Pipedrive
Velké firmy nasadily AI do obchodu sotva z třetiny, ušetřily by přitom i den práce týdně
Nasadit AI do obchodního procesu zvládlo zatím jen 30 % velkých firem. Naopak nejlépe jsou na tom střední podniky a firmy do deseti zaměstnanců. Místo na práci s daty používají tři čtvrtiny obchodníků AI na e-maily a další komunikaci. Tím se připravují o značný potenciál a možnosti plynoucí z data-driven přístupu – od analýzy vzorců přes prediktivní analýzu po vytváření prognóz.
Přečíst celý článekPipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty
Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace.
Přečíst celý článekJak digitalizují malé a střední podniky v Česku? Spoléhají na nové technologie v čele s AI agenty
Malé a střední podniky se v České republice, potažmo v celé Evropě, potýkají s řadou problémů. Kromě stále zmiňovaných regulací a byrokracie tu jsou ale další významné faktory. Mezi ně patří složitější přístup ke kapitálu nebo problémy s adopcí technologií. Právě technologie přinášejí způsoby, jak růst rychleji navzdory nedostatku zdrojů i pracovních sil.
Přečíst celý článekNasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %).
Přečíst celý článekSpokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy.
Přečíst celý článekS Čechy spolupracoval na vývoji Skypu a Teams, nyní míří Predrag Jovanovic do pražského týmu Pipedrive
Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, má nového vedoucího vývoje – rozvoj hlavní části produktu, tedy CRM platformy samotné, bude řídit Predrag Jovanovic, který působil v Outreach či v Microsoftu, kde spolupracoval mimo jiné i s českými vývojáři.
Přečíst celý článekPipedrive má novou šéfku pro informační technologie
Společnost Pipedrive, která stojí za CRM platformou pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, má novou ředitelku pro informační technologie. Na pozici CIO nastoupila Andrea C. Johnson, která má rozsáhlé zkušenosti s vedením podnikové IT strategie a provozu. Jejím hlavním úkolem je podpora digitální transformace a řízení globální strategii pro růst celé firmy.
Přečíst celý článekJak utužit vztahy a komunikaci se zákazníky aneb byznys není jen o prodeji
Utužování vztahů, zlepšování komunikace a zjednodušení interakce se zákazníkem je mezi obchodníky stále žhavé téma. Na co si dát při budování a posilování vztahů pozor a jak využít CRM platformu naplno?
Přečíst celý článekAutomatizace, integrace a digitalizace. Jaké trendy obchodníky a vývojáře čekají v tomto roce?
Automatizace, integrace nebo kompletní digitalizace firem – to jsou trendy, které budou v centru pozornosti obchodníků a vývojářů v roce 2022. Vedle toho se ke slovu hlásí i důraz na lidský aspekt. Velkou výzvu bude představovat také zákaznická podpora společně s týmovou komunikací a spoluprací.
Přečíst celý článekKolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?
Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa.
Přečíst celý článek