Algotech
Algotech pokračuje v akvizicích, nově vstupuje do firmy EXPINIT
Česká IT společnost Algotech rozšiřuje díky akvizici firmy EXPINIT své portfolio o další služby. Algotech transakcí získává podnik s hlubokou expertízou v oblasti Microsoft SharePoint a vývoje vlastních produktů, zejména v segmentu e-learningu.
Přečíst celý článekAlena Vongrejová povýšila na pozici ERP ředitelky Algotechu
Do top managementu technologické společnosti Algotech přibyla Alena Vongrejová. Z pozice ERP manažerky povýšila na ERP ředitelku. Ve firmě působí celkově již desátým rokem. Na nové pozici se zaměřuje zejména na produktizaci portfolia a expanzi služeb na zahraniční trhy.
Přečíst celý článekVíce než 85 % úniků dat je způsobeno lidskou chybou. Zabezpečení je proto klíčovým úkolem většiny firem
Více než 80 % firem se již setkalo s kybernetickým útokem. Nejen na to reaguje evropská směrnice NIS2 o opatřeních k zajištění vysoké společné úrovně kybernetické bezpečnosti v Evropské unii, která je aktualizovanou verzí směrnice NIS z roku 2016. Změny nastanou s účinností nového zákona o kybernetické bezpečnosti.
Přečíst celý článekSpolečnost Algotech vstupuje do firmy MyCom
Česká IT společnost Algotech se domluvila na vstupu do firmy MyCom, která zajišťuje IT služby a soustředí se na kybernetickou bezpečnost. Vstup bude probíhat postupně, s vizí, že Algotech směřuje ke 100% podílu ve firmě.
Přečíst celý článekŘeditelem prodeje v Algotechu je David Kazda
Na pozici šéfa obchodu české IT společnosti Algotech se přesunul David Kazda. Jako chief sales officer má od začátku roku 2024 na starosti veškeré aktivity týkající se řízení obchodu a marketingu. V Algotechu Kazda působí více než 16 let, z toho pět let ve vedení společnosti a 12 let ve správní radě Nadačního fondu Algo.
Přečíst celý článekAlgotech oslavil deset let fungování datového centra v Libčicích nad Vltavou
Kapacity datového centra technologické společnosti Algotech v Libčicích nad Vltavou využívají především české podniky. Stále větší podíl zákazníků však tvoří velké firmy a díky legislativním změnám Algotech očekává i nárůst projektů ve veřejném sektoru.
Přečíst celý článek„Omnichannel” jako základ úspěchu komunikace se zákazníky?
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů.
Přečíst celý článekFrantišek Zeman (Algotech): Digitalizace firmy znamená kompletní změnu přístupu k byznysu
Mnoho firem si pod pojmem digitalizace představuje například přechod k bezpapírové kanceláři či hojnějšímu využívání počítačů a různého softwaru pro běžnou denní agendu. Avšak na toto téma existuje ještě další pohled, který je neméně podstatný. V čem spočívá digitalizace firem podle Františka Zemana, generálního ředitele společnosti Algotech?
Přečíst celý článek