Umělá inteligence
Red Hat rozšířil partnerský program: Změní pravidla hry pro AI a virtualizaci v regionu
Začátkem letošního roku Red Hat oznámil, že pracuje na transformaci globální partnerské spolupráce a nabídne partnerům jednodušší procesy, možnost volby a flexibilitu v návrzích řešení pro koncové zákazníky. Nyní již známe konkrétnější podobu přijatých změn i novinky v partnerském programu a příležitosti, které českým a slovenským partnerům nabízí.
Přečíst celý článekLenovo AI: Komplexní strategie a dlouhodobý závazek
Lenovo dnes využívá umělou inteligenci napříč celým svým portfoliem. Integruje ji jak do koncových zařízení, jako jsou počítače nebo chytré telefony, tak i do široké škály infrastrukturních produktů. O současnosti a budoucnosti AI v pojetí společnosti Lenovo jsme mluvili s Martinem Moravcem, který v této společnosti působí jako One Lenovo channel sales leader.
Přečíst celý článekNvidia odložila vydání AI čipů řady Blackwell
Čipy Blackwell společnosti NVIDIA pro umělou inteligenci se údajně dostaly do potíží a mohou přijít s několikaměsíčním zpožděním. Společnost v poslední fází výrobního procesu objevila nespecifikované konstrukční nedostatky a čipy se tak mohou podle serveru The Information dostat na trh i s několikaměsíčním zpožděním.
Přečíst celý článekDell Data Lakehouse získává funkci Warp Speed pro další urychlení výpočtů
V dnešním rychlém světě čelí manažeři IT náročnému úkolu – urychlit datovou analýzu a umělou inteligenci a zároveň udržet náklady v rozumných mezích. Řešením může být dříve představená platforma Dell Data Lakehouse, kterou nyní doplní funkce Warp Speed pro úložiště Dell kompatibilní s S3.
Přečíst celý článekSalesforce uvádí na trh prvního autonomního agenta s umělou inteligencí
Společnost Salesforce představuje novinku Einstein Service Agent, prvního vlastního plně autonomního agenta s umělou inteligencí. Einstein Service Agent překonává běžné chatboty díky své schopnosti porozumět široké škále servisních problémů a schopnosti jejich vyřešení bez předem naprogramovaných scénářů, čímž pomáhá daleko efektivněji poskytovat služby zákazníkům.
Přečíst celý článekPrůzkum Acronis hlásí 293% nárůst e-mailových útoků
Zpráva Acronis Cyberthreats Report H1 2024 zjistila, že e-mailové útoky zaznamenaly 293% nárůst ve srovnání se stejným obdobím roku 2023. Rostl také počet detekovaných ransomwarových útoků, který od 4. čtvrtletí 2023 do 1. čtvrtletí 2024 narost o 32 %.
Přečíst celý článekAI pomáhá hackerům. Počet ransomware útoků vzrostl o více než 20 %
Rozšíření umělé inteligence je jedním z faktorů, které mají aktuálně zásadní vliv na kybernetickou bezpečnost. Firmy i jednotlivci jsou nyní ohroženější než dříve. A to právě kvůli rozvoji AI a dalších technologií, které pomáhají útočníkům chytře útočit, vytvářejí kvalitní překlady komunikace a pomáhají jednoduché dostupnosti kybernetických zbraní „jako služby“.
Přečíst celý článekGenerativní umělou inteligenci si v příštích dvou letech osvojí 85 % vývojářů softwaru
Společnost Capgemini očekává, že generativní umělá inteligence (Gen AI) bude hrát klíčovou roli při rozšiřování schopností vývojářů softwaru a v příštích dvou letech bude pomáhat při více než 25 % práce na návrhu, vývoji a testování softwaru.
Přečíst celý článekUmělá inteligence v průmyslu je v začátcích, ale přináší nová uplatnění
Globální studie společnosti Honeywell zaměřená na hodnocení stavu umělé inteligence v průmyslu zjistila, že své původní plány týkající se AI prozatím implementovalo pouze 17 % osob s rozhodovací pravomocí v oblasti AI. Více než 9 z 10 respondentů však uvádí, že přicházejí na neočekávané nové případy jejího využití, ať už ve fázi prototypování, spouštění nebo škálování implementace AI.
Přečíst celý článekGenius uvedl na trh nové klávesnice s tlačítkem Copilot
Genius jako jeden z prvních výrobců uvádí na trh klávesnice s unikátním tlačítkem pro přivolání AI asistenta Microsoft Copilot. Tato technologická novinka tak ještě více usnadní práci v dnešním moderním světě.
Přečíst celý článek