Kerio: software Kerio Control 8 a Operator 2.1

14. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio uvedlo nové verze svých dvou produktů. Kerio Control 8, bezpečnostní řešení UTM, nyní zahrnuje podporu pro virtuální privátní síť (VPN) pomocí protokolu IPSec. Kerio Operator 2.1, systém telefonní ústředny VoIP, má nativní softphone telefonní aplikaci, která uživatelům umožňuje připojit se k telefonní lince Kerio Operator přes chytrý telefon.

Obě vylepšení jsou navržena tak, aby IT manažerům a zaměstnancům, kteří používají oblíbené chytré telefony se systémem iOS nebo Android, poskytovala větší flexibilitu.

Trend BOYD (Bring Your Own Device – dones si zařízení, jaké chceš) změnil způsob, jakým fungujeme, a musí se také změnit podniková IT síť,“ tvrdil James Gudeli, Senior Director of Business Development v Kerio Technologies. „Pomocí IPSec konektivity využívající otevřené standardy můžete nyní zařízení se systémem iOS nebo Android, včetně Apple iPad, bezpečně připojit k podnikové síti. Naše nová softphone aplikace Kerio Operator Softphone promění iPhone nebo telefon se systémem Android na VoIP telefon, pomocí kterého budou zaměstnanci moci odkudkoli volat a přijímat hovory z pracovního telefonního čísla.“

IPSec je průmyslový standardní protokol pro VPN, který umožňuje interoperabilitu mezi různými externími zařízeními a internetovou bránou. Kerio Control 8 obsahuje vlastnost IPsec VPN, díky níž poskytuje podporu pro současné mobilní klienty se systémy iOS a Android. Podporuje také konfiguraci VPN typu server-to-server s předními výrobci UTM zařízení. Nejdůležitější je však to, že konfigurace komunikačních pravidel, inspekce protokolů, nastavení antivirové kontroly a QoS v rámci Kerio Control lze aplikovat na IPsec VPN tunely.

Kerio Operator Softphone, k dispozici pro telefony iPhone a Android, je telefonní aplikace na bázi SIP, která k připojení k serveru podnikové ústředny VoIP využívá Wi-Fi nebo celulární datovou síť. Umožňuje snadné telefonování prostřednictvím intuitivního rozhraní, které nabízí veškerou funkcionalitu běžného telefonu, jako je integrace kontaktů, zobrazení hovoru, historie posledních volaných čísel, hlasová schránka a podpora konferenčních hovorů. Funkcionalita multitaskingu navíc aplikaci Kerio Operator Softphone umožňuje, aby běžela na pozadí, což umožní prohlédnout si jiné aplikace během telefonního hovoru.

Všude, kam se podívám, vidím iPhone. Jeho pevná integrace do podnikové sítě ale není snadná,“ řekl Sam Wilson, prezident swc group, LLC, certifikovaný obchodní partner společnosti Kerio Technologies v Chicagu. „Začíná to zabezpečeným připojením k podnikové síti, a to samé platí i pro komunikaci, takže nové řešení Kerio Control a Kerio Operator jsou pro iPhone dobrým protějškem.“

Podobné články

Kerio má nový provizní program Samepage Referral

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio představilo referenční program pro Samepage, cloudovou platformu pro týmovou spolupráci, který sjednocuje týmy kolem jednotlivých projektů nebo aktivit a slouží jako centrální místo pro správu obsahu i diskuzí týkajících se všech projektů. Čtěte více

Služba SkyMail.io nahrazuje freemaily pro firmy

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Primoco Investments)
České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments se spojily, aby vytvořily novou službu SkyMail.io. Cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. Čtěte více

Kerio spustilo globální telefonickou podporu

4. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies)
Pro zkvalitnění technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšířilo Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Čtyři lokální kanceláře Kerio v ČR, USA, Velké Británii a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Čtěte více

Kerio: software Connect 8.1

5. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Komunikace je klíčem k produktivitě. Kerio Technologies proto rozšířila produkt Connect 8.1 o službu instant messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Čtěte více