Acomware
České e-shopy rostly v prvním čtvrtletí 2015 o 23 %
Českým e-shopům se v roce 2015 daří. Za první čtvrtletí letošního roku vzrostl jejich obrat meziročně o zhruba 23 %. Lidé mají větší zájem zejména o zboží do domácnosti, dařilo se však i prodejcům elektroniky, módy či dětského zboží.
Přečíst celý článekČeské e-shopy budou letos znovu lámat rekordy, počet mobilních nákupů se zdvojnásobí
Nakupování na internetu je v Česku stále populárnější. Podle statistik společnosti Acomware vzrostl o Vánocích počet nákupů v internetových obchodech meziročně o 21 %. Obliba e-shopů poroste také v roce 2015, kdy se významně zvýší počet nákupů z mobilních telefonů.
Přečíst celý článekČeští zákazníci jsou nedůvěřiví, ochota nakupovat se ale zvyšuje
Čeští zákazníci e-shopů jsou specifičtí – preferují cenu zboží před kvalitou služeb. Důkazem nízké spotřebitelské důvěry jsou stále převažující nákupy na dobírku. Po období stagnace však pomalu stoupá ochota domácností v e-shopech nakupovat.
Přečíst celý článekČeský online trh roste, obchodníci však podceňují marketing
Podle Asociace pro elektronickou komerci loni celý segment e-commerce v ČR v obratu meziročně narostl o 15 %. Podobně by na tom měl být i letos. I přes rostoucí konkurenci však provozovatelé e-shopů často zapomínají na efektivní marketing.
Přečíst celý článekJak zaujmout příjemce vašich e-mailingů
Pro úspěch e-mailingových kampaní je klíčová kvalitní databáze kontaktů. Jak ale potřebné kontakty získat a jak příjemce zaujmout natolik, aby váš e-mail otevřeli? Podvívejte se na několik tipů na techniky a nástroje, které vám pomohou sbírat e-mailové adresy nových potenciálních zákazníků vašeho e-shopu a zvýšit efektivitu vašich reklamních kampaní.
Přečíst celý článekE-shopy letos očekávají až 15% růst
Přes tři čtvrtiny českých e-shopů vykázaly v loňském roce ekonomický růst či přinejmenším stagnaci. Celý segment elektronické komerce loni rostl o 15 %. Podobný nárůst očekávají odborníci také letos.
Přečíst celý článek