Obchod
Jak odměňujete zákazníky, kteří vám přivedou další
Jedno ze základních motivačních pravidel říká, že lidé opakují to, za co jsou odměňováni. A stejné pravidlo platí i u zákazníků, kteří jsou s vaší firmou natolik spokojeni, že k vám přivedou své přátele.
Přečíst celý článekZnáte nevyslovené pochybnosti svých zákazníků?
Minulý týden jsme se dívali na námitky, kterými zákazníci při nákupu reagují nahlas. Obavy zákazníků mají ale ještě jednu formu – tu nevyslovenou.
Přečíst celý článek3D tisk – komu nabídnout – 4. díl
V předchozích dílech seriálu o 3D tiskárnách jsme psali nejenom o technologiích a materiálech 3D tisku, ale také o možnostech využití. Vymezili jsme také potenciální zákazníky, neboli především ty, pro které je 3D tisk určen. Nyní si popíšeme, co by mělo být takzvaně hlavním tahákem pro využívání či samotnou koupi 3D tiskárny.
Přečíst celý článek3D tisk – využití 3D tisku – 3. díl
V dalším dílu našeho seriálu o 3D tisku osvětlíme možnosti, jakými mohou uživatelé s 3D tiskárnami pracovat. Jednoduše řečeno popíšeme, k čemu mohou uživatelé 3D tisk využívat.
Přečíst celý článek3D tisk – kdo jsou uživatelé – 2. díl
Druhý díl našeho seriálu o 3D tisku se zaměřuje především na uživatele – potenciální zákazníky 3D tisku. Jestli jsou to především jednotlivci, nebo spíše větší instituce, se dozvíte již nyní.
Přečíst celý článek3D tisk – technologie tisku – 1. díl
Startujeme nový seriál, ve kterém se zaměříme na fenomén 3D tisku. V prvním díle se podíváme na používané technologie tisku, jejich výhody a nevýhody a z čeho se vlastně tiskne.
Přečíst celý článekVíte, jak správně připravit zásilku pro zákazníka?
S rostoucí oblibou nákupů přes internet i vy musíte přizpůsobit svůj obchodní model. Pro posílání zásilek z vašeho e-shopu je tak třeba dodržovat zásady správného balení zboží, díky čemuž předejdete jeho poškození.
Přečíst celý článek