Rozhovory

11 nej společnosti Brother

O svých 11 nej se s námi podělila tentokrát společnost Brother, kterou znáte zejména jako výrobce tiskáren a multifunkčních zařízení. Stejně jako v předchozích dílech si i nyní můžete přečíst spoustu zajímavých a často i úsměvných skutečností.

František Doupal
Zdroj: DCD Publishing
  • 19. 9. 2013
  • 1 min
11 nej společnosti Brother

Nejdéle sloužící zaměstnanec v ČR a jeho aktuální pozice?
Hana Tvrdoňová, dělá všechno, a velmi ráda komunikuje.

Nejprodávanější/nejúspěšnější produkt?  
„Malé ale šikovné“ monochromatické laserové multifunkční zařízení DCP-7055.

Nejdéle prodávaný/vyráběný produkt?
Dle všeho některé faxy; ale mezi ty prodávanějších se řadí mono laser tiskárny a multifunkce kategorie SMB; tiskárny řady 53xx (což znamená HL-53xx), multifunkce řady 8xxx (což znamená DCP/MFC-8xxx).

Nejlevnější a nejdražší produkt v aktuální nabídce?
Monochromatická laserová tiskárna pro malé a domácí kanceláře HL-1110E v současné době představuje ten nejlevnější produkt společnosti Brother na českém trhu, a na opačném pólu se nachází monochromatická inkoustová tiskárna HL-S7000 (jedná se o model s opravdu vysokou rychlostí tisku - až 100 str./min.).

Nejpádnější důvod, proč prodávat vaše produkty?
Zde se nabízí jednoduchá a srozumitelná odpověd: japonská kvalita podpořena 3 letou zárukou na celý sortiment produktů společnosti Brother.

Nejkurióznější poptávka od zákazníka?
Zákazník u nás poptával toner pro tiskárny konkurence.

Největší problém, se kterým se ve své činnosti setkáváte?
Všichni slyší jen na jednu nejmenovanou značku; Brother ještě není „pod kůží“ široké veřejnosti.

Nejúspěšnější rok?
Rok 2012. Plníme plán, máme nárůst prodeje, a to vše za časů krize!

Největší důvod k radosti?
Roste nám podíl na trhu, čímž se ne každý konkurent může pyšnit.

Nejlepší prodejce či zákazník vašich produktů?
To neprozradíme. Navíc se těžce posuzuje na jedné straně "výkon" největšího českého zástupce e-commerce a na straně druhé malého dealera (pouze podotýkáme, že rozdíl není tak markantní, jak by se dalo předpokládat). 

Nejsmělejší plán do budoucna, resp. největší přání do budoucna?
V malém týmu si sáhnout na nejvyšší příčky v podílu na trhu.

Podobné články

11 nej společnosti TP-Link
Rozhovory

11 nej společnosti TP-Link

Rozhovory

11 nej společnosti Eizo

11 nej společnosti Infomatic
Rozhovory

11 nej společnosti Infomatic