Umělá inteligence

HPE představilo inovace zaměřené na poskytovatele telekomunikačních služeb
Novinky

HPE představilo inovace zaměřené na poskytovatele telekomunikačních služeb

Společnost Hewlett Packard Enterprise na letošním Světovém mobilním kongresu (MWC) představila řadu řešení a partnerství, která mají za cíl urychlit inovace v oblasti sítí a zároveň naplňují její vizi pomáhat telekomunikačním společnostem zavádět nové služby pro podnikové zákazníky k propojování edge sítí s cloudem.

Přečíst celý článek
Nová generace řešení Smart Connect zlepšuje díky novým funkcím Moto AI uživatelský zážitek
Novinky

Nová generace řešení Smart Connect zlepšuje díky novým funkcím Moto AI uživatelský zážitek

Digitální ekosystém Smart Connect společností Motorola a Lenovo, založený na propojení různých zařízení a plynulém přecházení mezi nimi, využívá více než devět milionů uživatelů měsíčně. Základní funkce, jako jsou připojení displeje Miracast, chytrá schránka nebo streamování aplikací, se nyní rozšiřují o další možnosti včetně technologií umělé inteligence.

Přečíst celý článek
Axis do svého kamerového softwaru integruje jazykový model, který zrychlí vyhledávání
Novinky

Axis do svého kamerového softwaru integruje jazykový model, který zrychlí vyhledávání

Společnost Axis Communications představila průkopnickou integraci umělé inteligence v oblasti kamerových systémů. V softwaru pro správu videa (VMS) AXIS Camera Station Pro je nyní k dispozici bezplatná funkce Volné textové vyhledávání (Free text search), která umožňuje uživatelům vyhledávat objekty ve videu s pomocí libovolných textových příkazů.

Přečíst celý článek
Salesforce a Google přinášejí Gemini do Agentforce
Novinky

Salesforce a Google přinášejí Gemini do Agentforce

Agentforce bude moci využívat modely Gemini společnosti Google, což agentům umožní pracovat s obrázky, zvukem a videem, zpracovávat složitější úkoly pomocí multimodálních funkcí Gemini a kontextových oken s dvěma miliony znaků. Zároveň budou moci jednat s využitím poznatků a odpovědí v reálném čase, které jsou podloženy vyhledáváním Google s umělou inteligencí Vertex.

Přečíst celý článek
Amazon představil novou generaci chytré asistentky Alexa
Novinky

Amazon představil novou generaci chytré asistentky Alexa

Společnost Amazon pod označením Alexa+ představila novou generaci své (hlasové) asistentky. Poháněná bude (generativní) umělou inteligencí a nově zvládne prostřednictvím přirozené konverzace odbavit podstatně širší škálu uživatelských požadavků.

Přečíst celý článek
GFI Software představilo AI nástroj Eloquens pro automatizaci e-mailové komunikace
Novinky

GFI Software představilo AI nástroj Eloquens pro automatizaci e-mailové komunikace

Řešení Eloquens od GFI Software pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. Díky využití pokročilé technologie umělé inteligence přináší až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů na zpracování odpovědí.

Přečíst celý článek
IceWarp připravuje privátní AI modely založené na firemních datech, které nikdy neopustí prostředí klienta
Novinky

IceWarp připravuje privátní AI modely založené na firemních datech, které nikdy neopustí prostředí klienta

Nejen zapojení ChatGPT do účtu uživatele, ale i privátní jazykové modely založené výhradně na datech klienta, která nikdy neopustí prostředí komunikační platformy IceWarp. Tak vypadají vybrané plány provozovatele této služby, která představuje alternativu ke službám jako Microsoft 365 nebo Google Workspace.

Přečíst celý článek
Téměř tři čtvrtiny firem při nasazování AI bojují s kvalitou dat. Jen třetina využívá AI efektivně
Novinky

Téměř tři čtvrtiny firem při nasazování AI bojují s kvalitou dat. Jen třetina využívá AI efektivně

Řada firem investovala do platforem s umělou inteligencí v domnění, že jejich data jsou na inovace připravena. Realita je však jiná a mnoho organizací stále nedokáže zajistit důvěryhodnost dat, na kterých lze stavět efektivní AI řešení. Často za to mohou zastaralé systémy, které nezvládají zpracovávat rostoucí objemy dat v reálném čase.

Přečíst celý článek
Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty
Novinky

Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty

Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace.

Přečíst celý článek
Salesforce vydal nástroj měřící efektivitu modelů AI
Novinky

Salesforce vydal nástroj měřící efektivitu modelů AI

Společnost Salesforce ve spolupráci se společnostmi Hugging Face, Cohere a Carnegie Mellon University vydala nástroj AI Energy Score. Jde o první srovnávací nástroj svého druhu, který umožňuje vývojářům a uživatelům umělé inteligence vyhodnocovat, identifikovat a porovnávat spotřebu energie modelů umělé inteligence.

Přečíst celý článek