Kaspersky Lab se sešel s partnery „v boxech“

27. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kaspersky Lab)
Spolupráce společnosti Kaspersky Lab s týmem Ferrari Formule 1 se projevila i na páté partnerské konferenci, která se konala v Kyjevě.

Na sedm desítek partnerů z regionu emerging markets (EM), tedy z východní a střední Evropy, Blízkého východu, Afriky a Latinské Ameriky, se na začátku června sešlo v improvizovaném „pit stopu“. Speciální pozornost věnovala Kaspersky Lab strategii v korporátních řešeních.

Kaspersky Lab partnerům, jako nedílné součásti mezinárodního obchodního týmu, věnuje velkou pozornost. Podporuje jejich lokální projekty a iniciativy a dává jim relativně velkou volnost v zavádění vlastních obchodních plánů. V kyjevském „pit stopu“ se diskuze zaměřila zejména na společné marketingové aktivity, nové projekty a nejmodernější technologie a služby.

V současné chvíli je Kaspersky Lab třetím největším prodejcem podnikových bezpečnostních řešení v makro-regionu EM. „Strategie na několik příštích let dále počítá s dynamickým růstem společnosti. Portfolio Kaspersky Lab se současným i potenciálním partnerům určitě vyplatí pozorně sledovat,“ uvedl Channel Manager Kaspersky Lab v České republice Jan Sekera.

Kaspersky Lab nabízí integrovanou podnikovou platformu bezpečnostních IT řešení Kaspersky Endpoint Security for Business ve čtyřech variantách – Core, Select, Advanced and Total.

Štítky: 
Kaspersky

Podobné články

Počítače mohou být zneužity k získávání nové měny Zcash

28. 12. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Kaspersky Lab)
Na konci října byla představena nová virtuální měna Zcash, kterou její tvůrci považují za bezpečnější alternativu již zavedených Bitcoinů. Brzy po svém zavedení cena mincí Zcash raketově stoupla, stejně tak jako počet instalací aplikace, která virtuální měnu generuje na osobních počítačích. V mnoha případech se avšak za tuto aplikaci vydávaly podvodné programy, které, aniž by o tom uživatelé věděli, využívaly cizí počítače k získávání nové měny. Čtěte více

DDoS útok může společnostem způsobit milionové ztráty

10. 10. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Kaspersky Lab)
Jediný DDoS útok může společnostem způsobit škodu přesahující 1,6 milionů dolarů (více než 38,5 milionů korun). Ztráty závisí na tom, jak dlouho firmě trvá hrozbu odhalit. Ukázal to průzkum Corporate IT Security Risks 2016, provedený mezi 4 000 zástupci firem z 25 zemí včetně České republiky. Čtěte více

Kaspersky Lab vytvořili seznam ohrožených společností

3. 8. 2016. (redaktor: Ondřej Kosnar, zdroj: Kaspersky Lab)
Analytici společnosti Kaspersky Lab v současné době mapují aktivity více než stovky kampaní, které cílí na organizace v 85 zemích po celém světě. Výsledkem této analýzy je seznam organizací, které jsou potenciálně nejvíce ohrožené. Čtěte více

Každý pátý DDoS útok trvá dny až týdny

11. 8. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Každá pátá společnost, která čelila DDoS útoku, se s ním musela potýkat několik dní, někdy dokonce týdnů. Důsledky DDoS útoku přitom sahají od omezení přístupu k online službám až po jejich kompletní nedostupnost. Čtěte více