Philips: reproduktory Fidelio AS851, AS351 a AS111

17. 3. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Philips)
Philips uvedl na trh řadu dokovacích reproduktorů Fidelio pro chytré telefony a tablety s operačním systémem Android. S jejich pomocí lze vytvořit elegantní Hi-Fi sestavu.
Reproduktory AS111

Kromě přehrávání hudby uložené v telefonu, umožní poslouchat tisíce internetových rádií, stahovat hudbu nebo ji synchronizovat z počítače a zároveň telefon nabíjet. 

Dokovací reproduktory Fidelio pro Android rozšiřují řadu dokovacích reproduktorů značky Philips určených doposud pouze pro iPhone a iPad. Z těchto modelů vychází design, konstrukce a použité technologie.

Protože u každého chytrého telefonu se systémem Android je mikro USB konektor umístěn na odlišném místě, jsou dokovací reproduktory Fidelio vybaveny unikátním zařízením FlexiDock, díky kterému lze připojit telefon se systémem Android od jakéhokoli výrobce. Telefon lze uchytit na výšku i na šířku takovým způsobem, aby byl vždy uprostřed reproduktoru.

Spolu s dokovacími reproduktory byla vyvinuta aplikace Songbird pro Android, která automaticky spáruje chytrý telefon s dokovací stanicí přes Bluetooth. Pomocí aplikace Songbird lze přehrávat veškerou hudbu, třídit ji podle hudebních stylů či autora a zároveň umožňuje rychlý přístup do online obchodů a na webové stránky. Hudbu lze snadno stahovat i z webu a synchronizovat ji z PC přímo s chytrým telefonem. 

Řada Fidelio pro Android zahrnuje následující zařízení:

Čisté zaoblené linie reproduktoru Fidelio pro Android (AS851) pohlcují veškeré šumy a rezonance a zároveň vytvářejí efektivní strukturu pro akustické basové trubice pro hluboký basový přednes. Patentovaná technologie digitálního zpracování zvuku navíc zlepšuje reprodukci hudby. Bezplatná aplikace Philips Fidelio umožní poslouchat nejen hudbu uloženou v telefonu, ale i tisíce internetových rádií z celého světa, procházet hudební sbírky, nebo se podělit o to, co právě hraje s přáteli na Facebooku.

Tyto reproduktory (AS351) jsou vhodné jak do bytu, tak na cesty. Lze si vybrat mezi baterií, nebo napájením ze sítě. Systém Dynamic Bass Boost uchová nízké tóny a hluboké basové tóny při každé úrovni hlasitosti. Speciální technologie odstínění brání interferencím způsobeným signálem mobilního telefonu a další audio vstup na zadní straně zařízení umožňuje připojení téměř jakéhokoli přehrávače.

Díky integrovaným digitálním hodinám a budíku najde model Fidelio AS141 nejčastěji uplatnění v ložnicích či dětských pokojích. Výhodou je možnost nastavení automatického vypnutí, aby bylo možné usínat s oblíbenou hudbou. Duální alarm naopak umožňuje nastavit dva časy buzení.

Třetí model z této řady (AS111) přichází s elegantním a kompaktním designem, který vypadá dobře z každého úhlu. Díky kompaktním rozměrům a integrovaným digitálním hodinám ho lze využít v kterékoli místnosti, nejčastěji však na nočních stolcích. 360 - stupňový design poskytuje vyvážený a bohatý zvuk.

Štítky: 

Podobné články

TP Vision a Bowers & Wilkins oznámili partnerství

24. 6. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Philips TV)
TP Vision, exkluzivní držitel licence Philips TV, se společně s britskou společností zaměřenou na audiotechniku Bowers & Wilkins dohodli na víceletém exkluzivním partnerství. Jeho cílem je vytvořit mimořádné produkty, které by nasadily novou laťku audiovizuálních standardů na televizním trhu. Spolupráce by měla přinést jeden z nejvíce očekávaných pokroků v segmentu televizorů. Čtěte více

Monitorům AOC a Philips se daří v ČR i Evropě

13. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
I přes nepříznivé okolnosti vývoje na některých východoevropských trzích se AOC a MMD (licenčnímu partnerovi monitorů Philips) v Evropě dařilo. Monitory Philips momentálně mají 14% podíl na trhu a drží první příčku v regionu východní Evropy a společně s AOC dosahují téměř 22% podílu na celkovém trhu s monitory ve východní Evropě. Čtěte více
Jiří Dubina, regional sales director v MMD

MMD inovuje nejen na poli produktů

1. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost MMD - Monitors & Displays Czech Republic přivítala do svých řad novou posilu, odhalila plány do budoucna a ukázala produkty a technologie pro podzimní a zimní sezonu, které se brzy dostanou do skladů distributorů. Čtěte více
Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více