VIVmail.cz
Pozornost věnovaná e-mailům trvale roste
Průměrný čas strávený čtením e-mailů se mezi lety 2011–2016 zvýšil o 7 %. E-maily jsou tak v době snižování pozornosti uživatelů světlou výjimkou a představují vhodnou příležitost (nejen) pro marketingové využití.
Přečíst celý článekZe souhlasu se zpracováním osobních údajů se kvůli GDPR stává časovaná bomba
Nejenom online marketing čeká s příchodem GDPR řada velkých změn, přičemž pro e-commerce a e-mailový marketing může být nejkritičtější souhlas se zpracováním osobních údajů. Veškerá data sesbíraná jinak než aktivním souhlasem uživatele, včetně pasivního souhlasu či nákupu databáze kontaktů, se nebudou smět dále používat.
Přečíst celý článekEfektivita e-mailingových kampaní v ČR je vyšší, než je celosvětový průměr
Téměř čtyři pětiny e-mailových newsletterů, které společnosti posílají svým zákazníkům, zůstanou neotevřeny. A pouze každý 30. odeslaný e-mail se dočká prokliku od uživatele, který chce získat více informací. Míra efektivity, tedy poměr mezi odeslanými a „prokliknutými“ newslettery, globálně činí 13 %. V ČR si však vedeme lépe.
Přečíst celý článekVýznam e-mailové (marketingové) komunikace stabilně roste
Přes řadu dřívějších prognóz se ukazuje, že e-maily neztrácejí na popularitě a celosvětově roste jak počet e-mailových účtů, tak množství posílaných zpráv. Dle údajů společnosti VIVmail.cz posiluje také význam e-mailu jako marketingového nástroje. Tento trend by měl navíc platit i v nejbližších letech.
Přečíst celý článekOpuštěné košíky připravují české e-shopy o miliardy korun
Více než dvě třetiny online nakupujících nedokončí svůj nákup a zanechají po sobě tzv. opuštěný košík, tedy nedokončenou objednávku. Část z nich přitom lze vhodnými postupy dotáhnout do úspěšného konce, což může v celkovém objemu české e-komerce trhu znamenat příležitost k navýšení prodejů až o miliardové částky.
Přečíst celý článek