Služby
Avaya díky AI zlepšuje zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center
Noví pokročilí AI virtuální klienti s novými, člověku podobnými automatizačními funkcemi výrazně zlepšují zákaznickou zkušenost a účinnost kontaktních center. Novinka je k dispozici napříč celým portfoliem kontaktních center firmy Avaya.
Přečíst celý článekSpolečnosti Dell a Geetoo uzavřely partnerství pro službu Scale
Služba Geetoo Scale, byla uvedena na trh v září letošního roku za podpory J&T. Geetoo Scale přináší výhody cloudu do zákaznických data center a serveroven. Není potřeba žádných investic, vše je konzumováno formou služby, kdy je možné klesat či růst tak, jak zákazník potřebuje.
Přečíst celý článekŘízené služby tvoří významnou část příjmů již u více než poloviny českých prodejců IT
Společnost SolarWinds MSP, dodavatel IT řešení pro poskytovatele služeb, uvedla, že dle výsledků průzkumu mezi českými a slovenskými IT prodejci rychle roste podíl tzv. „řízených služeb“ na celkovém obratu. Významnou část tvoří již u 56 % lokálních IT prodejců, zbylí partneři poskytují řízené služby jen okrajově nebo o jejich zavedení uvažují.
Přečíst celý článekAcronis rozšířil svou MSP platformu o bezpečné zálohování
Acronis představil službu kybernetické ochrany Cyber Protect Cloud v platformě Cyber Cloud pro poskytovatele služeb (MSP). Cyber Protect Cloud je služba zálohování s antimalwarovou ochranou a širokým rozsahem funkcí endpoint managementu.
Přečíst celý článekTrh IT služeb pod vlivem COVID-19
Celosvětový trh IT a byznysových služeb vloni vygeneroval ve srovnání s rokem 2018 pětiprocentní meziroční nárůst tržeb (a při zohlednění vývoje měnových kurzů by to aktuálně bylo 2,4 %). Růst se očekával i letos. Kvůli šíření nákazy COVID-19 však nakonec bude podle IDC všechno jinak.
Přečíst celý článekHanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Přečíst celý článekLenovo nabízí zákazníkům využití infrastruktury jako služby
Služba Lenovo TruScale Infrastructure Services je založená na pronájmu zařízení – avšak instalovaném u zákazníka nebo na jím určeném místě. Infrastruktura jako služba poskytuje flexibilnější využívání prostředků, rychlou implementaci a téměř neomezený výkon a zákazník zaplatí pouze za využívané prostředky, podobně jako by používal cloud.
Přečíst celý článek