Elko EP spustilo nový e-shop

21. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Elko Ep)
Nový web společnosti Elko EP se může pochlubit přepracovaným vzhledem, responzivním designem, rychlejší odezvou, fulltextovým vyhledáváním, rychlejším průběhem objednávky, novým způsobem registrace uživatelů, registrací sériových čísel do věrnostního programu a dalšími novinkami.

Změnou viditelnou na první pohled je přepracovaný vzhled s responzivním designem, který ocení zejména uživatelé mobilních zařízení. Všichni uživatelé také ocení rychlejší odezvu a přehlednější prostředí. Vylepšeno bylo také vyhledáváním, kdy díky fulltextu získá informace i v případě, že si není jistý podrobnostmi produkty a neví, zdali bude vyhledávat podle kódu produktu, názvu či EAN. Přehled s aktualitami byl pak přemístěn hned na úvodní stránku.

Do nákupního košíku lze nově vložit jednotlivé položky už z náhledu v dané kategorii, aniž by bylo nutné otevírat detail. Dále po vložení do košíku uživatel díky pop-up oknu vidí, co přidal a také, že se přidání podařilo. Naopak, jestliže není výrobek dostupný, najde zde uživatel informaci o dalších, až třech termínech dodání. Samozřejmostí jsou reporty stavu objednávek.

Propracovanější je i způsob registrace zákazníků. Například nyní lze registrovat více osob na jednu firmu. Nakupující se dále mohou připojit ke konkrétním provozovnám dané firmy. Pokud není zákazník operátor firmy, vidí jen doklady ze svých provozoven. Registrace také umožňuje dát určitým osobám pravomoc k nakupování a jiným ne. Jednodušší je i registrování sériových čísel do věrnostního programu Elfko – nejen dle názvu, ale nově i dle EAN kódu.

Štítky: 

Podobné články

Z-BOXy od Zásilkovny jsou nově v obchodech Žabka, dostupné i o svátcích

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Nakoupit si pečivo a rovnou vyzvednout balíček? Ano. Zásilkovna a Žabka propojují své služby a přinášejí zákazníkům pohodlí 21. století – výdejní Z-BOX uvnitř prodejny. A to i ve svátky nebo pozdě večer. Čtěte více

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více