Black Friday
Black Friday je tu, Češi na internetu utratí miliardy
Jeden z vrcholů letošních on-line Vánoc je tu. Probíhá týden, který vyvrcholí na „Černý pátek“ – tedy svátek slev, který je obecně známý spíše pod anglickým názvem Black Friday. Právě nyní čeká e-shopy velký nápor, kdy Češi utratí více než jednu miliardu korun každý den. Podle výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) plánuje přitom slev cíleně využít více než 37 % on-line zákazníků.
Přečíst celý článekPrvní vrchol prodejů v e-shopech se blíží. Výhodných nabídek chce využít až 80 % zákazníků
Vánoční prodeje se v e-shopech rozjíždí naplno a jeden z obchodních vrcholů celého roku je za dveřmi. Na vlnu především v USA populárního Black Friday, se kterým jsou spojené výrazné slevy zboží, naskočily české obchody již před několika lety. A zákazníci na ně slyší…
Přečíst celý článekJak zvládnout nápor objednávek během Black Friday a neztratit hlavu?
Black Friday se stal nákupním fenoménem a e-shopy díky němu zaznamenávají prudký nárůst online návštěvnosti a prodejů. Přes značný obchodní potenciál úspěch závisí na strategii, načasování a zákaznické spokojenosti v mnoha oblastech. Na co se zaměřit, aby váš e-shop uspokojil zákazníky i během nákupního šílenství?
Přečíst celý článek