Chatboti
Nápor AI botů na webu může mít parametry kybernetického útoku
Uživatelé čím dál více vyhledávají informace pomocí AI, která je pro ně automaticky získává, třídí a využívá z veřejně dostupných webových stránek. Toto takzvané scrapování však na weby vytváří velký nápor, který může mít i parametry kybernetického útoku. Umělá inteligence zároveň často přebírá obsah bez povolení ze strany webu.
Přečíst celý článekKaždý čtvrtý Čech používá chatboty pravidelně. Dominuje ChatGPT
Více než 70 % Čechů už má zkušenost s konverzační umělou inteligencí ve formě chatbotů, 28 % je používá pravidelně. Nejčastěji lidem nahrazuje klasické vyhledávání nebo jim pomáhá pochopit složitější témata. Více než polovina lidí se s chatboty setkala v posledním roce i při kontaktu s firmami a institucemi. Nejčastěji tak zjišťovali informace, ale řešili i stížnosti nebo reklamace.
Přečíst celý článekHeineken spouští AI chatbota Hoppy pro vyhledávání firemních dat
Pivovarnická skupina Heineken nasadila interního AI chatbota Hoppy na datové platformě SAP. Hoppy zkrátil dobu vyhledávání firemních dat z patnácti minut na jednu a umožňuje zaměstnancům více se zaměřit na podporu strategického rozvoje společnosti.
Přečíst celý článekOsobní zkušenost s chatboty či voiceboty už mají tři čtvrtiny Čechů
S komunikací s chatboty, voiceboty či virtuálními asistenty má osobní zkušenost již 74 % Čechů ve věku od 18 do 65 let. Jejich dojmy jsou sice spíše pozitivní, ale také velmi různorodé, což je dáno velkými rozdíly v kvalitě zpracování těchto nástrojů umělé inteligence. Špatné zkušenosti souvisejí především s nedostatečnou úrovní chatbotů či voicebotů.
Přečíst celý článekSAP představil využití AI agentů. Asistent Joule pokryje 80 % nejčastějších úkolů
Společnost SAP představila na své výroční konferenci řadu novinek z oblasti umělé inteligence. Digitální asistent Joule začne využívat AI agenty a bude podporovat 80 % nejčastějších pracovních úkolů v systémech softwarové společnosti. Mezi další inovace patří řešení SAP Knowledge Graph nebo pokročilé funkce pro vývojáře.
Přečíst celý článekKonec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb.
Přečíst celý článekSalesforce uvádí na trh prvního autonomního agenta s umělou inteligencí
Společnost Salesforce představuje novinku Einstein Service Agent, prvního vlastního plně autonomního agenta s umělou inteligencí. Einstein Service Agent překonává běžné chatboty díky své schopnosti porozumět široké škále servisních problémů a schopnosti jejich vyřešení bez předem naprogramovaných scénářů, čímž pomáhá daleko efektivněji poskytovat služby zákazníkům.
Přečíst celý článekZákazník nechce čekat, až si operátor udělá čas – řešením péče o zákazníka může být AI
Udržet si v dnešní době zákazníka může být náročné. S jejich spokojeností, a tím pádem i věrností, může pomoci umělá inteligence. Umělá inteligence (AI) má potenciál zlepšit konkurenceschopnost firem, a tak i zákaznickou zkušenost. Nicméně, právě české firmy zde stále mají velké rezervy…
Přečíst celý článekVirtuální asistentky využívá alespoň občas 46 % Čechů
Služby konverzační umělé inteligence v podobě virtuálních asistentek nebo asistentů využívá alespoň někdy téměř polovina Čechů. Nejčastěji Češi komunikují s virtuálními asistentkami skrze telefon, ostatní zařízení jako televize nebo reproduktory jsou zatím spíše výjimkou. Z konkrétních služeb vede jasně Google Asistent, druhá je Siri od Applu.
Přečíst celý článekVirtuální asistenti se v roce 2023 výrazně prosadí nejen ve veřejném sektoru
Vlivem digitalizace dochází k proměnám nespočtu různých odvětví a ani segment kontaktních center není výjimkou. V průběhu času se díky využívání moderních technologií dostal na sofistikovanější úroveň, přičemž se trend optimalizovaných komunikačních kanálů, automatizovaných asistentů, virtuálních pomocníků nebo třeba chatbotů a voicebotů následně rozšířil do úplně nových oblastí podnikání.
Přečíst celý článek