Modecom: VR brýle Volcano Blaze

17. 7. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Modecom)
Společnost Modecom uvedla na trh brýle Volcano Blaze, které za pomoci chytrého telefonu umožní poznat možnosti virtuální reality. Brýle zprostředkují obraz v kompletním rozsahu 360 stupňů kolem uživatele a díky dodávanému bezdrátovému ovladači umožňují přímou interakci s virtuálními světy.

Set Modecom Volcano Blaze, který se kromě brýlí a ovladače skládá rovněž ze sluchátek, dokáže zprostředkovat nový typ zážitku, jehož hloubka a prožitek závisí pouze na zvolené aplikaci v telefonu a dostupném obsahu. Kromě sledování filmů či dalších multimédií lze brýle použít také na hraní her nebo vzdělávání.

Zprovoznění sady je otázkou několika vteřin, v podstatě jde jen o vložení smartphonu do brýlí. Proti náhodnému otevření a vypadnutí telefonu jsou brýle chráněny speciálním mechanismem. Brýle jsou kompatibilní s většinou chytrých telefonů s úhlopříčkou obrazovky 4,5 – 5,7 palců (podmínkou je vestavěný gyroskop). Přehřívání během používání zabraňuje ventilační systém.

Sada zahrnuje bezdrátový dálkový ovladač, který funguje ve dvou režimech. První je určený pro hraní her, druhý se používá k ovládání různých funkcí připojeného zařízení (příkladem je například regulace hlasitosti nebo ovládání kurzoru).

Produktový list výrobku z katalogu Icecat: 

Vybraný sortiment

Distribuce ČR: 
Štítky: 

Podobné články

Trh s rozšířenou a virtuální realitou v 1. čtvrtletí vzrostl o 18 %

26. 6. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětový trh s náhlavními soupravami pro rozšířenou a virtuální realitu zaznamenal podle společnosti IDC v prvním čtvrtletí letošního roku výrazné oživení a meziročně vzrostl o 18,1 %. V čele tohoto oživení stála společnost Meta, která získala 50,8 % trhu. Čtěte více

Výdaje na AR/VR v regionu EMEA do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů

29. 5. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Výdaje na rozšířenou a virtuální realitu v regionu EMEA podle IDC do roku 2029 dosáhnou 8,4 miliardy dolarů, což představuje 16% pětiletou složenou roční míru růstu (CAGR). Očekává se, že po celé sledované období budou dominantní tržní silou spotřebitelé. Díky rostoucí poptávce po náhlavních soupravách by však mělo růst také využívání AR/VR řešení v podnicích. Čtěte více

IDC očekává zastavení růstu AR a VR headsetů

9. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Podle nejnovějších informací společnosti IDC vzrostly celosvětové prodeje náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu v roce 2024 o 10 %. Uvedení nových produktů od stávajících hráčů i vstup několika nových firem do tohoto segmentu pomohlo trhu po dvou letech poklesu opět k růstu. Letos však nejspíš bude opět o něco hůř… Čtěte více

Meta nastavuje v oblasti AR/VR laťku, ale konkurence se teprve formuje

23. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Po dvou čtvrtletích poklesu se celosvětové dodávky náhlavních souprav pro rozšířenou a virtuální realitu vrátily k růstu. Objem jejich prodeje ve třetím čtvrtletí roku 2024 podle IDC vzrostl o 12,8 %. Růst byl z velké části tažen primárně společností Meta. Čtěte více