Kazam v distribuci 2P Agency Group

6. 8. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Kazam)
Britská značka mobilních telefonů Kazam, kterou založili dva bývalí manažeři HTC, expanduje do České republiky. Výhradním dovozcem a distributorem se stala společnost 2P Agency Group.

Cílem mladé, o to však dravější společnosti je narušit stojaté vody globálního trhu s mobilními telefony. Pomoci ji k tomu mají kvalitní produkty s fantastickým poměrem cena/výkon, nadstandardní služba bezplatné výměny prvního rozbitého displeje v prvním roce od koupi zařízení a aplikace Rescue, která umožní vyřešit softwarový problém v telefonu na dálku vyškolenými techniky Kazam.

„Kazam je dle našeho názoru aktuálně nejprogresivnější evropská mobilní značka. Spojuje v sobě to nejlepší ze světa současných mobilních telefonů, tedy design, kvalitu zpracování a technologické inovace, a společně s adekvátní cenou ji doplňuje o nadstandardní služby druhého displeje zdarma a vzdálené podpory. Tedy přidané hodnoty, které u jiných výrobců nenajdete nebo jen za další příplatky. Jsme opravdu rádi, že můžeme značku Kazam představit konečně i na českém trhu a věříme, že si naše telefony najdou u českých zákazníků své nadšené fanoušky,“ řekl Wojciech Wasilewski, viceprezident společnosti Kazam.

V současné době jsou v ČR dostupné dva modely elegantní Kazam Thunder2 5“ s kovovým rámečkem je vybaven čtyřjádrovým procesorem s podporou dvou SIM karet za 5 699 Kč a také a Trooper2 4.5“ s dvojádrovým procesorem s taktem 1,2 GHz a také podporou dvou SIM karet. V průběhu srpna navíc KAZAM představí na českém trhu první evropský smartphone s integrovaným DVB-T tunerem pro příjem digitální televizního a rádiového vysílání.

Další přidanou službou, která nenutí uživatele ztrácet čas reklamací zařízení v servisu je vzdálená podpora v případě nestandardního chování telefonu. Tuto službu automaticky získává každý majitel nového smartphonu. Stačí zaregistrovat své zařízení na oficiálním webu výrobce, spustit předinstalovanou aplikaci Rescue a řídit se dalšími pokyny, v rámci kterých dojde ke vzdálenému připojení vyškoleného technika a servisnímu zásahu nebo instruktáži, která majitele telefonu nasměřuje ke správnému postupu jak problém vyřešit.

Autorizovaným servisním partnerem je společnost VSP Data.

Štítky: 

Podobné články

Ilustrační foto (Motorola)

Samsung se znovu stal nejprodávanější značkou chytrých telefonů

17. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový prodej smartphonů v prvním čtvrtletí roku 2024 podle IDC meziročně vzrostl o 7,8 % a Samsung se znovu vyhoupl do pozice nejprodávanějšího výrobce. Čtěte více

Google Find My Device umožní lokalizovat ztracenou elektroniku

10. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Google)
Společnost Google spustila dlouho očekávanou funkci Find My Device, kterou poprvé ohlásila již na své loňské vývojářské konferenci. Technologie využívá sdílenou síť tvořenou miliardami zařízení se systémem Android a funkčně odpovídá možnostem podobných služeb společností Apple a Tile. Aktuálně je služba dostupná v USA a Kanadě, zbytek světa by měl brzy následovat. Čtěte více

Nová aktualizace uživatelského rozhraní One UI 6.1 rozšiřuje technologii Galaxy AI do dalších zařízení

5. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Společnost Samsung nasazuje umělou inteligenci Galaxy AI do většího počtu zařízení prostřednictvím aktualizovaného uživatelského rozhraní One UI 6.1. Mobilní umělá inteligence se tak dostane k podstatně většímu počtu uživatelů – od konce března ji budou moci postupně využít i majitelé telefonů řady Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 a tabletů řady Tab S9. Čtěte více

New Calling od Huawei přinese nový rozměr komunikace

25. 3. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Huawei)
Společnost Huawei pracuje na rozvoji a standardizaci technologie New Calling (NC), jež přináší pokročilé možnosti pro telefonní a videohovory, které díky ní mohou být kvalitnější, chytřejší a interaktivnější. Nabízí širokou škálu funkcí, včetně UHD hlasových a video hovorů, a umožní rozvoj služeb jako okamžitý inteligentní překlad, využití rozšířené reality a rozvoj interaktivních klientských nabídek. Čtěte více