Chatboti

Embedded thumbnail for Nvidia Chat with RTX umožní vytvářet a lokálně provozovat AI chatboty

Nvidia Chat with RTX umožní vytvářet a lokálně provozovat AI chatboty

Přidáno: 25. 3. 2024

Chatboty běžící díky cloudovým serverům založeným na technologiích společnosti NVIDIA využívají každý den miliony lidí po celém...

Heineken spouští AI chatbota Hoppy pro vyhledávání firemních dat

6. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Pivovarnická skupina Heineken nasadila interního AI chatbota Hoppy na datové platformě SAP. Hoppy zkrátil dobu vyhledávání firemních dat z patnácti minut na jednu a umožňuje zaměstnancům více se zaměřit na podporu strategického rozvoje společnosti. Čtěte více

Osobní zkušenost s chatboty či voiceboty už mají tři čtvrtiny Čechů

16. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Enehano Solutions)
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost již 74 % Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů. Čtěte více

SAP představil využití AI agentů. Asistent Joule pokryje 80 % nejčastějších úkolů

14. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Společnost SAP představila na své výroční konferenci řadu novinek z oblasti umělé inteligence. Digitální asistent Joule začne využívat AI agenty a bude podporovat 80 % nejčastějších pracovních úkolů v systémech softwarové společnosti. Mezi další inovace patří řešení SAP Knowledge Graph nebo pokročilé funkce pro vývojáře. Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Salesforce uvádí na trh prvního autonomního agenta s umělou inteligencí

5. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představuje novinku Einstein Service Agent, prvního vlastního plně autonomního agenta s umělou inteligencí. Einstein Service Agent překonává běžné chatboty díky své schopnosti porozumět široké škále servisních problémů a schopnosti jejich vyřešení bez předem naprogramovaných scénářů, čímž pomáhá daleko efektivněji poskytovat služby zákazníkům. Čtěte více

Zákazník nechce čekat, až si operátor udělá čas – řešením péče o zákazníka může být AI

20. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Udržet si v dnešní době zákazníka může být náročné. S jejich spokojeností, a tím pádem i věrností, může pomoci umělá inteligence. Umělá inteligence (AI) má potenciál zlepšit konkurenceschopnost firem, a tak i zákaznickou zkušenost. Nicméně, právě české firmy zde stále mají velké rezervy… Čtěte více

Virtuální asistentky využívá alespoň občas 46 % Čechů

23. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Agnostix)
Služby konverzační umělé inteligence v podobě virtuálních asistentek nebo asistentů využívá alespoň někdy téměř polovina Čechů. Nejčastěji Češi komunikují s virtuálními asistentkami skrze telefon, ostatní zařízení jako televize nebo reproduktory jsou zatím spíše výjimkou. Z konkrétních služeb vede jasně Google Asistent, druhá je Siri od Applu. Čtěte více

Virtuální asistenti se v roce 2023 výrazně prosadí nejen ve veřejném sektoru

15. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Daktela)
Vlivem digitalizace dochází k proměnám nespočtu různých odvětví a ani segment kontaktních center není výjimkou. V průběhu času se díky využívání moderních technologií dostal na sofistikovanější úroveň, přičemž se trend optimalizovaných komunikačních kanálů, automatizovaných asistentů, virtuálních pomocníků nebo třeba chatbotů a voicebotů následně rozšířil do úplně nových oblastí podnikání. Čtěte více