Retail
Microsoft trvale uzavře většinu svých fyzických prodejen
Americká společnost se rozhodla výrazně přehodnotit svůj postoj ke svému retailovému kanálu, v důsledku čehož mimo jiné uzavře drtivou většinu vlastních prodejen Microsoft Stores a výrazně posílí online aktivity.
Přečíst celý článekGfK: Motivace k nákupu na internetu a v kamenném obchodě se neliší tolik, jak bychom si mysleli
Mezi lidmi panuje všeobecně zažité přesvědčení, že primární motivací spotřebitelů k nákupům na internetu jsou cena, úspora času a přístup k širší nabídce zboží. Nakupování v tradičních obchodech pak má být motivováno přímým kontaktem a možností odnést si nákup ihned domů. Ale je tomu skutečně tak?
Přečíst celý článekInfografika: Přes e-shop v ČR prodávají již dvě třetiny obchodních řetězců
Možnost nakoupit na internetu už svým zákazníkům nabízejí více než dvě třetiny největších obchodních řetězců v ČR. Nejvíce e-shopů přitom loni otevřeli prodejci módy, své zboží online stále nenabízejí naopak prodejci potravin nebo drogerie. Rozšiřuje se i nabídka služeb.
Přečíst celý článek