Ze světa firem

Blíží se definitivní konec telefonů BlackBerry?
Novinky

Blíží se definitivní konec telefonů BlackBerry?

Chytré telefony BlackBerry byly mezi manažery ve své době velmi populární a bez větší nadsázky se dá říci, že jsou dodnes legendou. Ačkoli se však dříve těšily velké popularitě, postupně jejich věhlas opadal a ani přechod pod společnost TCL a sázka na operační systém Android pravděpodobně nezabrání jejich konci.

Přečíst celý článek
GeForce Now: Cloudové hraní pro všechny oficiálně spuštěno
Novinky

GeForce Now: Cloudové hraní pro všechny oficiálně spuštěno

Společnost Nvidia zrušila čekací listinu ve službě GeForce Now pro hraní PC her v cloudu a zpřístupnila tak cloudové hraní všem. Představeny také byly nové plány členství a podpora RTX.

Přečíst celý článek
ESET rozšířil možnosti svého vícefaktorového přihlašování
Novinky

ESET rozšířil možnosti svého vícefaktorového přihlašování

Nová verze ESET Secure Authentication nabízí možnost používat nástroj s dalšími službami a přináší jednodušší nastavení pro velké firmy s tisícovkami uživatelů.

Přečíst celý článek
Process Point se stal partnerem firmy SourceCode, výrobce platformy K2
Novinky

Process Point se stal partnerem firmy SourceCode, výrobce platformy K2

Společnost Process Point, která se specializuje na konzultace a implementaci řešení v oblasti digitalizace, automatizace procesů a jejich robotizace, se v lednu na českém a slovenském trhu stala certifikovaným partnerem produktů amerického výrobce SourceCode. Ten stojí např. za platformou K2.

Přečíst celý článek
Zákaznická zkušenost (CX) jako podceňovaný motor digitální transformace
Novinky

Zákaznická zkušenost (CX) jako podceňovaný motor digitální transformace

Customer eXperience (CX) je stále často velmi podceňovanou součástí firemního marketingu a aktivit, ačkoliv je stále důležitějším nástrojem budování loajality, zásadní možností odlišení se od konkurence, vytváření identity značky i účinným motorem digitální transformace.

Přečíst celý článek
Jak budou vypadat reklamace po očekávané novelizaci občanského zákoníku?
Novinky

Jak budou vypadat reklamace po očekávané novelizaci občanského zákoníku?

Zapracování dvou nových evropských směrnic z oblasti spotřebitelských smluv do českého práva, které právě probíhá, zruší v občanském zákoníku 24měsíční zákonnou záruku. Spotřebitelům však poskytne nová práva, a to nejpozději do dvou let.

Přečíst celý článek
Novinky

ASUS rozšiřuje záruku na notebooky ze sérií ZenBook, StudioBook a ROG

ASUS u nově zakoupených notebooků modelových řad ZenBook a StudioBook spouští v Česku a na Slovensku NBD On-site záruku, díky níž má zákazník nárok na technickou podporu do druhého pracovního dne přímo na místě, a to včetně případného výjezdu technika. Speciální záruční podmínky ASUS nabízí i novým majitelům ROG notebooků.

Přečíst celý článek
Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun
Novinky

Alza vloni dosáhla obratu téměř 30 miliard korun

Alza podle předběžných výsledků dosáhla v roce 2019 obratu 29,3 miliardy korun bez DPH (1,14 miliardy eur). Rekordní rok přinesl 12,3 milionu objednávek, přes 37 milionů prodaných kusů zboží a báze unikátních zákazníků překročila hranici čtyř milionů.

Přečíst celý článek
E-shopy a dopravci o Vánocích zrychlily – balíčky byly u zákazníků za dva dny
Novinky

E-shopy a dopravci o Vánocích zrychlily – balíčky byly u zákazníků za dva dny

Rychlost a kvalita doručení objednávek je pro internetové obchody a jejich zákazníky jedním z klíčových bodů. Také Vánoce 2019 byly pro e-shopy a dopravce velkou výzvou. Jak ale ukazují data i ohlasy zákazníků, dodání vánočních dárků tentokrát proběhlo bez větších problémů a včas.

Přečíst celý článek
Accenture od Symantecu získal divizi Cyber Security Services
Novinky

Accenture od Symantecu získal divizi Cyber Security Services

Accenture se se společností Broadcom dohodl na akvizici divize kyberbezpečnostních služeb společnosti Symantec. Finanční podmínky nebyly zveřejněny. Akvizice dále posílí schopnost Accenture Security pomáhat zákazníkům předvídat a detekovat počítačové hrozby a reagovat na ně.

Přečíst celý článek