e-commerce ve druhém čtvrtletí vzrostla o 8 %, nejsilnějším měsícem byl červen

30. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Po slabším dubnu zažila tuzemská e-commerce scéna v květnu oživení, které vyvrcholilo silným červnovým růstem. Ten byl poháněn především nákupy spojenými s příchodem letní sezóny a dovolených. Stabilní zůstává průměrná výše objednávky i vysoká míra spokojenosti zákazníků. Čtěte více

Češi jsou při nákupech impulsivnější, radost z utrácení se ale nevrací a trh deformují slevy

28. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jak se vyvíjí běžný zákazník českých e-shopů? A co si z toho mají odnést obchodníci? Nová sonda Skip Pay ukazuje, že po letech přestáváme být při nakupování ve vleku ekonomické situace a vracíme se k impulsivnějším nákupům. Zároveň ale překvapivě klesá loajalita a také důvěra v obchodníky. A hlavně – radost z nakupování a utrácení se stále nevrací tam, kde byla před inflační vlnou. Čtěte více

Průměrná měsíční on-line útrata na e-shopech v červnu rostla. Muži utráceli víc než ženy

25. 7. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Jak utráceli Češi v červnu v e-shopech? Na to se opět ve svém pravidelném výzkumu mezi spotřebiteli ptala Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jak ukázaly odpovědi on-line zákazníků, bylo to v meziročním srovnání opět víc než vloni. I nadále tak pokračuje pozitivní trend letošních e-commerce prodejů. Čtěte více