Virtuální realita
HTC představilo novou verzi své „autonomní“ virtuální reality
Špičkový obraz, skvělý komfort i kamery pro smíšenou realitu se tchajwanskému výrobci podařilo vměstnat do malého modulárního těla. Headset Vive XR Elite se tak hodí domů, do kanceláře i na cesty a uplatní se při práci, komunikaci, zábavě i vzdělávání.
Přečíst celý článekDevět z deseti spotřebitelů se zajímá o technologii metaverza
Aktuální studie společnosti Capgemini odhalují řadu trendů, které budou v roce 2023 ovlivňovat vývoj nových technologií a změny obchodních modelů. Patří k nim především nutnost opětovně si získat důvěru zákazníků, rychlejší zavádění nových služeb a požadavek na vysokou úroveň personalizace, dosahovanou díky analýze dat. Drtivá většina spotřebitelů se zajímá rovněž o interaktivní, pohlcující zážitky v prostředí metaverza.
Přečíst celý článekCanon pomocí nového softwaru vylepšuje proces tvorby obsahu pro virtuální realitu
Společnost Canon oznámila aktualizaci svého systému EOS VR. Nejnovější verze softwaru (1.2) zvyšuje výkon a funkčnost při zachování jednoduchosti použití. Nástroj EOS VR Utility i zásuvný modul EOS VR pro Adobe Premier Pro byly aktualizovány s cílem zvýšit efektivitu postprodukčního procesu. Nově je podporován také převod kompatibilních souborů RAW se snímkovou frekvencí až 60p.
Přečíst celý článekHTC VIVE Focus 3 zlepšuje zážitky v české VR aréně Divr Labs, který otevřel nové pobočky v Londýně a Stockholmu
Společnost HTC VIVE společně s Divr Labs oznámila, že všechny VR arény úspěšného studia stojícího za populárním zážitkem Golem VR přešly na provoz s nezávislými headsety HTC VIVE Focus 3. Návštěvníci si tak v pražském Hamleys, stockholmském Westfield Mall of Scandinavia či londýnském Westfield London mohou vychutnat interaktivní příběhy, které jsou skvělou ukázkou VR technologie.
Přečíst celý článekTechnologické trendy, které by měly organizace sledovat v příštím roce
Strategické technologické trendy Gartneru pro rok 2023 jsou postavené na třech tématech – optimalizaci, škálování a průkopnictví – oblastech, v nichž mohou organizace pomocí technologií zlepšovat svou odolnost a provozní schopnosti nebo důvěryhodnost, škálovat vertikální řešení a dodávky produktů a být průkopníky díky novým formám interakcí či schopnosti rychleji reagovat a využívat příležitosti.
Přečíst celý článekZajímavosti z veletrhu IFA 2022
Na začátku září v Berlíně proběhl další ročník veletrhu se spotřební elektronikou IFA. Poprvé od vypuknutí covidu-19 v (téměř) klasické podobě. A opět bylo na co koukat… Výrobci se předháněli v tom, kdo představí zajímavější novinky, a návštěvníci, kteří do Německa vážili cestu, určitě nelitovali. Těm ostatním přinášíme následující řádky.
Přečíst celý článekVirtuální realita může pomoci i při léčbě ledvinových onemocnění
Virtuální realita ve zdravotnictví představuje obrovský potenciál, jednak pro rozvoj oboru jako takového a zároveň také pro ty, kteří VR uchopí za správný konec. Jednou z nejnovějších oblastí je léčba ledvinových onemocnění.
Přečíst celý článekNová generace virtuální reality pro PlayStation přijde na trh začátkem příštího roku
Téměř šest let po debutu prvního VR headsetu pro konzoli PlayStation společnost Sony oficiálně prostřednictvím svých kanálů na sociálních sítích oznámila termín příchodu nové generace. Jaké novinky můžeme očekávat?
Přečíst celý článek100Mega se stala distributorem virtuální reality Pimax
Společnost 100Mega Distribution se v České republice a na Slovensku stala distributorem pokročilých řešení pro zprostředkování virtuální reality.
Přečíst celý článekTech Data nabízí kompletní portfolio podnikového softwaru Nvidia
Portfolio řešení, které společnost v Česku a na Slovensku převzala do distribuce, zahrnuje především balík Nvidia AI Enterprise Software Suite, platformu Nvidia Omniverse Enterprise a virtualizační řešení Nvidia vGPU.
Přečíst celý článek