ABSL

ABSL ocenila nejzajímavější inovace oboru podnikových a IT služeb za rok 2023

10. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABSL)
Asociace ABSL i letos ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových a IT služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů či pracovního prostředí. Čtěte více

Firmy využívající umělou inteligenci rostou rychleji

7. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABSL)
Následující desetiletí se podle asociace ABSL v oboru podnikových, zákaznických a IT služeb ponese ve znamení pokračující digitalizace, rozšiřování záběru poskytovaných služeb, konsolidace trhu, důrazu na udržitelnost a zavádění nových forem práce. Do roku 2030 má v oboru pracovat 250 tisíc zaměstnanců. Čtěte více

S rostoucími objemy vznikajících dat roste hlad po datových analyticích

18. 3. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABSL )
Rozmach digitalizace a zavádění moderních technologií způsobil v organizacích obří nárůst objemů dat. Aby firmy dokázaly využít jejich hodnotu, musí je umět číst a analyzovat. Většině firem však chybí lidé, kteří by tyto dovednosti měli. Dle průzkumu asociace ABSL proto potřebuje 74 % center podnikových služeb v ČR nabírat experty na pozice datových analytiků. Čtěte více

Asociace ABSL rozdala desítku ocenění za mimořádné projekty a inovace

22. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABSL)
Asociace ABSL ocenila firmy, které v uplynulém roce nejvíce přispěly k rozvoji oboru podnikových služeb v České republice a díky inovativním projektům zvýšily standard poskytovaných služeb, zákaznické zkušenosti, rozvoje talentů či pracovního prostředí. Čtěte více
Foto: Pixabay.com

Chatboty mění podnikové služby

6. 9. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: ABSL)
Chatboty nepředstavují jen další krok při budování jednotné zákaznické zkušenosti, ale přináší i zlepšování služeb zákazníkům a odbourání rutinní práce zaměstnanců kontaktních center. Čtěte více