Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč.

V ceně je zahrnut kompletní servis, poradenství i pomoc při zajištění dotace z programu Nová zelená úsporám, kterou je možné na tuto investici momentálně čerpat.

Alza.cz jako společensky odpovědná firma vytrvale hledá způsoby, jak podpořit udržitelný rozvoj. Do budoucna chce klást ještě vyšší důraz na ekologii, elektromobilitu, využívání recyklovatelných materiálů a podporu energetické soběstačnosti. Pilotní projekt zaměřený na fotovoltaiku spouští pod hlavičkou AlzaPower a s nabídkou šest balíčků od dvou partnerů – Lomina AG a InsightEnergy.

„Oblast ekologické výroby elektřiny navazuje na stále rostoucí popularitu tzv. chytrých domácností. Pro každou velikost domu (malé, střední a velké) nabízíme dva balíčky. Ty lze upravit na míru každého zákazníka, případně i rozšířit o tepelné čerpadlo. Většina z nich zahrnuje i baterii pro ukládání přebytečné energie. Cena solární elektrárny na klíč se pohybují v rozmezí 84 999 až 269 999 Kč při započtení dotace ze strany státu,“ upřesnil obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „S projektem solárních elektráren zároveň uvádíme nový obchodní model, kdy nerealizujeme dodávky sami, ale ve spolupráci s prověřenými externími partnery.“

Nabízené balíčky Alza pečlivě sestavila ve spolupráci se dvěma zkušenými firmami z oboru –InsightEnergy a Lomina AG, které budou všechny poptávky řešit komplexním dodáním na klíč. Na základě vybraného řešení zajistí daný partneraudit, konzultace, povolení, instalaci, revizi i státní dotaci z programu Nová zelená úsporám. Při nákupu přes Alzu navíc zákazník ušetří.

„Solární elektrárny ve spojení s bateriovými systémy jsou v Česku na velkém vzestupu. Jsem přesvědčen, že ve spolupráci s Alzou můžeme dostat solární elektrárnu na každý rodinný dům v Česku,“ řekl Jan Průcha, majitel společnosti Insight Energy. „LOMINA AG jako vlastník značky fotovoltaických panelů PHONOSOLAR působí na trhu již více než 10 let. Chceme být nejlepší a k tomu potřebujeme nejkvalitnější partnery, proto při úvahách o zahájení prodeje formou e-shopu padla naše volba jednoznačně na Alza.cz,“ doplnil CEO firmy Michal Horáček důvod spolupráce s největším českým online prodejcem. 

Alza.cz garantuje nejmodernější technologické řešení, nekompromisní kvalitu dodávaných produktů a služeb, příznivou cenu a proces pořízení fotovoltaické elektrárny navíc zákazníkům maximálně usnadní. Doba instalace je individuální, nicméně od zaplacení zálohy po finální instalaci potrvá odhadem osm týdnů.

Solární elektrárna je vhodná pro všechny, kdo chtějí dosáhnout částečné soběstačnosti, přispět k čistotě ovzduší a využívat čistý zdroj energie. V domácnostech je ideální v kombinaci s ohřevem vody, klimatizací, tepelným čerpadlem, bazénem nebo pro podporu vytápění objektu v období jara a podzimu. Návratnost investice do solárního zdroje energie se odvíjí od výkonu elektrárny, spotřeby a ceny elektřiny, obecně se však pohybuje mezi 6 až 20 lety.

Podobné články

Obliba open source ve firmách roste, proprietární software upadá

20. 2. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
V loňském roce společnost Red Hat přinesla zjištění, která potvrdila, že podnikový open source se stal standardní volbou IT oddělení a podniky jej běžně používají i v kategoriích, které byly spojeny s proprietárními technologiemi. Letos se výzkumníci Red Hatu zaměřili na to, jak se záměry firem v oblasti nasazování open source technologií vyvinuly. Čtěte více

Soitron vyhlášen Cisco Gold partnerem

19. 2. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Soitron)
Společnost Soitron úspěšně absolvovala Cisco Gold Audit v České republice. Po Slovensku, Rumunsku, Bulharsku a Turecku tak Soitron rozšířil celosvětově prestižní Cisco Gold partnerství i do České republiky. Cisco přitom celosvětově přiznává Gold partnerství méně než pěti procentům svých partnerů. Čtěte více

Konference Microsoft Ignite The Tour míří poprvé do Prahy

19. 2. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Společnost Microsoft přiváží do Prahy historicky poprvé konferenci Ignite The Tour. Ta se uskuteční ve dnech 24. a 25. února a je určena IT odborníkům a profesionálům z regionu střední a východní Evropy. Program je zaměřený na zdokonalení technických dovedností primárně v oblasti umělé inteligence. Čtěte více

Gatema spoluzaložila společnost HELIOS Partner

18. 2. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Gatema)
Hlavním cílem společnosti HELIOS Partner je stát se silným a spolehlivým partnerem jednoho z nejprodávanějších podnikových řešení v České republice, informačního systému HELIOS Green. Novou společnost Gatema zakládá společně s firmami ALDOR a INFO NOVA. Čtěte více