Kerio má nový provizní program Samepage Referral

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio představilo referenční program pro Samepage, cloudovou platformu pro týmovou spolupráci, který sjednocuje týmy kolem jednotlivých projektů nebo aktivit a slouží jako centrální místo pro správu obsahu i diskuzí týkajících se všech projektů.

Samepage Referral program poskytne každému obchodnímu partnerovi využívajícímu cloudovou službu jedinečnou URL, kterou použije vždy, když bude představovat Samepage novým klientům. Tuto URL mohou použít na svých internetových stránkách, v e-mailových kampaních nebo prostřednictvím sociálních médií. Zákazníci, kteří o produkt projeví zájem prostřednictvím této URL, se stávají leadem daného partnera, který získá provizi, jejíž výše je stanovena podle jeho stupně v partnerském programu Kerio.

Růst popularity cloudových služeb mění obchodní kanál IT, stejně jako změnil naši společnost,“ řekl Scott Schreiman, CEO společnosti Kerio Technologies. „Program Samepage Referral Program umožňuje obchodním partnerům snadno a rychle profitovat z rozvíjejícího se trhu pro sociální spolupráci.“

Platforma pro spolupráci Samepage mění způsob, jakým týmy, skupiny a organizace spolupracují. Pomáhá organizovat týmové aktivity a projekty na jednom jediném místě, kde se soustředí všechny informace o projektu a týmové diskuze.

Moji zákazníci se mě téměř každý den ptají na nové způsoby přístupu, sdílení a ukládání obsahu,“ řekl Nicholas Hoague, majitel společnosti OnePointSync, Kerio Preferred Partner. „Jsme velice rádi, že tuto službu můžeme našim zákazníkům nabídnout, protože práce se Samepage je neskutečně snadná. Navíc můžeme pozorovat téměř okamžité zvýšení produktivity.“

Štítky: 

Podobné články

Služba SkyMail.io nahrazuje freemaily pro firmy

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Primoco Investments)
České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments se spojily, aby vytvořily novou službu SkyMail.io. Cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. Čtěte více

Kerio spustilo globální telefonickou podporu

4. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies)
Pro zkvalitnění technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšířilo Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Čtyři lokální kanceláře Kerio v ČR, USA, Velké Británii a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Čtěte více

Kerio: software Connect 8.1

5. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Komunikace je klíčem k produktivitě. Kerio Technologies proto rozšířila produkt Connect 8.1 o službu instant messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Čtěte více
Jozef Belvončík, ředitel společnosti Kerio Technologies pro region EMEA

Kerio: Jozef Belvončík

20. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio v Evropě, Rusku, na Středním východě a v Africe nově vede Jozef Belvončík. Na pozici EMEA Operation Officer byl jmenován po šesti letech působení ve společnosti na základě úspěchů v regionu střední a východní Evropy. Čtěte více