Monitorům AOC a Philips se daří v ČR i Evropě

13. 1. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
I přes nepříznivé okolnosti vývoje na některých východoevropských trzích se AOC a MMD (licenčnímu partnerovi monitorů Philips) v Evropě dařilo. Monitory Philips momentálně mají 14% podíl na trhu a drží první příčku v regionu východní Evropy a společně s AOC dosahují téměř 22% podílu na celkovém trhu s monitory ve východní Evropě.

S 15% podílem na trhu je Philips také v čele segmentu 27“ monitorů; společně s AOC se přiblížily 24 % trhu s těmito monitory.

„Jsme spokojení a pyšní na to, že se naše kontinuální zaměření na inovace a náš zákaznicky orientovaný přístup pozitivně odrážejí v našich tržních podílech,“ uvedl Jiří Dubina, regional sales director v MMD, výsledky, které přinesla analytická společnost Context. „Prostřednictvím obou našich brandů – AOC a Philips – přinášíme zákazníkům inovativní produkty a řešení, která uspokojují jejich potřeby ve všech segmentech trhu. To v kombinaci s naší obchodní a marketingovou strategií vede k úspěchu, který je nyní podtržen i těmito skvělými výsledky,“ dodal Jiří Dubina.

Úspěch na celkovém trhu s monitory je doprovázen velmi pozitivním vývojem i v rostoucím segmentu 27“ monitorů. Ve srovnání s třetím kvartálem roku 2013, značky AOC a Philips ve třetím čtvrtletí roku 2014 společně opět zvýšily svůj podíl a v tomto segmentu jsou číslem jedna.

„Vždy jsme chtěli být v čele trhu s monitory a udávat tempo vývoje. Velmi brzy jsme investovali do segmentu velkých monitorů a segmentu modelů s vyšším rozlišením, které zvyšují produktivitu uživatele. Nyní můžeme vidět, že se nám naše progresivní strategie vyplácí,“ řekl Jiří Dubina.

Jednička v ČR i na Slovensku

Na rostoucích trzích na Slovensku a v České republice vykazují značky AOC a Philips úspěšný vývoj. Zatímco trh monitorů vzrostl v minulém čtvrtletí o 12 %, AOC a Philips vyrostly společně o 19 %. Tržní podíl obou značek tedy také ve srovnání s loňským rokem i s minulým čtvrtletím roste. Momentálně drží obě značky společně první místo s více než 19% podílem na trhu.

„Monitory Philips a AOC na českém a slovenském trhu dlouhodobě rostou, a to je pro nás jednak veliká odměna za naši každodenní práci, jednak závazek snažit se tento trend udržet a být ještě lepší,“ uzavřel Martin Hempl, country manager Czech & Slovakia v MMD.

Podobné články

TP Vision a Bowers & Wilkins oznámili partnerství

24. 6. 2018. (redaktor: Jakub Špaček, zdroj: Philips TV)
TP Vision, exkluzivní držitel licence Philips TV, se společně s britskou společností zaměřenou na audiotechniku Bowers & Wilkins dohodli na víceletém exkluzivním partnerství. Jeho cílem je vytvořit mimořádné produkty, které by nasadily novou laťku audiovizuálních standardů na televizním trhu. Spolupráce by měla přinést jeden z nejvíce očekávaných pokroků v segmentu televizorů. Čtěte více
Jiří Dubina, regional sales director v MMD

MMD inovuje nejen na poli produktů

1. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Společnost MMD - Monitors & Displays Czech Republic přivítala do svých řad novou posilu, odhalila plány do budoucna a ukázala produkty a technologie pro podzimní a zimní sezonu, které se brzy dostanou do skladů distributorů. Čtěte více
Martin Hempl, channel manager Czech & Slovakia v MMD-Monitors & Displays

Na pět minut s Martinem Hemplem ze společnosti MMD

7. 5. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DCD Publishing)
Věnuje se rodině, má rád hokej. Vyplácí se mu soustavná práce v dealerském kanále a se systémovými integrátory. Martin Hempl má se značkami AOC a Philips i další plány. Kam je chce posunout a co jsme se o jeho soukromém životě ještě dozvěděli? Čtěte více
AOC g2460Pqu

AOC: monitor g2460Pqu

23. 5. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD - dodavatel monitorů Philips)
Společnost AOC uvádí na trh herní monitor g2460Pqu. Novinka byla představena již na letošním veletrhu CeBIT 2013 a může se pochlubit 144Hz obnovovací frekvencí a krátkou dobou odezvy (pouze 1 ms), díky čemuž jde o vhodnou volbu pro náročné hráče počítačových her. Čtěte více