Kazam v distribuci 2P Agency Group

6. 8. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Kazam)
Britská značka mobilních telefonů Kazam, kterou založili dva bývalí manažeři HTC, expanduje do České republiky. Výhradním dovozcem a distributorem se stala společnost 2P Agency Group.

Cílem mladé, o to však dravější společnosti je narušit stojaté vody globálního trhu s mobilními telefony. Pomoci ji k tomu mají kvalitní produkty s fantastickým poměrem cena/výkon, nadstandardní služba bezplatné výměny prvního rozbitého displeje v prvním roce od koupi zařízení a aplikace Rescue, která umožní vyřešit softwarový problém v telefonu na dálku vyškolenými techniky Kazam.

„Kazam je dle našeho názoru aktuálně nejprogresivnější evropská mobilní značka. Spojuje v sobě to nejlepší ze světa současných mobilních telefonů, tedy design, kvalitu zpracování a technologické inovace, a společně s adekvátní cenou ji doplňuje o nadstandardní služby druhého displeje zdarma a vzdálené podpory. Tedy přidané hodnoty, které u jiných výrobců nenajdete nebo jen za další příplatky. Jsme opravdu rádi, že můžeme značku Kazam představit konečně i na českém trhu a věříme, že si naše telefony najdou u českých zákazníků své nadšené fanoušky,“ řekl Wojciech Wasilewski, viceprezident společnosti Kazam.

V současné době jsou v ČR dostupné dva modely elegantní Kazam Thunder2 5“ s kovovým rámečkem je vybaven čtyřjádrovým procesorem s podporou dvou SIM karet za 5 699 Kč a také a Trooper2 4.5“ s dvojádrovým procesorem s taktem 1,2 GHz a také podporou dvou SIM karet. V průběhu srpna navíc KAZAM představí na českém trhu první evropský smartphone s integrovaným DVB-T tunerem pro příjem digitální televizního a rádiového vysílání.

Další přidanou službou, která nenutí uživatele ztrácet čas reklamací zařízení v servisu je vzdálená podpora v případě nestandardního chování telefonu. Tuto službu automaticky získává každý majitel nového smartphonu. Stačí zaregistrovat své zařízení na oficiálním webu výrobce, spustit předinstalovanou aplikaci Rescue a řídit se dalšími pokyny, v rámci kterých dojde ke vzdálenému připojení vyškoleného technika a servisnímu zásahu nebo instruktáži, která majitele telefonu nasměřuje ke správnému postupu jak problém vyřešit.

Autorizovaným servisním partnerem je společnost VSP Data.

Štítky: 

Podobné články

IDC snížilo prognózu prodeje chytrých telefonů pro letošní rok

12. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Analytická agentura IDC snížila kvůli vysoké nejistotě na trzích, volatilitě celních tarifů a dalším makroekonomickým problémům včetně vysoké inflace a nezaměstnanosti v některých regionech odhad počtu prodaných chytrých mobilních telefonů. Zatímco ještě v únoru agentura očekávala meziroční růst trhu o 2,3 %, nyní své odhady snížila na 0,6 %. Čtěte více

Evropský trh s chytrými telefony klesl v 1. čtvrtletí 2025 o dvě procenta

2. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canalys)
Podle nejnovějšího výzkumu společnosti Canalys dodávky chytrých telefonů v Evropě v 1. čtvrtletí 2025 klesly o dvě procenta na 32,4 milionu kusů. Celkový pokles byl způsoben zejména nízkou poptávkou po cenově dostupných zařízeních, protože dodávky high-endových přístrojů naopak dosahovaly rekordních čísel. Čtěte více

Celosvětový trh s chytrými telefony v 1. čtvrtletí 2025 vzrostl o 1,5 %

24. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle údajů společnosti IDC vzrostl celosvětový prodej chytrých telefonů v prvním čtvrtletí roku 2025 meziročně o 1,5 % na 304,9 milionu kusů. Trh s chytrými telefony si vedl v souladu s prognózami IDC, současná obchodní válka mezi USA a Čínou a volatilita cel však způsobuje obavy ohledně dalšího vývoje. Čtěte více
Zleva Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová

Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová (Samsung): Je důležité nezaspat dobu

13. 3. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing a Samsung)
Denisa Arslanianová a Veronika Schieblová patří do marketingového a PR týmu společnosti Samsung. Z rozhovoru se například dozvíte, jak všestranná je integrace AI v podání Samsungu, jaké jsou nejnovější funkce v jejich produktech a také se seznámíte s trendy v přijetí AI mezi zákazníky v Česku a na Slovensku. Čtěte více