Aplikace společnosti Lifeliqe je součástí platformy Viki slovenského Ministerstva školství

17. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lifeliqe )
Společnost Lifeliqe s brněnskými kořeny, významný a zavedený hráč na trhu se vzdělávacími technologiemi, boduje na Slovensku. Po dohodě s tamním Ministerstvem školství se její aplikace Corinth stala součástí státní vzdělávací platformy Viki.

Viki byla vyvinuta Ministerstvem školství Slovenské republiky. Jde o centrální úložiště, kde učitelé a žáci využívají bohatý digitální vzdělávací obsah kdykoliv a kdekoliv, a to prostřednictvím mobilních telefonů, tabletů nebo počítačů. S Viki učitelé snadno vytvářejí a přiřazují žákům online úlohy. Díky inteligentnímu vyhledávání a filtrování jednoduše najdou relevantní obsah pro výuku. 

Začlenění našich modelů do Viki si moc vážíme a těšíme se na další vzájemnou spolupráci. Jsme rádi, že naši celosvětově oblíbenou softwarovou aplikaci Corinth aktivně využívají tisíce uživatelů i na Slovensku. Navíc dál rosteme, aplikace pomáhá školám ve 120 zemích po celém světě a poohlížíme po dalších trzích,“ uvedl Matouš Tlapák, CEO společnosti Lifeliqe. 

Portfolio Corinth je velmi široké, zahrnuje učební materiály pro školy, především z oblasti biologie, chemie, fyziky, matematiky, paleontologie, astronomie či zeměpisu pro základní a střední školy. Všechny modely navíc procházejí konzultacemi se specialisty v daném oboru, například z Univerzity Karlovy či dalších prestižních univerzit včetně Stanfordu.

Používání Corinth na Viki pomáhá studentům rozvíjet technologické dovednosti a připravuje je na svět budoucnosti. Je to efektivní nástroj, který podporuje mé vyučovací metody a pomáhá žákům, prostřednictvím interaktivních a zajímavých materiálů, k hlubšímu porozumění učiva,“ uvedla učitelka biologie a geografie Ivica Dafčíková, která v roce 2023 získala Cenu veřejnosti v anketě Učiteľ Slovenska. Podle Dafčíkové moderní nástroje jako je Corinth, rozvíjí také technologické dovednosti kantorů. „Učitelé mohou navíc platformu používat ke sdílení svých vlastních vzdělávacích materiálů a zkušeností s kolegy z celého Slovenska, což přispívá k vytváření komunity učitelů a sdílení osvědčených postupů,“ dodala Dafčíková, která vyučuje na ZŠ Pavla Országha Hviezdoslava v Trstené.

Aplikace Corinth si buduje silnou pozici v Evropě i za jejími hranicemi. O jejím nasazení se jedná v desítkách zemí, včetně Indie či Japonska. Využívají ji tisíce škol v Polsku. Za sebou má národní piloty ve Vietnamu, Litvě či Moldávii. V ČR ji mají ve výuce stovky základních a středních škol, kraje Královehradecký a Vysočina ji na školách využívají plošně.

Podobné články

Výdaje na AR/VR v regionu EMEA do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů

29. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Výdaje na rozšířenou a virtuální realitu v regionu EMEA podle IDC do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů, což představuje 16% pětiletou složenou roční míru růstu (CAGR). Očekává se, že po celé sledované období budou dominantní tržní silou spotřebitelé. Díky rostoucí poptávce po náhlavních soupravách by však mělo růst také využívání AR/VR řešení v podnicích. Čtěte více

IDC očekává zastavení růstu AR a VR headsetů

9. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovějších informací společnosti IDC vzrostly celosvětové prodeje náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu v roce 2024 o 10 %. Uvedení nových produktů od stávajících hráčů i vstup několika nových firem do tohoto segmentu pomohlo trhu po dvou letech poklesu opět k růstu. Letos však nejspíš bude opět o něco hůř… Čtěte více

Meta nastavuje v oblasti AR/VR laťku, ale konkurence se teprve formuje

23. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Po dvou čtvrtletích poklesu se celosvětové dodávky náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu vrátily k růstu. Objem jejich prodeje ve třetím čtvrtletí roku 2024 podle IDC vzrostl o 12,8 %. Růst byl z velké části tažen primárně společností Meta. Čtěte více

Prodeje AR/VR headsetů porostou díky smíšené a rozšířené realitě

2. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu podle IDC v prvním čtvrtletí roku 2024 meziročně klesl o 67,4 %. Pokles se podle agentury očekával a je připisován přechodem trhu do nových segmentů, jako jsou právě smíšená realita (MR) a rozšířená realita (ER). Navzdory poklesu prodeje vzrostla průměrná prodejní cena (ASP) headsetů na více než 1 000 USD. Čtěte více