Pipedrive

Velké firmy nasadily AI do obchodu sotva z třetiny, ušetřily by přitom i den práce týdně
Novinky

Velké firmy nasadily AI do obchodu sotva z třetiny, ušetřily by přitom i den práce týdně

Nasadit AI do obchodního procesu zvládlo zatím jen 30 % velkých firem. Naopak nejlépe jsou na tom střední podniky a firmy do deseti zaměstnanců. Místo na práci s daty používají tři čtvrtiny obchodníků AI na e-maily a další komunikaci. Tím se připravují o značný potenciál a možnosti plynoucí z data-driven přístupu – od analýzy vzorců přes prediktivní analýzu po vytváření prognóz.

Přečíst celý článek
Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty
Novinky

Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty

Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace.

Přečíst celý článek
Jak digitalizují malé a střední podniky v Česku? Spoléhají na nové technologie v čele s AI agenty
Novinky

Jak digitalizují malé a střední podniky v Česku? Spoléhají na nové technologie v čele s AI agenty

Malé a střední podniky se v České republice, potažmo v celé Evropě, potýkají s řadou problémů. Kromě stále zmiňovaných regulací a byrokracie tu jsou ale další významné faktory. Mezi ně patří složitější přístup ke kapitálu nebo problémy s adopcí technologií. Právě technologie přinášejí způsoby, jak růst rychleji navzdory nedostatku zdrojů i pracovních sil.

Přečíst celý článek
Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí
Novinky

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %).

Přečíst celý článek
Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky
Novinky

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy.

Přečíst celý článek
S Čechy spolupracoval na vývoji Skypu a Teams, nyní míří Predrag Jovanovic do pražského týmu Pipedrive
Personálie

S Čechy spolupracoval na vývoji Skypu a Teams, nyní míří Predrag Jovanovic do pražského týmu Pipedrive

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, má nového vedoucího vývoje – rozvoj hlavní části produktu, tedy CRM platformy samotné, bude řídit Predrag Jovanovic, který působil v Outreach či v Microsoftu, kde spolupracoval mimo jiné i s českými vývojáři.

Přečíst celý článek
Pipedrive má novou šéfku pro informační technologie
Personálie

Pipedrive má novou šéfku pro informační technologie

Společnost Pipedrive, která stojí za CRM platformou pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, má novou ředitelku pro informační technologie. Na pozici CIO nastoupila Andrea C. Johnson, která má rozsáhlé zkušenosti s vedením podnikové IT strategie a provozu. Jejím hlavním úkolem je podpora digitální transformace a řízení globální strategii pro růst celé firmy.

Přečíst celý článek
Jak utužit vztahy a komunikaci se zákazníky aneb byznys není jen o prodeji
Novinky

Jak utužit vztahy a komunikaci se zákazníky aneb byznys není jen o prodeji

Utužování vztahů, zlepšování komunikace a zjednodušení interakce se zákazníkem je mezi obchodníky stále žhavé téma. Na co si dát při budování a posilování vztahů pozor a jak využít CRM platformu naplno?

Přečíst celý článek
Automatizace, integrace a digitalizace. Jaké trendy obchodníky a vývojáře čekají v tomto roce?
Novinky

Automatizace, integrace a digitalizace. Jaké trendy obchodníky a vývojáře čekají v tomto roce?

Automatizace, integrace nebo kompletní digitalizace firem – to jsou trendy, které budou v centru pozornosti obchodníků a vývojářů v roce 2022. Vedle toho se ke slovu hlásí i důraz na lidský aspekt. Velkou výzvu bude představovat také zákaznická podpora společně s týmovou komunikací a spoluprací.

Přečíst celý článek
Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?
Novinky

Kolik je třeba e-mailů k úspěšnému prodeji?

Protipandemická opatření od základů změnila způsob práce obchodníků a komunikaci se zákazníky. To, co si obě strany dříve předávaly na osobních schůzkách, se nyní ještě více přesouvá do online světa.

Přečíst celý článek