Zákaznická podpora

Ředitel společnosti Konecta pro Českou republiku Jan Nedělník

Konecta: Globální hráč s technologickým přesahem

4. 6. 2025. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: Konecta )
Jak dnes vypadá moderní outsourcing zákaznické péče? O proměnách oboru, přínosech automatizace i výzvách více uvedl ředitel společnosti Konecta pro Českou republiku Jan Nedělník. Čtěte více

Až 70 % interakcí se zákazníky převezme do tří let agentská umělá inteligence

30. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Agentská umělá inteligence (Agentic AI) dramaticky promění zákaznickou zkušenost v technologickém sektoru. Firmy očekávají, že během 12 měsíců bude více než polovina interakcí se zákazníkem zajišťována právě agentskou AI. Do tří let to budou více než dvě třetiny všech případů. Čtěte více
Michal Mravináč, regionální ředitel pro střední a východní Evropu ve společnosti Salesforce

Jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu

3. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně problémy více zákazníků najednou, zatímco čekají na načtení dat ze starších systémů. Čtěte více