Vy ještě nemáte e-shop? Dnes si ho můžete pořídit za několik sekund

17. 3. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Shoptet.cz)
Díky službám, které e-shopová řešení pronajímají, provozovatel obchodu nepotřebuje znát to, co je v pozadí. Během chvilky a bez velkých počátečních investic lze elektronický obchod spustit. Přesto stále přetrvává jistá obava.
Foto: SXC.hu

„V drtivé většině zakládají e-shopy muži, a to i když pak skutečný provoz zajišťuje žena. Ty se obávají technických složitostí, a proto přenechávají nastavení na svých partnerech. S rostoucí počítačovou gramotností podíl žen v oblasti e-commerce roste, z našich údajů se jedná nyní o 23 %,“ komentoval Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.

V případě, že se lidé rozhodnout založit si e-shop mohou si vybrat, zda si pořídí e-shop na míru či využijí open source řešení nebo pronájem. Každé z nich má svá pozitiva a negativa. Nejdražší a nejnáročnější je řešení na míru, které splňuje veškeré požadavky provozovatele.

Je ale potřeba počítat i s dalšími investicemi při potřebě jakékoli změny. E-shopy z open source jsou sice zdarma, ale většinou nepodporují češtinu a je nutné je nechat odborníkem upravit a naprogramovat tak, aby vyhovovaly místním podmínkám. Také údržba je stejně náročná jako v prvním případě.

Pro ty, kteří s internetovým obchodem chtějí začít, je proto nejvhodnější variantou pronájem e-shopového řešení. Nejsou potřeba žádné velké investice na začátku a o plynulý chod i inovace se stará pronajímatel. E-shopová řešení, která lze pronajmout, fungují na principu předem nastavených šablon. Každý si najede to, co mu vyhovuje a sestaví si svůj e-shop jako pomyslnou stavebnici.

„Založení e-shopu není nic složitého. Za několik vteřin máte na základě zadání e-mailové adresy připravený svůj online obchod. Orientace je naprosto intuitivní, takže to zvládne opravdu každý. Po technické stránce je to takto jednoduché,“ dodal Miroslav Uďan.

Štítky: 

Podobné články

Češi chtějí QR kódy. Více než polovina je vyhledává i při nakupování na internetu

5. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
Online nakupování je pro Čechy samozřejmostí a stále častěji od něj očekávají maximálně pohodlný, rychlý a transparentní způsob platby. Výsledky aktuálního průzkumu agentury Perfect Crowd pro společnost PayU* ukazují, že platby pomocí QR kódu patří mezi metody, o které mají zákazníci skutečný zájem. Celkem 63 % z nich uvedlo, že by je využívalo častěji, pokud by k tomu měli příležitost. Čtěte více

DPD díky portálu myDPD for business zjednoduší proces doručování pro firemní zákazníky

20. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Čtěte více

Čtyři důvody, proč by e-shopy měly implementovat e-mailová schémata

16. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V době, kdy Google, Yahoo, Microsoft nebo iCloud zpřísňují pravidla doručování, hledají marketéři e-shopů způsoby, jak zajistit, že jejich sdělení skutečně dorazí do schránky příjemce. Jedním z nejefektivnějších, ale často přehlížených řešení, jsou e-mailová schémata. Čtěte více

DPD začíná doručovat do OX Point boxů

12. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
DPD rozšiřuje svou síť DPD Pickup o více než 300 OX Point boxů. Pro zákazníky DPD to znamená rozšíření možností, kde si mohou své balíčky z e-shopů vyzvednout. Po této integraci mohou využít již kolem 8 000 výdejních míst Pickup a boxů po celém Česku a více než 128 000 míst v celé Evropě. Čtěte více