Alza spouští prodej solárních elektráren pro domácnosti

30. 4. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza.cz)
Největší český online prodejce Alza.cz podporuje trvale udržitelný rozvoj a u příležitosti světového Dne země spouští v e-shopu prodej solárních elektráren na klíč. Majitelům rodinných domůod dnešního dne nabízí celkem šest balíčků od externích partnerů startujících na 84 999 Kč.

V ceně je zahrnut kompletní servis, poradenství i pomoc při zajištění dotace z programu Nová zelená úsporám, kterou je možné na tuto investici momentálně čerpat.

Alza.cz jako společensky odpovědná firma vytrvale hledá způsoby, jak podpořit udržitelný rozvoj. Do budoucna chce klást ještě vyšší důraz na ekologii, elektromobilitu, využívání recyklovatelných materiálů a podporu energetické soběstačnosti. Pilotní projekt zaměřený na fotovoltaiku spouští pod hlavičkou AlzaPower a s nabídkou šest balíčků od dvou partnerů – Lomina AG a InsightEnergy.

„Oblast ekologické výroby elektřiny navazuje na stále rostoucí popularitu tzv. chytrých domácností. Pro každou velikost domu (malé, střední a velké) nabízíme dva balíčky. Ty lze upravit na míru každého zákazníka, případně i rozšířit o tepelné čerpadlo. Většina z nich zahrnuje i baterii pro ukládání přebytečné energie. Cena solární elektrárny na klíč se pohybují v rozmezí 84 999 až 269 999 Kč při započtení dotace ze strany státu,“ upřesnil obchodní ředitel Alza.cz Petr Bena. „S projektem solárních elektráren zároveň uvádíme nový obchodní model, kdy nerealizujeme dodávky sami, ale ve spolupráci s prověřenými externími partnery.“

Nabízené balíčky Alza pečlivě sestavila ve spolupráci se dvěma zkušenými firmami z oboru –InsightEnergy a Lomina AG, které budou všechny poptávky řešit komplexním dodáním na klíč. Na základě vybraného řešení zajistí daný partneraudit, konzultace, povolení, instalaci, revizi i státní dotaci z programu Nová zelená úsporám. Při nákupu přes Alzu navíc zákazník ušetří.

„Solární elektrárny ve spojení s bateriovými systémy jsou v Česku na velkém vzestupu. Jsem přesvědčen, že ve spolupráci s Alzou můžeme dostat solární elektrárnu na každý rodinný dům v Česku,“ řekl Jan Průcha, majitel společnosti Insight Energy. „LOMINA AG jako vlastník značky fotovoltaických panelů PHONOSOLAR působí na trhu již více než 10 let. Chceme být nejlepší a k tomu potřebujeme nejkvalitnější partnery, proto při úvahách o zahájení prodeje formou e-shopu padla naše volba jednoznačně na Alza.cz,“ doplnil CEO firmy Michal Horáček důvod spolupráce s největším českým online prodejcem. 

Alza.cz garantuje nejmodernější technologické řešení, nekompromisní kvalitu dodávaných produktů a služeb, příznivou cenu a proces pořízení fotovoltaické elektrárny navíc zákazníkům maximálně usnadní. Doba instalace je individuální, nicméně od zaplacení zálohy po finální instalaci potrvá odhadem osm týdnů.

Solární elektrárna je vhodná pro všechny, kdo chtějí dosáhnout částečné soběstačnosti, přispět k čistotě ovzduší a využívat čistý zdroj energie. V domácnostech je ideální v kombinaci s ohřevem vody, klimatizací, tepelným čerpadlem, bazénem nebo pro podporu vytápění objektu v období jara a podzimu. Návratnost investice do solárního zdroje energie se odvíjí od výkonu elektrárny, spotřeby a ceny elektřiny, obecně se však pohybuje mezi 6 až 20 lety.

Podobné články

HP pomáhá partnerům a zákazníkům zvládnout problémy související s COVID-19

7. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Kromě různých možností financování pro koncové zákazníky bude HP nabízet krátkodobé pobídky (dle specifik jednotlivých trhů), které pomohou prodejním partnerům řešit rozmanité potřeby a vypořádat se s obtížemi v oblasti provozu a financí, vzniklými kvůli epidemii COVID-19. Nabídky se budou lišit podle geografické polohy a závisejí na způsobilosti partnera. Čtěte více

Dle ČSÚ v ČR inovuje méně než polovina podniků

7. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: ČSU)
V období 2016–2018 inovovalo v Česku své produkty nebo podnikové procesy 47 % podniků, ve skupině velkých podniků to bylo 74 %. Inovace firmy nejčastěji provádějí ve vlastní režii. Čtěte více

Canon díky cashbacku vrátí peníze za nákup fotoaparátů i objektivů

2. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon přichystala pro své zákazníky v České republice zajímavou akci na podporu prodeje: při nákupu vybraných produktů jim vrátí až 7 700 korun. Akce potrvá od dubna do konce srpna. Čtěte více

NTT certifikovaným partnerem Amazon Web Services

1. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: NTT)
Společnost NTT se stala certifikovaným dodavatelem technologií AWS. Součástí poradenství a kompletní dodávky služeb bude i řešení AWS Outposts, což je plně spravovatelná služba, která rozšiřuje infrastrukturu a služby AWS a umožňuje vytvořit konzistentní hybridní prostředí. Čtěte více