Elko EP spustilo nový e-shop

21. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Elko Ep)
Nový web společnosti Elko EP se může pochlubit přepracovaným vzhledem, responzivním designem, rychlejší odezvou, fulltextovým vyhledáváním, rychlejším průběhem objednávky, novým způsobem registrace uživatelů, registrací sériových čísel do věrnostního programu a dalšími novinkami.

Změnou viditelnou na první pohled je přepracovaný vzhled s responzivním designem, který ocení zejména uživatelé mobilních zařízení. Všichni uživatelé také ocení rychlejší odezvu a přehlednější prostředí. Vylepšeno bylo také vyhledáváním, kdy díky fulltextu získá informace i v případě, že si není jistý podrobnostmi produkty a neví, zdali bude vyhledávat podle kódu produktu, názvu či EAN. Přehled s aktualitami byl pak přemístěn hned na úvodní stránku.

Do nákupního košíku lze nově vložit jednotlivé položky už z náhledu v dané kategorii, aniž by bylo nutné otevírat detail. Dále po vložení do košíku uživatel díky pop-up oknu vidí, co přidal a také, že se přidání podařilo. Naopak, jestliže není výrobek dostupný, najde zde uživatel informaci o dalších, až třech termínech dodání. Samozřejmostí jsou reporty stavu objednávek.

Propracovanější je i způsob registrace zákazníků. Například nyní lze registrovat více osob na jednu firmu. Nakupující se dále mohou připojit ke konkrétním provozovnám dané firmy. Pokud není zákazník operátor firmy, vidí jen doklady ze svých provozoven. Registrace také umožňuje dát určitým osobám pravomoc k nakupování a jiným ne. Jednodušší je i registrování sériových čísel do věrnostního programu Elfko – nejen dle názvu, ale nově i dle EAN kódu.

Štítky: 

Podobné články

Zásilkovna už má v Česku 6 000 Z-BOXů. Ten jubilejní spustila ve Vsetíně

15. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Packeta)
Zásilkovna, logistická technologická firma ze skupiny Packeta, dosáhla významného milníku. V České republice provozuje už 6 000 výdejních boxů a má tak zdaleka nejširší a nejhustší síť v zemi. Jubilejní Z-BOX začal fungovat ve Vsetíně. Od instalace prvního boxu uplynulo pět let a tato metoda doručování se stala nejrozšířenějším způsobem vyzvedávání zásilek. Čtěte více

Reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

14. 10. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zebra systems)
Podle zjištění společnosti GFI Software čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze. Čtěte více

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce?

25. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR )
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. Čtěte více

Čeští a slovenští e-shopaři tápou v datech a cenotvorbě

24. 9. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seyfor)
Více než polovina e-shopařů v Česku a na Slovensku přiznává problémy při práci s daty nebo nastavením cenové strategie a 49 % velkých e-shopů se potýká s tvorbou pokročilých reportů. Průzkum společnosti Seyfor dále naznačuje, že ani zavedený ERP systém není zárukou efektivního rozhodování, pokud s ním e-shop neumí správně pracovat. Čtěte více