ABSL

ABSL ocenila nejvýznamnější inovace v oboru IT a podnikových služeb roku 2025
Novinky

ABSL ocenila nejvýznamnější inovace v oboru IT a podnikových služeb roku 2025

Asociace ABSL předala deset diamantových ocenění firmám, které v uplynulém roce nejvíce posunuly hranice českého sektoru IT a podnikových služeb. Oceněné projekty vynikají svým přínosem v oblasti inovací, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů i pracovního prostředí. Vítěze letošního ročníku vybírala sedmnáctičlenná nezávislá porota z více než 60 nominací v sedmi soutěžních kategoriích.

Přečíst celý článek
ABSL ocenila nejzajímavější inovace oboru IT a podnikových služeb roku 2024
Novinky

ABSL ocenila nejzajímavější inovace oboru IT a podnikových služeb roku 2024

Asociace ABSL i letos ocenila firmy, které vloni nejvíce přispěly k rozvoji oboru IT a podnikových služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů či pracovního prostředí. Vítězné projekty vybírala sedmnáctičlenná nezávislá odborná porota z bezmála sedmi desítek nominací v sedmi kategoriích.

Přečíst celý článek
Zaměstnancům chybí znalosti technologií. Problém se s pokračující digitalizací prohlubuje
Novinky

Zaměstnancům chybí znalosti technologií. Problém se s pokračující digitalizací prohlubuje

S pokračující digitalizací a adopcí moderních technologií čelí firmy rostoucímu nedostatku zaměstnanců s potřebnými technickými a analytickými znalostmi a dovednostmi. Podle nedávného průzkumu tento problém trápí 63 % firem z oboru IT a podnikových služeb. Nedostatečné vzdělávání v oborech STEM proto 9 z 10 firem nahrazuje interními programy a školeními.

Přečíst celý článek
ABSL ocenila nejzajímavější inovace oboru podnikových a IT služeb za rok 2023
Novinky

ABSL ocenila nejzajímavější inovace oboru podnikových a IT služeb za rok 2023

Asociace ABSL i letos ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových a IT služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů či pracovního prostředí.

Přečíst celý článek
Firmy využívající umělou inteligenci rostou rychleji
Novinky

Firmy využívající umělou inteligenci rostou rychleji

Následující desetiletí se podle asociace ABSL v oboru podnikových, zákaznických a IT služeb ponese ve znamení pokračující digitalizace, rozšiřování záběru poskytovaných služeb, konsolidace trhu, důrazu na udržitelnost a zavádění nových forem práce. Do roku 2030 má v oboru pracovat 250 tisíc zaměstnanců.

Přečíst celý článek
S rostoucími objemy vznikajících dat roste hlad po datových analyticích
Novinky

S rostoucími objemy vznikajících dat roste hlad po datových analyticích

Rozmach digitalizace a zavádění moderních technologií způsobil v organizacích obří nárůst objemů dat. Aby firmy dokázaly využít jejich hodnotu, musí je umět číst a analyzovat. Většině firem však chybí lidé, kteří by tyto dovednosti měli. Dle průzkumu asociace ABSL proto potřebuje 74 % center podnikových služeb v ČR nabírat experty na pozice datových analytiků.

Přečíst celý článek
Asociace ABSL rozdala desítku ocenění za mimořádné projekty a inovace
Novinky

Asociace ABSL rozdala desítku ocenění za mimořádné projekty a inovace

Asociace ABSL ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů či pracovního prostředí.

Přečíst celý článek
Chatboty mění podnikové služby
Novinky

Chatboty mění podnikové služby

Chatboty nepředstavují jen další krok při budování jednotné zákaznické zkušenosti, ale přináší i zlepšování služeb zákazníkům a odbourání rutinní práce zaměstnanců kontaktních center.

Přečíst celý článek