Zákaznická podpora
Až 70 % interakcí se zákazníky převezme do tří let agentská umělá inteligence
Agentská umělá inteligence (Agentic AI) dramaticky promění zákaznickou zkušenost v technologickém sektoru. Firmy očekávají, že během 12 měsíců bude více než polovina interakcí se zákazníkem zajišťována právě agentskou AI. Do tří let to budou více než dvě třetiny všech případů.
Přečíst celý článekKonecta: Globální hráč s technologickým přesahem
Jak dnes vypadá moderní outsourcing zákaznické péče? O proměnách oboru, přínosech automatizace i výzvách více uvedl ředitel společnosti Konecta pro Českou republiku Jan Nedělník.
Přečíst celý článekJak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně problémy více zákazníků najednou, zatímco čekají na načtení dat ze starších systémů.
Přečíst celý článek