Geis Pointy nově na platformě FastCentrik

17. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geis)
Geis rozšířil počet e-shopových platforem, do kterých je model Geis Point implementován. Služba tak nově spolupracuje i s e-shopovým řešením FastCentrik společnosti NetDirect.

Pokud si obchodník službu aktivuje, může příjemce zásilky při dokončování objednávky zboží vybrat rovnou doručení do nejpříhodnějšího výdejního místa. Provozovatel sítě Geis Parcel CZ informuje zákazníka prostřednictvím SMS o vyzvednutí zásilky v obchodě a o doručení do konkrétního Geis Pointu. Pokud si zákazník balík nevyzvedne, dostane až dvě SMS s připomenutím. V případě, že nedojde k vyzvednutí balíku během sedmi dní, doručí Geis Parcel CZ zásilku zpět na adresu odesílatele.

Podobné články

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, i když očekávají reálný růst mezd. Čtěte více

Úspěšný prodejce potřebuje propojenou komunikační síť

19. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konecta )
Digitální technologie transformovaly způsob, jakým zákazníci interagují s prodejci. Studie odhalují, že většina klientů dnes při nákupu využije hned několik online i offline komunikačních kanálů. To zvyšuje tlak na prodejce, kteří jsou nuceni poskytovat plynulé a konzistentní služby napříč všemi platformami. V ten moment přichází na scénu strategie omnichannel. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop. Čtěte více