Alza.cz
Alza.cz rozvíjí program pro firemní zákazníky
E-shop Alza.cz prohlubuje spolupráci s firemními zákazníky a veřejným sektorem. Vedle širokého sortimentu nabízí např. asistenci vlastního obchodníka, řešení na míru, rychlé dodání a flexibilní možnosti financování. Novinkou mezi doplňkovými službami je instalace softwaru na místě i na dálku.
Přečíst celý článekAlza.cz rozšířila expozici chytré domácnosti a pochlubila se prodejními výsledky
Alza.cz ve svém showroomu rozšířila prostor věnovaný technologiím chytré domácnosti. Ten nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²) a zákazníkům nabízí ovládání celé domácnosti prostřednictvím bezdrátového řešení. Nově expozice předvede 200 chytrých produktů od 77 firem.
Přečíst celý článekŘeditelem obsahu e-shopu Alza.cz je Michal Krčmář
Management Alza.cz posílil Michal Krčmář, který v Alze působí jako content director a má na starosti strategické i operativní vedení celého contentového oddělení a zastřešuje veškerý webový obsah, překlady a SEO aktivity pro největší e-shop v ČR a všechny jeho jazykové mutace v zahraničí.
Přečíst celý článekAlza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč.
Přečíst celý článekAlza spustila B2B nabídku pro školy a stát
Alza.cz ve svém novém B2B programu veřejným institucím nabízí výhodné podmínky nákupu, vlastního obchodníka, odloženou splatnost i produkty k vyzkoušení předem. Pro partnerské školy firma navíc připravuje i exkurze, díky nimž studenti exkluzivně nahlédnou do skladu i provozu poboček. Ještě letos se program rozšíří i na Slovensko.
Přečíst celý článekAlza.cz má nové marketingové ředitele
Vedení společnosti Alza.cz jmenovalo novými řediteli marketingu Jana Sadílka a Jaroslava Kotápiše. Oba společnými silami vedli v zastoupení marketing po dobu dvou let a úspěšně tým stabilizovali.
Přečíst celý článekAlza.cz v roce 2018 dosáhla obratu 25 miliard korun
Podle předběžných výsledků dosáhla společnost Alza.cz v roce 2018 obratu ve výši 25 miliard korun bez DPH (972 milionů eur). Meziroční nárůst činí zhruba 19,3 %. Rekordní rok přinesl 10,3 milionu objednávek (meziroční nárůst o 30 %), báze unikátních zákazníků vzrostla na 3,7 milionu.
Přečíst celý článekAlza.cz má přes 1 800 nových odběrných míst
Malý obchůdek v sousedství, lékárna v nedaleké ulici, místní drogerie. Nákup z Alzy si nově mohou lidé vyzvednout téměř na každém rohu – český e-shop před Vánoci rozšiřuje síť pro doručování o 1 800 nových odběrných míst v České republice i na Slovensku.
Přečíst celý článekDell EMC ocenil nejúspěšnější partnery
Společnost Dell EMC Česká republika uspořádala slavnostní galavečer v prostorách restaurace Aureole v Praze, během kterého ocenila své nejúspěšnější partnery v programu Czech Partner Awards 2018. Cenu Channel Partner roku získal AutoCont CZ a obdobné ocenění, avšak pro spotřebitelský segment, obdržela Alza.cz. Distributorem roku se stala 100Mega Distribution.
Přečíst celý článekAlza.cz: Miroslav Tesař
Ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky v Alza.cz se stal Miroslav Tesař. Do pozice byl jmenován po 1,5 ročním působení ve firmě.
Přečíst celý článek