HTC: Paul Brown

8. 5. 2017. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: HTC)
Bývalý člen týmů Disney a Spotify se připojuje k virtuální revoluci a bude řídit HTC Vive v Evropě. Paul Brown bude působit v centrále HTC pro Evropu, která se nachází nedaleko Londýna. Zde bude dohlížet na rozvoj ekosystému pro HTC Vive. Oblastí jeho zájmu bude jak hardware, tak software a v neposlední řadě i virtuální obsah jako takový.

Než se Paul připojil k HTC Vive, pracoval jako generální ředitel Digital D2C ve společnosti Disney Interactive pro region EMEA. Jeho hlavní náplní byla starost o obsah a dozor nad vývojem a spuštěním britské služby DisneyLife. Ta byla vůbec první důležitou platformou společnosti Disney pro distribuci hudby a videa na bázi předplatného. V letech 2009 a 2010 se na pozici britského marketingového ředitele také podílel na spuštění mobilní verze služby Spotify. Mnoho zkušeností si přináší i ze svého působení v Sony Music a u amerického leadera na trhu online rádií Pandora Media. První pracovní zkušenosti nabral jako právník ve firmě Hogan Lovells.

Paul se připojuje k týmu HTC Vive ve vzrušující době. Od roku 2016, kdy byl Vive představen jako výsledek spolupráce HTC a Valve, se setu podařilo udržet vedoucí pozici na trhu s virtuální realitou. Vive díky dalším inovacím a představení Vive trackeru postupně vstupuje do nových odvětví, kde podporuje další rozvoj. HTC proto stále pracuje na rozšiřování ekosystému prostřednictvím projektů jako Vive Studios, Vive X a VR for Impact. Jedním z aktuálních je i spuštění programu předplatného v obchodě s obsahem pro virtuální realitu Viveport. Paulovy bohaté zkušenosti s novými médii a obsahem budou velmi nápomocné pro upevnění pozice HTC Vive na rostoucím trhu s virtuální realitou.

„Možnost připojit se k týmu, který stojí za setem HTC Vive je pro mě velmi vzrušující. Virtuální realita má potenciál změnit svět a skutečně odpoutat naši představivost. Vive nám ukazuje cestu za skutečně pohlcujícími virtuálními technologiemi a obsahem. Jsme teprve na začátku této cesty, podobně jako jsme se před deseti lety seznamovali s možnostmi streamingu hudby a videa! Velmi se těším na spolupráci s globálním Vive týmem. Věřím, že se nám s partnery podaří udržet a nadále posilovat pozici průkopníků na poli virtuální reality,“ řekl Paul Brown.

Štítky: 

Podobné články

Trh s rozšířenou a virtuální realitou v 1. čtvrtletí vzrostl o 18 %

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový trh s náhlavními soupravami pro rozšířenou a virtuální realitu zaznamenal podle společnosti IDC v prvním čtvrtletí letošního roku výrazné oživení a meziročně vzrostl o 18,1 %. V čele tohoto oživení stála společnost Meta, která získala 50,8 % trhu. Čtěte více

Výdaje na AR/VR v regionu EMEA do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů

29. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Výdaje na rozšířenou a virtuální realitu v regionu EMEA podle IDC do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů, což představuje 16% pětiletou složenou roční míru růstu (CAGR). Očekává se, že po celé sledované období budou dominantní tržní silou spotřebitelé. Díky rostoucí poptávce po náhlavních soupravách by však mělo růst také využívání AR/VR řešení v podnicích. Čtěte více

IDC očekává zastavení růstu AR a VR headsetů

9. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovějších informací společnosti IDC vzrostly celosvětové prodeje náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu v roce 2024 o 10 %. Uvedení nových produktů od stávajících hráčů i vstup několika nových firem do tohoto segmentu pomohlo trhu po dvou letech poklesu opět k růstu. Letos však nejspíš bude opět o něco hůř… Čtěte více

Meta nastavuje v oblasti AR/VR laťku, ale konkurence se teprve formuje

23. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Po dvou čtvrtletích poklesu se celosvětové dodávky náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu vrátily k růstu. Objem jejich prodeje ve třetím čtvrtletí roku 2024 podle IDC vzrostl o 12,8 %. Růst byl z velké části tažen primárně společností Meta. Čtěte více