Virtuální realita
HTC VIVE rozšířilo nabídku profesionálních služeb
Společnost HTC VIVE představila profesionální verzi headsetu VIVE XR Elite Business Edition s podporou LBE softwaru a službami VIVE Business+. Ty usnadní správu celých flotil headsetů i nasazení obsahu v jakémkoli měřítku. Nová edice přináší i nové fyzické doplňky pro ještě důslednější všestrannost a zvýšení pohodlí při delších sezeních nebo při spolupráci více uživatelů.
Přečíst celý článekZebra systems se stala distributorem bezpečnostních VR kurzů Company (Un)Hacked
Společnost Zebra systems se stala distributorem řešení Company (Un)Hacked umožňujícího komplexní trénink kybernetické bezpečnosti ve virtuální realitě. Interaktivní trénink ve virtuální realitě pomáhá zvyšovat povědomí o kybernetické bezpečnosti a ochraně dat mezi zaměstnanci.
Přečíst celý článekCES 2024: Audio, video, AR/VR a další oblasti
V předchozích článcích jste se mohli seznámit s novinkami ze světa osobních počítačů, na CESu jsou však samozřejmě k vidění i představitelé mnoha dalších tržních segmentů. Nyní tedy dáme prostor zástupům z oblastí, jako jsou audio a video průmysl, chytré telefony či virtuální a rozšířená realita.
Přečíst celý článekTvůrce 3D obsahu pro virtuální realitu Corinth se spojil se startupem Lifeliqe
Úspěšný technologický startup Lifeliqe s brněnskými kořeny oficiálně spojil síly se svou sesterskou společností Corinth, která se zabývá výukovými 3D modely a řešeními ve virtuální realitě. Oblíbenou softwarovou aplikaci Corinth 3D používají školy ve 120 zemích, a to včetně tisíců žáků a studentů v Česku. Corinth byl už před spojením dlouhodobým dodavatelem obsahu pro platformu Lifeliqe.
Přečíst celý článekVýdaje na AR a VR se v Evropě do roku 2027 vyšplhají na 8,4 miliardy dolarů
Evropské výdaje na rozšířenou a virtuální realitu podle prognózy IDC dosáhnou do roku 2027 výše 8,4 miliardy USD, což představuje 22,4% pětiletou složenou roční míru růstu (CAGR). Po uvedení zařízení Apple Vision Pro a nového Meta Quest 3 se předpokládá, že VR poroste o něco rychleji než AR a bude ve světě tvořit většinu výdajů na AR/VR.
Přečíst celý článekDisplej Acer SpatialLabs View Pro 27 vylepší stereoskopické 3D zobrazení bez brýlí
Společnost Acer představila svůj dosud největší a nejpokročilejší stereoskopický 3D displej fungující i bez brýlí SpatialLabs View Pro 27. Monitor s úhlopříčkou 27" přináší rozšířenou oblast 3D vidění a také novou technologii Acer Immerse Audio, která přidává zvukový rozměr.
Přečíst celý článekRozšířená realita urychluje zdravotnický výcvik
Průzkum společnosti BlueWeave Consulting vycházející ze zkušeností více než 400 respondentů z oblasti zdravotnictví a sociální péče napříč USA ukázal, že 9 z 10 profesionálů vnímá XR jako vysoký přínos pro jejich výcvik i efektivitu v zaměstnání.
Přečíst celý článekProdej headsetů pro AR/VR stagnuje. Čeká se na Apple a další?
Celosvětový prodej náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu (AR/VR) podle IDC klesal již čtvrtým kvartálem v řadě. Ve druhém čtvrtletí letošního roku dodávky meziročně klesly o 44,6 %. Trh podle analytiků klesal nejen kvůli komplikované ekonomické situaci, ale také kvůli zdražení populárního řešení Quest 2 a stárnoucímu hardwaru v nabídkách výrobců.
Přečíst celý článekLenovo představilo kapesní herní konzoli a brýle s micro-OLED panely
Společnost Lenovo představila své první kapesní herní zařízení Legion Go s operačním systémem Windows 11, 8,8" displejem a procesory AMD Ryzen Z1 Series, které hráčům dává možnost hrát kdykoli a kdekoliv chtějí. Další zajímavou novinkou jsou brýle Lenovo Legion Glasses vybavené micro-OLED technologií.
Přečíst celý článekEvropští prodejci sázejí na služby, virtuální realita je neláká
Rozsáhlý průzkum mezi evropskými technologickými partnery odhalil výhled rozhodujících trendů v IT ekosystému v nejbližších třech letech. Partneři jednoznačně potvrdili, že klíčovým tématem bude růst všech oblastí, které lze zahrnout do segmentu služeb.
Přečíst celý článek